quote:Op zondag 5 maart 2017 22:20 schreef Nober het volgende:
Denk dat Lilian Marijnissen zich wel een regeerakkoord in kan pijpen met al die ouwe mannen.
Kees van der Staaij is om te janken en PVV-Lightquote:Op zondag 5 maart 2017 22:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kees van der Staaij zou wel raad weten met deze bitch.
twitter:debroervanroos twitterde op zondag 05-03-2017 om 21:37:45als de juf je naar voren roept bij rekenen en de squad die je pest hoopt dat je de som niet oplost. https://t.co/Tcf4Bbz6VR reageer retweet
pruikpardonquote:
de squad?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef skysherrif het volgende:
twitter:debroervanroos twitterde op zondag 05-03-2017 om 21:37:45als de juf je naar voren roept bij rekenen en de squad die je pest hoopt dat je de som niet oplost. https://t.co/Tcf4Bbz6VR reageer retweet
Een infiltrant van Art-1-kel.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Onnoman het volgende:
wie is die vrouw eigenlijk? een RTL stagiaire of wat?
Destijds niemand over gehoord toen het verhoogd werd en nu ook maar 1 partij die daar een opmerking over plaatst.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:19 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dat vraag ik me inderdaad ook af en tot nu toe nog geen sterke argumenten gezien.
Trolltopics tellen eigenlijk nietquote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
welnee, record staat op 1 min 45 ofzo
GC / [Topicspeed] De snelste en langzaamste topics.
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef skysherrif het volgende:
+quote:
quote:
Voordeel van oud worden, kan je geen reet meer schelen wat ze van je vinden.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Minimunt het volgende:
Krol zit de heletijd mee te schudden, geweldige vent
Iemand aan wie ze hebben gevraag kritisch te zijn... ze verwart kritisch zijn alleen met bitchie en het niet uit laten praten van anderen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Onnoman het volgende:
facebook.com/aidsquote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef monkyyy het volgende:
iamend een linkje naar die facebook pagina?
Check die Pechtold's kopquote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef skysherrif het volgende:
quote:
quote:
Sorry, this page isn't availablequote:
hoe kan je nou "land" als kakker uitspreken. zit geen r inquote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef Politicus69 het volgende:
Ja Pechtold ik heb nu wel gehoord dat je ''land'' als een verlamde kakker uitspreekt
True, maar je hebt natuurlijk ook dat mensen die in dienst zijn en prima door kunnen blijven werken.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Destijds niemand over gehoord toen het verhoogd werd en nu ook maar 1 partij die daar een opmerking over plaatst.
Niemand neemt 65+-ers aan. Of het moet zijn dat werkgevers verplicht worden om zoveel % 65+-ers in dienst te hebben of geld van de overheid krijgen of weet ik het wat.
Vanzelf gaat dit niet werken. Dat snapt iedereen. Behalve de hoge heren in Den Haag schijnbaar.
Dit.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
ik erger me aan de manier waarop buma CDA uitspreekt
Voormalig Editie NL anchor.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Onnoman het volgende:
Mwa, vooral omdat hij Diana op haar plek zettequote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Krol doet het eigenlijk verrassend goed. De zaal lijkt wel fan van hem. Nog even en hij zorgt vanavond voor een kentering in de dalende peilingen.
Asscher is totaal kleurloos en flets...
Ik stem SP, omdat deze partij niet van zijn standpunten afwijkt en ik weet wat ik krijg voor mijn stem.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Als Roemer nou gewoon tegen die nare vrouw gezegd had dat het hem niet om 10, 15 of 20 zetels gaat maar hij gewoon de standpunten van de SP uitdraagt en men daarop kan stemmen of niet, had hij meteen mijn stem gehad.
Dit soort gekut werkt dus het populisme in de hand he. Zo jammer. Sowieso voegt het allemaal helemaal niks toe, wat zijn we nu te weten gekomen van de posten van de SP dankzij deze 'journalist'? Niks
zo'n zzperquote:
Ze heeft er ook geen probleem mee om al die mannen tegelijk op de kamer te hebben.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:20 schreef Nober het volgende:
Denk dat Lilian Marijnissen zich wel een regeerakkoord in kan pijpen met al die ouwe mannen.
Jaquote:Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef richolio het volgende:
Zijn we alweer begonnen? Dan kan ik switchen van Studio Sport
jaquote:Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef richolio het volgende:
Zijn we alweer begonnen? Dan kan ik switchen van Studio Sport
Dacht Amber van de Kassa belbus maar ze heet Diana.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef richolio het volgende:
https://speld.nl/2017/03/(...)uden-antwoord-geven/
Ze wijken niet van hun punten af omdat ze nooit regeren, anders zouden ze wel degelijk in moeten leveren.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik stem SP, omdat deze partij niet van zijn standpunten afwijkt en ik weet wat ik krijg voor mijn stem.
tsja inhoud win je het bijna nooit op in debatten, zeker niet in chaotische als deze met 8deelnemers. Dan blijft zon krolletje echt het best hangen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, vooral omdat hij Diana op haar plek zette
Je ziet 'm gewoon zitten in de studio idd.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
Henk is een relnicht, dat is vermakelijk. Alsof Gordon de politiek in gaat.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Krol doet het eigenlijk verrassend goed. De zaal lijkt wel fan van hem. Nog even en hij zorgt vanavond voor een kentering in de dalende peilingen.
Ik erger me sowieso dood aan die man.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
Haar vragen zijn sowieso kut en irrelevant, veel teveel op de persoon en te weinig inhoudelijk imho.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Als Roemer nou gewoon tegen die nare vrouw gezegd had dat het hem niet om 10, 15 of 20 zetels gaat maar hij gewoon de standpunten van de SP uitdraagt en men daarop kan stemmen of niet, had hij meteen mijn stem gehad.
Dit soort gekut werkt dus het populisme in de hand he. Zo jammer. Sowieso voegt het allemaal helemaal niks toe, wat zijn we nu te weten gekomen van de posten van de SP dankzij deze 'journalist'? Niks
Inderdaad. De jeugd staat te springen om een baan, maar nee hoor, die 65+ers, die willen we!quote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Destijds niemand over gehoord toen het verhoogd werd en nu ook maar 1 partij die daar een opmerking over plaatst.
Niemand neemt 65+-ers aan. Of het moet zijn dat werkgevers verplicht worden om zoveel % 65+-ers in dienst te hebben of geld van de overheid krijgen of weet ik het wat.
Vanzelf gaat dit niet werken. Dat snapt iedereen. Behalve de hoge heren in Den Haag schijnbaar.
In pijpen moet weer leuk worden.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:20 schreef Nober het volgende:
Je kunt hier alleen maar falen inderdaadquote:Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
tsja inhoud win je het bijna nooit op in debatten, zeker niet in chaotische als deze met 8deelnemers. Dan blijft zon krolletje echt het best hangen.
poep opvangen in je handenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef Politicus69 het volgende:
Ik moet poepen maar wil kijken
#struggles
Leuke is dat Wilders dat na 9/11 ook zeiquote:
Ja en wie door wil werken die werkt maar gewoon door. Daar is vast wel een mouw aan te passen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
True, maar je hebt natuurlijk ook dat mensen die in dienst zijn en prima door kunnen blijven werken.
alsof die kijkequote:
Wel goede troll.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Die PVV reclame levert niet echt zetels op denk ik
Er werken meer 64-ers dan dat er werkloos zijnquote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
We mogen wel hamsteren morgenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Straks komt er een AH actie over de verkiezingen
toen nog VVD iddquote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Leuke is dat Wilders dat na 9/11 ook zei
Hoe CDA de laatste jaren de meest saaie kleurloze personen daar neerzet is mij een vraag.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik erger me sowieso dood aan die man.
Het waren ook geen serieuze vragen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Roemer gaf dan ook geen serieuze antwoorden. Is meer zo'n komiek.
oke henkquote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Joezi het volgende:
Videoland is wel beter dan Netflix kwam ik achter, veel actueler
Klaver's hele programma is een grote leugen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef Fylax het volgende:
4: Jesse Klaver: ,,80.000 ouderen gaan naar de Voedselbank.’’
Klopt niet. In 2015 gingen 88.000 mensen naar de Voedselbank. De helft daarvan is tussen de 30 en 50 jaar oud, meldt de Voedselbank zelf.
Factcheck, Klaver loog
Hahahahahaquote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Joezi het volgende:
Wilders vond dat Fortuyn alle Marokkanen over 1 kam scheerde. Dat vond hij niet goed.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Leuke is dat Wilders dat na 9/11 ook zei
Niet als je de andere partijen dwingt het op jouw manier te doen, de sociale manier. Dat de VVD hier een hekel aan heeft is wel duidelijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ze wijken niet van hun punten af omdat ze nooit regeren, anders zouden ze wel degelijk in moeten leveren.
Netflix heeft veel meer uitgebreid aanbod.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Joezi het volgende:
Ja inderdaad. Doet Wilders eigenlijk wel mee aan het debat?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Faux. het volgende:
PVV is beetje aan het instorten heb ik het idee. Wilders was zo onzichtbaar deze campagne. Het ging veel meer over Buma/Klaver/Asscher/etc
Daarvoor ook al een paar keer. Die opmerking richting Asscher bijvoorbeeld, over het houden aan de regels.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, vooral omdat hij Diana op haar plek zette
roodrechtsquote:
Het lijkt echt alsof ze er alles aan doen om vooral niet de grootste te wordenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
Die PVV reclame levert niet echt zetels op denk ik
In de zaal zullen ze dat wijf ook wel bloedirritant vinden, Krol pakte haar tenminste goed aan.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
quote:
DM's delen is verboden.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik word echt helemaal gek als ik het woord Factcheck lees, Fylax
Doorwerken voor wie dat wil, dat kan nu toch ook al gewoon? Alleen doet bijna niemand dat als je ook gewoon kunt doen wat je echt leuk vindt en AOW kunt krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ja en wie door wil werken die werkt maar gewoon door. Daar is vast wel een mouw aan te passen.
Gezien m'n toekomst vind ik ook dat 65+ het recht moet hebben om door te werken... laat de jeugd van beneden de zeg 35 zichzelf maar oud laten worden. ś kijken of het ze ook lukt.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef Revanches het volgende:
[..]
Inderdaad. De jeugd staat te springen om een baan, maar nee hoor, die 65+ers, die willen we!De realiteitszin is idd ver te zoeken in Den Haag.
Nederland ookquote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
`
Ik snap nog steeds niet waarom Samsom zo nodig weg moest. Wat heeft de PvdA-leden in vredesnaam bezield....
Campagne he. Niet dit debat.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Doet Wilders eigenlijk wel mee aan het debat?
Fylax roosquote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik word echt helemaal gek als ik het woord Factcheck lees, Fylax
Je hoort ook niets van hem. Misschien heeft 'ie nog wat gekke dingen in petto voor de laatste anderhalve week.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Faux. het volgende:
PVV is beetje aan het instorten heb ik het idee. Wilders was zo onzichtbaar deze campagne. Het ging veel meer over Buma/Klaver/Asscher/etc
Henkie had haar anders echt ingemaaktquote:Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef DrDentz het volgende:
De winnaar van het debat is de mevrouw die de vragen mag stellen, ze pwnt ze allemaal
Ze hoopten de flatline te doorbreken, de PvdA ligt met een hartstilstand op de grond en Asscher moest de electroshock zijnquote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daarvoor ook al een paar keer. Die opmerking richting Asscher bijvoorbeeld, over het houden aan de regels.
Asscher heeft er een handje van om steeds door te praten als hij het woord niet heeft. Irritant trekje dat zich tegen hem keert. Hij komt echt totaal niet over, die man.
Ik snap nog steeds niet waarom Samsom zo nodig weg moest. Wat heeft de PvdA-leden in vredesnaam bezield....
Dan mag die verhuizen naar het torentjequote:
> Dwingenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Niet als je de andere partijen dwingt het op jouw manier te doen, de sociale manier. Dat de VVD hier een hekel aan heeft is wel duidelijk.
Humor is een goed wapen in de politiek, vraag Rutte maar, die lacht elk probleem weg.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Roemer gaf dan ook geen serieuze antwoorden. Is meer zo'n komiek.
En dan de media de schuld gevenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt echt alsof ze er alles aan doen om vooral niet de grootste te worden
Tijd voor Maxquote:Op zondag 5 maart 2017 22:27 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je hoort ook niets van hem. Misschien heeft 'ie nog wat gekke dingen in petto voor de laatste anderhalve week.
Of Parijs.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:28 schreef Lazvic het volgende:
Wilder gaat alleen nog de verkiezingen winnen als er een aanslag komt in Nederland.
Misschien moet opperkleurder lijsttrekker worden van de CDA.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hoe CDA de laatste jaren de meest saaie kleurloze personen daar neerzet is mij een vraag.
SGP nota bene heeft met kees vd staaij nog een cultheld, fucking sgp.
Ben benieuwd. Vond Wilders indrukwekkender en zichtbaarder toen de campagne nog niet begonnen was.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:27 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je hoort ook niets van hem. Misschien heeft 'ie nog wat gekke dingen in petto voor de laatste anderhalve week.
Inderdaad, al zal het de meeste mensen helaas niet boeien.quote:
Dat zou een goed idee zijn. Misschien over 4 jaar.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet opperkleurder lijsttrekker worden van de CDA.
Ik werk gewoon door tot ik niet meer kan, of dit nu 65 of 75 is. Gewoon je maximale draagkracht er uit halen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:29 schreef Onnoman het volgende:
Poll: Tot je 70e werken
• Ja
• Nee
• Zie ik dan wel
• ik weet het niet zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Betalen ze gewoon uit hun bijdrage van de staat tochquote:Op zondag 5 maart 2017 22:29 schreef Nober het volgende:
Krijg de politieke partijen een financiële vergoeding voor deze reclames?
Slecht en sneu. Meneer is "kwaad op RTL" en mijdt het debat, maar geeft wél doodleuk een flink geldbedrag uit aan reclamezendtijd op datzelfde RTL...quote:
Of giftenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
Betalen ze gewoon uit hun bijdrage van de staat toch
*ik haal de 70 nietquote:Op zondag 5 maart 2017 22:29 schreef Onnoman het volgende:
Poll: Tot je 70e werken
• Ja
• Nee
• Zie ik dan wel
• ik weet het niet zeker
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik ookquote:Op zondag 5 maart 2017 22:30 schreef Minimunt het volgende:
Meer of minder..... ik verwachtte iets anders
Dat graag. Nexit please.quote:
veel succes als je stratenmaker bent.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:29 schreef GhpH het volgende:
[..]
Ik werk gewoon door tot ik niet meer kan, of dit nu 65 of 75 is. Gewoon je maximale draagkracht er uit halen.
hoezo niet?quote:
Daarom: tot de leeftijd waarop je kan.quote:
Minder, minder!quote:Op zondag 5 maart 2017 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Willen jullie meer of minder Diana?
Wie weet. Kon je dat maar wetenquote:
omdat Pechtold zelf niet als een debiel loopt te schreeuwen.quote:
hij lult veel maar zegt niksquote:
Dat deed de rest ook niet toch?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat Pechtold zelf niet als een debiel loopt te schreeuwen.
zorg onderwijs werkgelegenheid moet beter allesquote:
Nee, omdat ze voelt dat ze net te hard was.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
omdat Pechtold zelf niet als een debiel loopt te schreeuwen.
kun je tegenwoordig president mee wordenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:32 schreef Pepersaus het volgende:
uhm, 3,5 miljoen? Diana heeft het niet zo met cijfers?
Ze is gewoon partijdig.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:33 schreef richolio het volgende:
Pechtold praat rustig en is to the point. Daarom kan ze hem wel uit laten praten.
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:33 schreef Dagger87 het volgende:
Waarom is ze nu wel beschaafd? D66 heeft geld betaald.
Wel een beetje oneerlijk tegen Asscher en Klaver eigenlijk.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:33 schreef Dagger87 het volgende:
Wie reclame betaald .... krijge het resultaat....quote:Op zondag 5 maart 2017 22:33 schreef Dagger87 het volgende:
Geen wereldburger zijn.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:33 schreef Onnoman het volgende:
mensen die anti Wilhelmus zijn
zijn nep Nederlanders
je zou jezelf wat vaker serieus nemenquote:
matchfixing.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:33 schreef Dagger87 het volgende:
Dat dus.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:33 schreef Onnoman het volgende:
zijn nep Nederlanders
Om eerlijk te zijn vind ik het maar een kutvolkslied, andere landen hebben veel betere.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:33 schreef Onnoman het volgende:
zijn nep Nederlanders
quote:
Ik ben het allebeiquote:
dat kan korterquote:Op zondag 5 maart 2017 22:34 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus.
Wilhelmus van Nassouwe
Ben ick van Duytschen Bloedt,
Den Vaderland ghetrouwe
Blijf ick tot inden doet;
Een Prince van Orangien