quote:Op zondag 5 maart 2017 22:20 schreef Nober het volgende:
Denk dat Lilian Marijnissen zich wel een regeerakkoord in kan pijpen met al die ouwe mannen.
Kees van der Staaij is om te janken en PVV-Lightquote:Op zondag 5 maart 2017 22:20 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Kees van der Staaij zou wel raad weten met deze bitch.
twitter:debroervanroos twitterde op zondag 05-03-2017 om 21:37:45als de juf je naar voren roept bij rekenen en de squad die je pest hoopt dat je de som niet oplost. https://t.co/Tcf4Bbz6VR reageer retweet
pruikpardonquote:
de squad?quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef skysherrif het volgende:
twitter:debroervanroos twitterde op zondag 05-03-2017 om 21:37:45als de juf je naar voren roept bij rekenen en de squad die je pest hoopt dat je de som niet oplost. https://t.co/Tcf4Bbz6VR reageer retweet
Een infiltrant van Art-1-kel.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Onnoman het volgende:
wie is die vrouw eigenlijk? een RTL stagiaire of wat?
Destijds niemand over gehoord toen het verhoogd werd en nu ook maar 1 partij die daar een opmerking over plaatst.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:19 schreef Revanches het volgende:
[..]
Dat vraag ik me inderdaad ook af en tot nu toe nog geen sterke argumenten gezien.
Trolltopics tellen eigenlijk nietquote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
welnee, record staat op 1 min 45 ofzo
GC / [Topicspeed] De snelste en langzaamste topics.
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef skysherrif het volgende:
+quote:
quote:
Voordeel van oud worden, kan je geen reet meer schelen wat ze van je vinden.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Minimunt het volgende:
Krol zit de heletijd mee te schudden, geweldige vent
Iemand aan wie ze hebben gevraag kritisch te zijn... ze verwart kritisch zijn alleen met bitchie en het niet uit laten praten van anderen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Onnoman het volgende:
facebook.com/aidsquote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef monkyyy het volgende:
iamend een linkje naar die facebook pagina?
Check die Pechtold's kopquote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef skysherrif het volgende:
quote:
quote:
Sorry, this page isn't availablequote:
hoe kan je nou "land" als kakker uitspreken. zit geen r inquote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef Politicus69 het volgende:
Ja Pechtold ik heb nu wel gehoord dat je ''land'' als een verlamde kakker uitspreekt
True, maar je hebt natuurlijk ook dat mensen die in dienst zijn en prima door kunnen blijven werken.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef Geralt het volgende:
[..]
Destijds niemand over gehoord toen het verhoogd werd en nu ook maar 1 partij die daar een opmerking over plaatst.
Niemand neemt 65+-ers aan. Of het moet zijn dat werkgevers verplicht worden om zoveel % 65+-ers in dienst te hebben of geld van de overheid krijgen of weet ik het wat.
Vanzelf gaat dit niet werken. Dat snapt iedereen. Behalve de hoge heren in Den Haag schijnbaar.
Dit.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
ik erger me aan de manier waarop buma CDA uitspreekt
Voormalig Editie NL anchor.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Onnoman het volgende:
Mwa, vooral omdat hij Diana op haar plek zettequote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Krol doet het eigenlijk verrassend goed. De zaal lijkt wel fan van hem. Nog even en hij zorgt vanavond voor een kentering in de dalende peilingen.
Asscher is totaal kleurloos en flets...
Ik stem SP, omdat deze partij niet van zijn standpunten afwijkt en ik weet wat ik krijg voor mijn stem.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Als Roemer nou gewoon tegen die nare vrouw gezegd had dat het hem niet om 10, 15 of 20 zetels gaat maar hij gewoon de standpunten van de SP uitdraagt en men daarop kan stemmen of niet, had hij meteen mijn stem gehad.
Dit soort gekut werkt dus het populisme in de hand he. Zo jammer. Sowieso voegt het allemaal helemaal niks toe, wat zijn we nu te weten gekomen van de posten van de SP dankzij deze 'journalist'? Niks
zo'n zzperquote:
Ze heeft er ook geen probleem mee om al die mannen tegelijk op de kamer te hebben.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:20 schreef Nober het volgende:
Denk dat Lilian Marijnissen zich wel een regeerakkoord in kan pijpen met al die ouwe mannen.
Jaquote:Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef richolio het volgende:
Zijn we alweer begonnen? Dan kan ik switchen van Studio Sport
jaquote:Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef richolio het volgende:
Zijn we alweer begonnen? Dan kan ik switchen van Studio Sport
Dacht Amber van de Kassa belbus maar ze heet Diana.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:21 schreef Onnoman het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef richolio het volgende:
https://speld.nl/2017/03/(...)uden-antwoord-geven/
Ze wijken niet van hun punten af omdat ze nooit regeren, anders zouden ze wel degelijk in moeten leveren.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:24 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik stem SP, omdat deze partij niet van zijn standpunten afwijkt en ik weet wat ik krijg voor mijn stem.
tsja inhoud win je het bijna nooit op in debatten, zeker niet in chaotische als deze met 8deelnemers. Dan blijft zon krolletje echt het best hangen.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mwa, vooral omdat hij Diana op haar plek zette
Je ziet 'm gewoon zitten in de studio idd.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
Henk is een relnicht, dat is vermakelijk. Alsof Gordon de politiek in gaat.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef Elfletterig het volgende:
Krol doet het eigenlijk verrassend goed. De zaal lijkt wel fan van hem. Nog even en hij zorgt vanavond voor een kentering in de dalende peilingen.
Asscher is totaal kleurloos en flets...
Ik erger me sowieso dood aan die man.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:23 schreef skysherrif het volgende:
Haar vragen zijn sowieso kut en irrelevant, veel teveel op de persoon en te weinig inhoudelijk imho.quote:Op zondag 5 maart 2017 22:22 schreef timmmmm het volgende:
Als Roemer nou gewoon tegen die nare vrouw gezegd had dat het hem niet om 10, 15 of 20 zetels gaat maar hij gewoon de standpunten van de SP uitdraagt en men daarop kan stemmen of niet, had hij meteen mijn stem gehad.
Dit soort gekut werkt dus het populisme in de hand he. Zo jammer. Sowieso voegt het allemaal helemaal niks toe, wat zijn we nu te weten gekomen van de posten van de SP dankzij deze 'journalist'? Niks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |