Echte PvdA stemmer. Gelijkheid voor iedereen, als ik het maar beter heb dan de rest.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:11 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een VVD-er. Ook al is hij van de VARA.
Niet echt verbazend bij DWDD.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:12 schreef Smoofie het volgende:
Allemaal links schavuit aan tafel. En die pauper met die baard is helemaal treurig.
Bijvoorbeeld. Of laat VNL of voor mijn part de Ondernemerspartij eens met de VVD in conclaaf gaan. Zie ook dit topic: VKZ / Kan de VVD überhaupt iets fouts doen tijdens deze campagneperiode?quote:
soort van Denk dus?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:14 schreef maan_man het volgende:
[..]
Van Nieuwe Wegen. Heeft PVDA verlaten.
Valt me ook op. Asscher straalt schuld en boete uit. Rutte wordt daardoor automatisch een winnaar. En bij wie willen de meesten nou het liefst horen? Niet bij de losers toch zeker??quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:14 schreef superniger het volgende:
PvdA krijgt alle klappen. Rutte kan alvast beginnen met het formeren van Rutte 3.
Hij heeft gekozen voor de niet collegiale route, dat maakt alles ongeloofwaardig. Komt bijzonder opportuun over.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:14 schreef marcodej het volgende:
Asscher heeft het probleem wat het CDA in 2010-2012 had. Continu verantwoordelijkheid nemen in coalities stappen en daardoor je eigen verhaal kwijt raken.
Rutte kan nog steeds afleggen tegen Buma. Het zal erom gaan spannen volgende week.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:14 schreef superniger het volgende:
PvdA krijgt alle klappen. Rutte kan alvast beginnen met het formeren van Rutte 3.
Of dat Denk groter wordt.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:16 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik hoop echt dat de PvdA doorzakt tot een zetel of 7.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |