quote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
`
Ik snap nog steeds niet waarom Samsom zo nodig weg moest. Wat heeft de PvdA-leden in vredesnaam bezield....
Campagne he. Niet dit debat.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Doet Wilders eigenlijk wel mee aan het debat?
Fylax roosquote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef KingRoland het volgende:
Ik word echt helemaal gek als ik het woord Factcheck lees, Fylax
Je hoort ook niets van hem. Misschien heeft 'ie nog wat gekke dingen in petto voor de laatste anderhalve week.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Faux. het volgende:
PVV is beetje aan het instorten heb ik het idee. Wilders was zo onzichtbaar deze campagne. Het ging veel meer over Buma/Klaver/Asscher/etc
Henkie had haar anders echt ingemaaktquote:Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef DrDentz het volgende:
De winnaar van het debat is de mevrouw die de vragen mag stellen, ze pwnt ze allemaal
Ze hoopten de flatline te doorbreken, de PvdA ligt met een hartstilstand op de grond en Asscher moest de electroshock zijnquote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Daarvoor ook al een paar keer. Die opmerking richting Asscher bijvoorbeeld, over het houden aan de regels.
Asscher heeft er een handje van om steeds door te praten als hij het woord niet heeft. Irritant trekje dat zich tegen hem keert. Hij komt echt totaal niet over, die man.
Ik snap nog steeds niet waarom Samsom zo nodig weg moest. Wat heeft de PvdA-leden in vredesnaam bezield....
Dan mag die verhuizen naar het torentjequote:
> Dwingenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:26 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Niet als je de andere partijen dwingt het op jouw manier te doen, de sociale manier. Dat de VVD hier een hekel aan heeft is wel duidelijk.
Humor is een goed wapen in de politiek, vraag Rutte maar, die lacht elk probleem weg.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:25 schreef Achterhoker het volgende:
[..]
Roemer gaf dan ook geen serieuze antwoorden. Is meer zo'n komiek.
En dan de media de schuld gevenquote:Op zondag 5 maart 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het lijkt echt alsof ze er alles aan doen om vooral niet de grootste te worden
Tijd voor Maxquote:Op zondag 5 maart 2017 22:27 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Je hoort ook niets van hem. Misschien heeft 'ie nog wat gekke dingen in petto voor de laatste anderhalve week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |