De TV-gidsen zeggen wat anders.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens deze site gaat Veronica Arsenal-Bayern uitzenden ipv deze potDat lijkt mij een wat aparte keuze
De huis- tuin- en keukenkijker zag ze denk ik voor het laatst excelleren met de driehoek Lavezzi, Hamsik en Cavani.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat bedoel je met Napoli terug van weggeweest? Ze spelen al bijna tien jaar onafgebroken in Europa.
Mijn vaste website zegt gelukkig wel Napoli - Real Madridquote:Op maandag 6 maart 2017 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens deze site gaat Veronica Arsenal-Bayern uitzenden ipv deze potDat lijkt mij een wat aparte keuze
Dat is wel extreem vroeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Er zitten al 3.500 mensen in San Paolo. De wedstrijd begint over vijf uur.
https://twitter.com/eliasgallego/status/839154141855420420quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wel extreem vroeg.
1-1/2 trouwens
Ik hoor liever hun tranen. Die van Aicu vooropquote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://twitter.com/eliasgallego/status/839154141855420420
THE CHAMPIONS gaat gehoord worden tot in Turijn vanavond.
Ik geloof dat we hier een complot op het spoor zijn van de mediaquote:
Uh, ja lollig.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier een complot op het spoor zijn van de media
Bedankt dat je het eens bentquote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:31 schreef PSVCL het volgende:
Gelijkspel of een kleine overwinning voor Zizou
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:31 schreef PSVCL het volgende:
Gelijkspel of een kleine overwinning voor Zizou
3-1 voor Realquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe de eerste wedstrijd is geëindigd.
Wil je dat weten?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe de eerste wedstrijd is geëindigd.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:26 schreef PSVCL het volgende:
Geen reclames meer?
Tijdens de CL avondjes van PSV om de 5 min
Die zal zaterdag weer een heerlijke goednieuwsshow ophangen rond GAE-PSV.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Toine moet verplicht elke week pakweg naar Roda JC en RKC kijken
60 jaar glorie en verdrietquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal zaterdag weer een heerlijke goednieuwsshow ophangen rond GAE-PSV.
[ afbeelding ]
''Het zal vanavond spoken aan de Vetkampstraat. Iedereen is uitgelopen voor dit topaffiche, geen huis in De Worp zal vanavond bewoond zijn want hier in de Adelaarshorst gaat het om echte zaken.''quote:
Ik word er emotioneel vanquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Het zal vanavond spoken aan de Vetkampstraat. Iedereen is uitgelopen voor dit topaffiche, geen huis in De Worp zal vanavond bewoond zijn want hier in de Adelaarshorst gaat het om echte zaken.''
''En dan zo een interview met de sterspeler van de Eagles : Sander Duits . Goed voor 1 goede pass en assist op die andere wondervoetballer , Randy Wolters''quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Het zal vanavond spoken aan de Vetkampstraat. Iedereen is uitgelopen voor dit topaffiche, geen huis in De Worp zal vanavond bewoond zijn want hier in de Adelaarshorst gaat het om echte zaken.''
Dan gaat Jan-Joost weer met een overdrijvende tekst een vraag naar een van de gasten toesmijten onder het mom van ''Heerlijk praten over voetbal''.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''En dan zo een interview met de sterspeler van de Eagles : Sander Duits . Goed voor 1 goede pass en assist op die andere wondervoetballer , Randy Wolters''
''Zeg het maar Jan Joost''
Met een hele brede glimlach :'' En dan is het nu tijd voor het beste eredivisie-elftal allertijden met deze week :'' De rechtsback !!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaat Jan-Joost weer met een overdrijvende tekst een vraag naar een van de gasten toesmijten onder het mom van ''Heerlijk praten over voetbal''.
Lijkt mij pure aids.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:36 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe King Kong film lijkt mij niet zo leuk.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat intro muziekje is een beetje cringe..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Philips stadionquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
San Paolo op Champions League avonden.Alleen Giuseppe Meazza is beter denk ik.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Celticquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
San Paolo op Champions League avonden.Alleen Giuseppe Meazza is beter denk ik.
Ik ben benieuwd hoe het Phillips-stadion er uitziet als er mensen zitten.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stadion ziet er nu toch anders uit nu er mensen zitten.
Niemand ziet hemquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mertens.
Dat die vent er daar zoveel in schiet snap ik nog steeds niet.
Wat, hier?quote:
Werd jij maar ontvoerd door een maffiabaas.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
coach van napoli ziet er uit als een maffiabaas
Heeft vandaag nog een paar afrekeningen gedaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:47 schreef klaasweetalles het volgende:
coach van napoli ziet er uit als een maffiabaas
JAAAAAAAquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aha..
[..]
YES DAVY IS ER WEER!!
DAT WORDT RUST-HAXBALL!!
Wordt het gras dan ook groener?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb voetbalmodus op mijn TV aan staan, boh wat een geluid hier.
Alleen aan de overkant.quote:
Haha, dat heeft mijn Samsung ook ja, best okay.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja
Beter stadiongeluid en helderder beeld
dat zou ik best leuk vindenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
Werd jij maar ontvoerd door een maffiabaas.
Ik heb alleen analoog hierquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Haha, dat heeft mijn Samsung ook ja, best okay.
Voegt wel wat toe aan de beleving, niks mis mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:49 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Haha, dat heeft mijn Samsung ook ja, best okay.
Aan de andere kant komen ze vaak genoeg ook op de meest rare manieren weer terugquote:
Ooit wendt het geluk zich van hen afquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Aan de andere kant komen ze vaak genoeg ook op de meest rare manieren weer terug
shiftquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:52 schreef klaasweetalles het volgende:
die italianen doen dezelfde tactiek als sparta rotterdam
ze gaan er gelijk bovenop en geven geen milimeter ruimte
Emile kan beter zijn broertje verzorgen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Emile voelt het wel in zijn bezemkast met mini-monitor
Hi Aiciuquote:
Prima ploegje inderdaad..quote:
Italianen zijn conditioneel altijd de top van europa...quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Real laat ze uitrazen. Het is wachten op de 0-1
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Emile kan beter zichzelf verzorgen.
quote:
Ik heb bij iedereen al het gevoel voor wie zij gaan juichen vanavond, alleen bij jullie heb ik dat niet. Mijn vraag bij deze:quote:
Hala Madrid natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik heb bij iedereen al het gevoel voor wie zij gaan juichen vanavond, alleen bij jullie heb ik dat niet. Mijn vraag bij deze:
Voor wie juichen jullie vanavond?
Napoliquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik heb bij iedereen al het gevoel voor wie zij gaan juichen vanavond, alleen bij jullie heb ik dat niet. Mijn vraag bij deze:
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
oei, dan hoop ik op een penaltyserie
Napoli en Bayern.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat Madrid dan in paniek raakt, Klaas.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
die italianen zouden 1-0 moeten maken
dan zal madrid in paniek raken
Komt ook doordat ze heel direct (willen) spelenquote:
Yep, is ook zo. Het is wel wachten tot Madrid daar echt een keer gebruik van maaktquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:01 schreef Bugno het volgende:
[..]
Komt ook doordat ze heel direct (willen) spelen
ik denk van welquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Madrid dan in paniek raakt, Klaas.
Eens. Ziet een hoop, maar wel erg veel risico. Tegen een omschakelploeg als RM wel erg gevaarlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koulibaly heeft hele mooie steekpasses maar ook vreemde fouten
In Dortmund speelden ze ook zo, Klaasje.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk van wel
ik zie een angstig madrid op dit moment die bang is voor dat tegendoelpunt
moet je kijken hoever ze terugzakken..
dit is helemaal niet het spel van madrid bij uitwedstrijden
en ik BEN EEN meester in het analiserenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Dortmund speelden ze ook zo, Klaasje.
Daarbij is Real Madrid een meester in achterstanden omkeren.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en ik BEN EEN meester in het analiseren
madrid schijt in hun broek
het is wachten op het moment van napoli
let maar op goser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:05 schreef Brammess het volgende:
HET KAN NOGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:05 schreef Brammess het volgende:
voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
> fok.itquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:10 schreef Koffieplanter het volgende:
E per il Napoli, segna con il numero 14...
Dit is een Nederlands forum, Hans.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Dan krijgen we 9-darters.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het nu snel 2-0 wordt gaat het écht leuk worden.
Nog meer van dit soort open deuren graag.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als het nu snel 2-0 wordt gaat het écht leuk worden.
Waar heb jij Italiaans geleerd?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:10 schreef Koffieplanter het volgende:
Je moeder zei nog eentje.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK DAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOG EEENTJE AUB
MADRID SCHIJT IN ZIJN BROEK
Kan spoken in Napelsquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog meer van dit soort open deuren graag.
Als het 3-0 voor Napoli wordt heeft Real een groot probleem.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Niet meer dan een kwestie van Italiaans voetbal volgen. Decibel Bellini is een begrip in calcio.quote:
Neres.komt.nietquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Haal jij nou Koert en Leo Oldenburger door elkaar?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:14 schreef Bugno het volgende:
KoertGod z'n stem begint nu al over te slaan
Ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Haal jij nou Koert en Leo Oldenburger door elkaar?
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:39 schreef klaasweetalles het volgende:
2-0 voor napoli
ik ga er 10 euro op inzetten op een quote van 21 euro bij bwin
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
die italianen zouden 1-0 moeten maken
dan zal madrid in paniek raken
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
ik zie een angstig madrid op dit moment die bang is voor dat tegendoelpunt
moet je kijken hoever ze terugzakken..
dit is helemaal niet het spel van madrid bij uitwedstrijden
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
en ik BEN EEN meester in het analiseren
madrid schijt in hun broek
het is wachten op het moment van napoli
let maar op goser
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:10 schreef klaasweetalles het volgende:
WAT ZEI IK DAN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
NOG EEENTJE AUB
MADRID SCHIJT IN ZIJN BROEK
Stop hier eens mee.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
kom op met die 2-0
het kan voor de rust denk ik nog wel.....
Prima gekopieerd van Stinho ditquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Ach, liever een verkeerde uitspraak doen dan je dagen op MyCroft te spenderen in de hoop iemand achteraf te kunnen wijzen op het feit dat hij ongelijk had. Maar ieder z'n ding, elke gek z'n gebrek. Ik noem geen namen.
Ik ben benieuwd naar de mening van Pax.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:15 schreef S0nic het volgende:
Mertens ziet er wel goed uit tegenwoordig. Ik zou hem doen.
Klaasgodquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Stop hier eens mee.
Daar neem ik de volle verantwoordelijkheid voor, vanzelfsprekendquote:
Hij zegt gewoon waar het op staat.quote:
Leuk dat je je aangesproken voelt. Misschien een idee om er een boodschap aan te nemen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Prima gekopieerd van Stinho dit
(zeker via MyCroft gevonden)
Dan zal ik met de hand over mijn hart strijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
Daar neem ik de volle verantwoordelijkheid voor, vanzelfsprekend
Dat tekent jouw grote hartquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zal ik met de hand over mijn hart strijken
Real en Barça er deze ronde al uit zou wel puur genot zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Als Napoli wint dan is het wel een knotsgekke competitie dat CL
Neequote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Leuk dat je je aangesproken voelt. Misschien een idee om er een boodschap aan te nemen.
Cakir doet wel vaker gekke dingenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die scheidsrechter voor een grapjas. Kan ook zo mee in Spanje.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real en Barça er deze ronde al uit zou wel puur genot zijn
Het is Cakir. Kan me nog wel een wedstrijd van vorig seizoen herinneren waarin hij bizar slecht was. Ergens in eindfase CLquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
ook in nederland ....makkie voor hemquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is sowieso ultieme genot.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barça er deze ronde al uit zou wel puur genot zijn
Maakt op zich niet uit, zie ze beiden niet de finale halen en winnenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real en Barça er deze ronde al uit zou wel puur genot zijn
Oké, dan niet. Het is maar hoe je je tijd wilt gebruiken op je 26e.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee
Maar bedankt voor het meedenken!
OT: :Leuke wedstrijd
Dan blijft Arsenal erin. Dat NOOITquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen op een verrassende winnaar dan, dus liever Bayern er ook uit dan.
Knapste Rode Duivel volgens het belgische vrouwenvolk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:15 schreef S0nic het volgende:
Mertens ziet er wel goed uit tegenwoordig. Ik zou hem doen.
4-0 believequote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen op een verrassende winnaar dan, dus liever Bayern er ook uit dan.
Met Madrid weet je het qua lotingen nooit. Als ze de volgende ronde halen, hoop ik op Juventus of PSG als tegenstander.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit, zie ze beiden niet de finale halen en winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |