De TV-gidsen zeggen wat anders.quote:Op maandag 6 maart 2017 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens deze site gaat Veronica Arsenal-Bayern uitzenden ipv deze potDat lijkt mij een wat aparte keuze
De huis- tuin- en keukenkijker zag ze denk ik voor het laatst excelleren met de driehoek Lavezzi, Hamsik en Cavani.quote:Op maandag 6 maart 2017 00:14 schreef Koffieplanter het volgende:
Wat bedoel je met Napoli terug van weggeweest? Ze spelen al bijna tien jaar onafgebroken in Europa.
Mijn vaste website zegt gelukkig wel Napoli - Real Madridquote:Op maandag 6 maart 2017 01:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgens deze site gaat Veronica Arsenal-Bayern uitzenden ipv deze potDat lijkt mij een wat aparte keuze
Dat is wel extreem vroeg.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 15:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Er zitten al 3.500 mensen in San Paolo. De wedstrijd begint over vijf uur.
https://twitter.com/eliasgallego/status/839154141855420420quote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:32 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat is wel extreem vroeg.
1-1/2 trouwens
Ik hoor liever hun tranen. Die van Aicu vooropquote:Op dinsdag 7 maart 2017 17:54 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
https://twitter.com/eliasgallego/status/839154141855420420
THE CHAMPIONS gaat gehoord worden tot in Turijn vanavond.
Ik geloof dat we hier een complot op het spoor zijn van de mediaquote:
Uh, ja lollig.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof dat we hier een complot op het spoor zijn van de media
Bedankt dat je het eens bentquote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:31 schreef PSVCL het volgende:
Gelijkspel of een kleine overwinning voor Zizou
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 19:31 schreef PSVCL het volgende:
Gelijkspel of een kleine overwinning voor Zizou
3-1 voor Realquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe de eerste wedstrijd is geëindigd.
Wil je dat weten?quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:12 schreef GGMM het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe de eerste wedstrijd is geëindigd.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:26 schreef PSVCL het volgende:
Geen reclames meer?
Tijdens de CL avondjes van PSV om de 5 min
Die zal zaterdag weer een heerlijke goednieuwsshow ophangen rond GAE-PSV.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:28 schreef PowerLoungen het volgende:
Toine moet verplicht elke week pakweg naar Roda JC en RKC kijken
60 jaar glorie en verdrietquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die zal zaterdag weer een heerlijke goednieuwsshow ophangen rond GAE-PSV.
[ afbeelding ]
''Het zal vanavond spoken aan de Vetkampstraat. Iedereen is uitgelopen voor dit topaffiche, geen huis in De Worp zal vanavond bewoond zijn want hier in de Adelaarshorst gaat het om echte zaken.''quote:
Ik word er emotioneel vanquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Het zal vanavond spoken aan de Vetkampstraat. Iedereen is uitgelopen voor dit topaffiche, geen huis in De Worp zal vanavond bewoond zijn want hier in de Adelaarshorst gaat het om echte zaken.''
''En dan zo een interview met de sterspeler van de Eagles : Sander Duits . Goed voor 1 goede pass en assist op die andere wondervoetballer , Randy Wolters''quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
''Het zal vanavond spoken aan de Vetkampstraat. Iedereen is uitgelopen voor dit topaffiche, geen huis in De Worp zal vanavond bewoond zijn want hier in de Adelaarshorst gaat het om echte zaken.''
Dan gaat Jan-Joost weer met een overdrijvende tekst een vraag naar een van de gasten toesmijten onder het mom van ''Heerlijk praten over voetbal''.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
''En dan zo een interview met de sterspeler van de Eagles : Sander Duits . Goed voor 1 goede pass en assist op die andere wondervoetballer , Randy Wolters''
''Zeg het maar Jan Joost''
Met een hele brede glimlach :'' En dan is het nu tijd voor het beste eredivisie-elftal allertijden met deze week :'' De rechtsback !!!!quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaat Jan-Joost weer met een overdrijvende tekst een vraag naar een van de gasten toesmijten onder het mom van ''Heerlijk praten over voetbal''.
Lijkt mij pure aids.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:36 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe King Kong film lijkt mij niet zo leuk.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:39 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat intro muziekje is een beetje cringe..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Philips stadionquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
San Paolo op Champions League avonden.Alleen Giuseppe Meazza is beter denk ik.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Celticquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:37 schreef Koffieplanter het volgende:
San Paolo op Champions League avonden.Alleen Giuseppe Meazza is beter denk ik.
Ik ben benieuwd hoe het Phillips-stadion er uitziet als er mensen zitten.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Stadion ziet er nu toch anders uit nu er mensen zitten.
Niemand ziet hemquote:Op dinsdag 7 maart 2017 20:44 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Mertens.
Dat die vent er daar zoveel in schiet snap ik nog steeds niet.
Wat, hier?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |