quote:
Ik heb bij iedereen al het gevoel voor wie zij gaan juichen vanavond, alleen bij jullie heb ik dat niet. Mijn vraag bij deze:quote:
Hala Madrid natuurlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik heb bij iedereen al het gevoel voor wie zij gaan juichen vanavond, alleen bij jullie heb ik dat niet. Mijn vraag bij deze:
Voor wie juichen jullie vanavond?
Napoliquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik heb bij iedereen al het gevoel voor wie zij gaan juichen vanavond, alleen bij jullie heb ik dat niet. Mijn vraag bij deze:
Dat lijkt me heel onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
oei, dan hoop ik op een penaltyserie
Napoli en Bayern.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:58 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat Madrid dan in paniek raakt, Klaas.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:00 schreef klaasweetalles het volgende:
die italianen zouden 1-0 moeten maken
dan zal madrid in paniek raken
Komt ook doordat ze heel direct (willen) spelenquote:
Yep, is ook zo. Het is wel wachten tot Madrid daar echt een keer gebruik van maaktquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:01 schreef Bugno het volgende:
[..]
Komt ook doordat ze heel direct (willen) spelen
ik denk van welquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Madrid dan in paniek raakt, Klaas.
Eens. Ziet een hoop, maar wel erg veel risico. Tegen een omschakelploeg als RM wel erg gevaarlijkquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:01 schreef Frozen-assassin het volgende:
Koulibaly heeft hele mooie steekpasses maar ook vreemde fouten
In Dortmund speelden ze ook zo, Klaasje.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:01 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
ik denk van wel
ik zie een angstig madrid op dit moment die bang is voor dat tegendoelpunt
moet je kijken hoever ze terugzakken..
dit is helemaal niet het spel van madrid bij uitwedstrijden
en ik BEN EEN meester in het analiserenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Dortmund speelden ze ook zo, Klaasje.
Daarbij is Real Madrid een meester in achterstanden omkeren.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:04 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
en ik BEN EEN meester in het analiseren
madrid schijt in hun broek
het is wachten op het moment van napoli
let maar op goser
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:05 schreef Brammess het volgende:
HET KAN NOGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:05 schreef Brammess het volgende:
voorspelbaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem
> fok.itquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:10 schreef Koffieplanter het volgende:
E per il Napoli, segna con il numero 14...
Dit is een Nederlands forum, Hans.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:10 schreef Koffieplanter het volgende:
E per il Napoli, segna con il numero 14...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |