quote:
HOE BEDOEL JE?!quote:
Als je normaal een date hebt blijf je ook niet meteen 3 dagen met iemand hangen. Dus ik snap hem wel. Inclusief cameralui en mensen.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Yvie_lu het volgende:
Onwennig in je eigen huis![]()
Die Marc zeg.... zou bijna denken dat hij en Fok!ker is
Dat zijn geen lekkere wijven.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Hyaenidae het volgende:
Die negerslaafboer heeft wel veruit de lekkerste wijven.
De rest is gewoon lelijk.
Precies. Onderschat dat niet als je altijd alleen gewend bent.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lijkt me ook best wennen, permanent ineens 3 meiden in je huis.
Ja okay, denk dat dit ook de reden is dat veel mensen zich niet opgeven voor bzv,quote:
Neuh hij is gewoon Tom 2.0quote:Op zondag 5 maart 2017 21:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja okay, denk dat dit ook de reden is dat veel mensen zich niet opgeven voor bzv,
maar het komt echt over of hij dat echt pas een paar minuten geleden zich dat gerealiseerd heeft
nou nou nouquote:Op zondag 5 maart 2017 21:19 schreef Chai het volgende:
Even lurken aan Olkes slagroomspuit als toetje
Nee Tom had echt nul aan intellect, Marc heeft dat wel.quote:
Oh dat ben ik met je eensquote:Op zondag 5 maart 2017 21:20 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Nee Tom had echt nul aan intellect, Marc heeft dat wel.
Is dat te weinig dan?quote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Riks lijkt me ook wel zo'n kerel die eens per 10 jaar een cadeautje voor je koopt.
Ook alleen maar omdat zijn moeder hem dan daarop gewezen heeftquote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Riks lijkt me ook wel zo'n kerel die eens per 10 jaar een cadeautje voor je koopt.
Sowieso, cadeautjesquote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
*iets voor de nek*quote:Op zondag 5 maart 2017 21:21 schreef Pisces29 het volgende:
Tuurlijk niet.quote:
Pisces29 lijkt me zo iemand waarbij je een konijn in de pot vindt als je valentijnsdag vergeet.quote:
Precies, en houden van "je wéét toch al dat ik van je hou, dat hoef ik niet steeds te zeggen".quote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Sowieso, cadeautjes![]()
![]()
Als je iets nodig hebt koop je het toch gewoon
Pia wilde diepe gesprekkenquote:Op zondag 5 maart 2017 21:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Dan wil je diepe gesprekken maar gaat je persoonlijke 30 seconden over stofzuigen en dweilen.
Die heeft constant een druiper maar dan niet door de gonorroe.quote:Op zondag 5 maart 2017 21:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Herman heeft 4 schone boxers per dag nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |