quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:04 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ken jij een politicus met een echte lach?
Die gaan echt naar 7 zetels.quote:
oja....maar die zegt dan weer niet wat ie doet(maar wat het volk horen wil) Ergo, een leugenaar!quote:
ken jij een politicus die geen leugenaar is?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:06 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
oja....maar die zegt dan weer niet wat ie doet(maar wat het volk horen wil) Ergo, een leugenaar!
Neenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
ken jij een politicus die geen leugenaar is?
Johan Vlemmingsquote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
ken jij een politicus die geen leugenaar is?
Die staat boven de partijen.quote:
Wel een baas op zich. Iedereen denkt dat die man koekoek is maar ondertussen heeft ie behoorlijk wat knaken.quote:
Dacht ik ook ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet dus. Wat Erik zegt, is juist.
verspeeld jaquote:
Volgens mij las ik pas geleden nog ergens dat ie een dikke villa had gekocht in de buurt van Eindhoven.quote:
Lijkt me gewoon een VVD-er. Ook al is hij van de VARA.quote:
Ja, nodig Jacques Monasch eens uit.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:10 schreef Elfletterig het volgende:
Er gebeurt geen ruk in de campagne, maar de media kijken daarbij niet naar hun eigen rol. Ze doen niks anders dan alleen de gevestigde partijen aan het woord laten, met hun standaard-riedeltjes, die we al een miljoen keer hebben gehoord.
Je kunt ook leven in de brouwerij brengen door meer nieuwe partijen aan het woord te laten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |