Daar neem ik de volle verantwoordelijkheid voor, vanzelfsprekendquote:
Hij zegt gewoon waar het op staat.quote:
Leuk dat je je aangesproken voelt. Misschien een idee om er een boodschap aan te nemen.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Prima gekopieerd van Stinho dit
(zeker via MyCroft gevonden)
Dan zal ik met de hand over mijn hart strijkenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:16 schreef Bugno het volgende:
[..]
Daar neem ik de volle verantwoordelijkheid voor, vanzelfsprekend
Dat tekent jouw grote hartquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zal ik met de hand over mijn hart strijken
Real en Barça er deze ronde al uit zou wel puur genot zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:16 schreef KingRoland het volgende:
Als Napoli wint dan is het wel een knotsgekke competitie dat CL
Neequote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:16 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Leuk dat je je aangesproken voelt. Misschien een idee om er een boodschap aan te nemen.
Cakir doet wel vaker gekke dingenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die scheidsrechter voor een grapjas. Kan ook zo mee in Spanje.
quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real en Barça er deze ronde al uit zou wel puur genot zijn
Het is Cakir. Kan me nog wel een wedstrijd van vorig seizoen herinneren waarin hij bizar slecht was. Ergens in eindfase CLquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
ook in nederland ....makkie voor hemquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is sowieso ultieme genot.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barça er deze ronde al uit zou wel puur genot zijn
Maakt op zich niet uit, zie ze beiden niet de finale halen en winnenquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Real en Barça er deze ronde al uit zou wel puur genot zijn
Oké, dan niet. Het is maar hoe je je tijd wilt gebruiken op je 26e.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:17 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nee
Maar bedankt voor het meedenken!
OT: :Leuke wedstrijd
Dan blijft Arsenal erin. Dat NOOITquote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen op een verrassende winnaar dan, dus liever Bayern er ook uit dan.
Knapste Rode Duivel volgens het belgische vrouwenvolk.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:15 schreef S0nic het volgende:
Mertens ziet er wel goed uit tegenwoordig. Ik zou hem doen.
4-0 believequote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen op een verrassende winnaar dan, dus liever Bayern er ook uit dan.
Met Madrid weet je het qua lotingen nooit. Als ze de volgende ronde halen, hoop ik op Juventus of PSG als tegenstander.quote:Op dinsdag 7 maart 2017 21:18 schreef Bugno het volgende:
[..]
Maakt op zich niet uit, zie ze beiden niet de finale halen en winnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |