Ik word soms wel moe van dat ingewreven hoor.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:26 schreef ikweethetookniet het volgende:
Genee gaat weer pedant doen omdat hij de toto Sparta Feyenoord goed had![]()
En Boskamp wordt weer ingewteven dat Feyenoord verloren heeft![]()
Kortom:
Ik heb er zin in![]()
Prima jongen maar waarom moet hij daar zo vaak zitten?quote:Op maandag 6 maart 2017 20:32 schreef Coco. het volgende:
Ik merk enige antipathie jegens Nijhuis hier.
IJdeltuitquote:Op maandag 6 maart 2017 20:33 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Prima jongen maar waarom moet hij daar zo vaak zitten?
Picsquote:Op maandag 6 maart 2017 20:35 schreef Evertjan het volgende:
[..]
zaterdagavond had ze haar haar weer lekker gek zitten bij de Eretribune
Wat ga je dan doenquote:Op maandag 6 maart 2017 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hoi, ik kijk vanavond niet mee. Veel plezier.
Een aantal users vindt dit leuk, een aantal niet.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Flyeren voor Jesse Klaver gaat voor he.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Rukkenquote:
Weet ik.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:39 schreef Coco. het volgende:
[..]
Een aantal users vindt dit leuk, een aantal niet.
Ik noem geen namen.
quote:Op maandag 6 maart 2017 20:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Flyeren voor Jesse Klaver gaat voor he.
Kuijtquote:Op maandag 6 maart 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
BerghuisIn het Feyenoord home werd ik belachelijk gemaakt omdat ik liever Kuyt had dan Berghuis.
Ik verwacht zo een weblog dan.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
BerghuisIn het Feyenoord home werd ik belachelijk gemaakt omdat ik liever Kuyt had dan Berghuis.
Terecht.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
In het Feyenoord home werd ik belachelijk gemaakt
Gelukkig word je associatie met de Frontpage niet belachelijk gemaakt.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
het Feyenoord homequote:Op maandag 6 maart 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
Dat heeft vast niet met je mening alleen te maken.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:40 schreef Vasion het volgende:
Meneer Kind is inmiddels al weg gezaptquote:Op maandag 6 maart 2017 20:41 schreef Evertjan het volgende:
dit begint een beetje ordinair te worden
Je zou ze bijna een bekende enge ziekte toewensen.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijzonder sneu om elkaar voor pedofiel uit te maken idd.
Gilles de la Tourettequote:Op maandag 6 maart 2017 20:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Je zou ze bijna een bekende enge ziekte toewensen.
In de katholieke streken misschienquote:Op maandag 6 maart 2017 20:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in de jaren 60 was het gewoon normaal om als oom bij nichtjes in de broekjes te grabbelen
Nu ook nog in Volendamquote:Op maandag 6 maart 2017 20:42 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in de jaren 60 was het gewoon normaal om als oom bij nichtjes in de broekjes te grabbelen
sinds jij bzv kijkt ben jij geen leuke jongen meerquote:Op maandag 6 maart 2017 20:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
[..]
Wat een warm welkom zoals altijd.
Ik kijk helemaal niet naar die troep. Misschien als die chick van de SC OP tevoorschijn komt dan misschien.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:47 schreef hafcfan het volgende:
[..]
sinds jij bzv kijkt ben jij geen leuke jongen meer
Goedzoquote:Op maandag 6 maart 2017 20:47 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik kijk helemaal niet naar die troep. Misschien als die chick van de SC OP tevoorschijn komt dan misschien.
Flip's Seks Vereeniging xDquote:
Broodje sucuk. Niet haten.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
sodetyfus wat een vleesvarken daarachter
Mevrouw Nijhuisquote:Op maandag 6 maart 2017 20:52 schreef Evertjan het volgende:
wat is dat voor vis dik zwijn achter Nijhuis
Absoluty haramquote:Op maandag 6 maart 2017 20:51 schreef Rabieluh het volgende:
sodetyfus wat een vleesvarken daarachter
Davyquote:Op maandag 6 maart 2017 20:52 schreef Evertjan het volgende:
wat is dat voor vis dik zwijn achter Nijhuis
rode koontjesquote:
Schele Daan is al de dorpsgek van NECquote:Op maandag 6 maart 2017 20:57 schreef DrDentz het volgende:
Jan past in het rijtje analisten Sjaak Swart, Broertjes vd Kerkhof
Zo te zien wel. En meer dan 1.quote:Op maandag 6 maart 2017 20:58 schreef vincenzo78 het volgende:
Kan je bij VI aan de bar ook een kapsalon bestellen?
quote:Op maandag 6 maart 2017 20:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dat is er maar 1 hoor, alleen oogt het veel
Bomgordel achter vd Gijpquote:Op maandag 6 maart 2017 20:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Gatver.quote:
quote:Op maandag 6 maart 2017 20:59 schreef Max23 het volgende:
[..]
Een jaar gratis broodquote:Op maandag 6 maart 2017 21:00 schreef MrBanaan1 het volgende:
hoeveel hebben ze hem hier voor betaald man
Jammer dat je een goede grap niet op waarde kunt schatten omdat je zonodig een rascistische opmerking moet makenquote:
- Leo Beenhakkerquote:Op maandag 6 maart 2017 21:01 schreef BobW het volgende:
Van welke fanclub is Johan allemaal de voorzitter?
- Joop Munsterman
- Bas Nijhuis
- Bert van Marwijk (tot 2012)
Louis van Gaalquote:Op maandag 6 maart 2017 21:01 schreef BobW het volgende:
- Joop Munsterman
- Bas Nijhuis
Drank de Boerquote:Op maandag 6 maart 2017 21:01 schreef BobW het volgende:
- Joop Munsterman
- Bas Nijhuis
The Cactus Blossomsquote:Op maandag 6 maart 2017 21:01 schreef BobW het volgende:
- Joop Munsterman
- Bas Nijhuis
Nou wat jammer zeg .quote:Op maandag 6 maart 2017 21:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jammer dat je een goede grap niet op waarde kunt schatten omdat je zonodig een rascistische opmerking moet maken
Is de voorzitter die keurige leraar uit Nijmegen?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:02 schreef -J-D- het volgende:
Www.johan-derksen.com
Word nu lid van zijn fanclub
Vroegahquote:Op maandag 6 maart 2017 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is de voorzitter die keurige leraar uit Nijmegen?
effe berichtje achterlaten in het gastenboekquote:Op maandag 6 maart 2017 21:02 schreef -J-D- het volgende:
Www.johan-derksen.com
Dikzak.quote:Op maandag 6 maart 2017 21:03 schreef Vasion het volgende:
Ik eet 'romige kwark stracciatella' (was in de aanbieding)
Jij blijft de enige wiskundeleraar die het leven waard isquote:Op maandag 6 maart 2017 21:02 schreef -J-D- het volgende:
Www.johan-derksen.com
Staan daar nog steeds berichten direct gericht aan Johan, alsof hij zijn eigen fanclub regelt?quote:Op maandag 6 maart 2017 21:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
effe berichtje achterlaten in het gastenboek
Keurige Wiskundelerarenquote:Op maandag 6 maart 2017 21:02 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is de voorzitter die keurige leraar uit Nijmegen?
quote:Op maandag 6 maart 2017 21:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij blijft de enige wiskundeleraar die het leven waard is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |