SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Zie uitlegquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even speciaal voor ToT
Dat ie maar wat vaker moet luisteren
Nee hij is al best lang doodquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
Deze is leuk. Vroeger dacht ik altijd dat ze over The Days of Shirley Temple zongen.
Er is ook een leuke cover van door Marc Almond, geproduceerd door Trevor Horn.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
Deze is leuk. Vroeger dacht ik altijd dat ze over The Days of Shirley Temple zongen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:19 schreef ToT het volgende:
En straks zeker ook nog Peter Sarstedt - Where Do You Go To My Lovely en Gérard Lenorman - voici les clés?
Avondquote:
Tis peerquote:
Het was er de tijd van het seizoen dan ook niet voor.quote:
Zeg, ben jij ToT de 2e?quote:
Appel is geen reden.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was er de tijd van het seizoen dan ook niet voor.
badum pssh
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Appel is geen reden.![]()
![]()
Als je nou banaan had gezegd....
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:25 schreef spijkerbroek het volgende:
(Excellent quality)
Wel mooi dat dat even gemeld wordt
Nu weer nietquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was er de tijd van het seizoen dan ook niet voor.
badum pssh
Diaan de 73equote:
Geschreven door Dylanquote:
Proestquote:
Ik zit lekker onderuitgezakt thuis. Ben blij dat ik niet de deur uit ben gegaan, want ik voel me best moe.quote:
Dan heb je groot gelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit lekker onderuitgezakt thuis. Ben blij dat ik niet de deur uit ben gegaan, want ik voel me best moe.
Ja, maar nu doet hij niet meer meequote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Die gast heeft wel veel oorlogen overleefd.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:47 schreef Melting het volgende:
@Oscar: bedankt voor de fijne muziekjes, maar mijn ogen vallen langzaam dicht, dus ik ga mijn bed opzoeken.
@allen: fijne avond/nacht nog en wellicht tot morgen.
Truste Meltquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:47 schreef Melting het volgende:
@Oscar: bedankt voor de fijne muziekjes, maar mijn ogen vallen langzaam dicht, dus ik ga mijn bed opzoeken.
Trustenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:47 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:47 schreef Melting het volgende:
Blijven toch de beste nummers wel vind ikquote:
Best wel. Advocaatje erbij Oscar?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Blijven toch de beste nummers wel vind ik
Waarheid als een koequote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:
You've got your troubles, you've got mine
Wel zo makkelijk.
quote:
Oh ja, graag!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik verwacht spics and specs ook nog wel.
quote:
Hoezo dat? Mag je van je muts het huis niet meer in?quote:Op zondag 5 maart 2017 00:01 schreef Stien_Struis het volgende:
Ruim 3 uur in de auto liggen pitten, heb voorlopig nog geen slaap.
quote:Op zondag 5 maart 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo dat? Mag je van je muts het huis niet meer in?
quote:Op zondag 5 maart 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
Slaan, doodschieten, muts noemen... het kan allemaal maar hierquote:
Pardon?! HIJ mag het huis niet meer in, en ZIJ is het slachtoffer?!quote:
Had een chauffeur en slaapstoel op de terugrit rit van 500 Km.quote:Op zondag 5 maart 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We kennen de feiten nog nietquote:Op zondag 5 maart 2017 00:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pardon?! HIJ mag het huis niet meer in, en ZIJ is het slachtoffer?!
Daarom niet meteen de kant van de vrouw kiezen! Het kunnen krengen zijn, hoor! Pfoe!quote:
500km in 3 uur? Max Verstappen achter het stuur?quote:Op zondag 5 maart 2017 00:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Had een chauffeur en slaapstoel op de terugrit rit van 500 Km.
Das waar. Maar ik koos niet, ik constateerde een uitlatingquote:Op zondag 5 maart 2017 00:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarom niet meteen de kant van de vrouw kiezen! Het kunnen krengen zijn, hoor! Pfoe!
Beter. Waar was je heen dan?quote:Op zondag 5 maart 2017 00:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Had een chauffeur en slaapstoel op de terugrit rit van 500 Km.
Hij heeft 3 uur geslapen. Niet per se in 3 uur 500km geredenquote:Op zondag 5 maart 2017 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
500km in 3 uur? Max Verstappen achter het stuur?
Ssssstquote:Op zondag 5 maart 2017 00:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij heeft 3 uur geslapen. Niet per se in 3 uur 500km gereden
Door mij.quote:Op zondag 5 maart 2017 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
"Muts" is niet door mij bedacht hoor...
Schlafen schlafen schlafen auf der Autobahnquote:
Op de autobahn kan dat anders wel.quote:Op zondag 5 maart 2017 00:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij heeft 3 uur geslapen. Niet per se in 3 uur 500km gereden
zit je ook in zwolle danquote:
Nee, net zei je dat je hier wel eens was. Daarmee in het midden latend of je hier op dit moment wel of niet bentquote:
Ik was vanmiddag in Zwolle, nu niet meerquote:Op zondag 5 maart 2017 00:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, net zei je dat je hier wel eens was. Daarmee in het midden latend of je hier op dit moment wel of niet bent
Maar je houdt wel het weer in Zwolle in de gaten?quote:Op zondag 5 maart 2017 00:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in Zwolle, nu niet meer
Nee maar als het hier regent, regent het in Zwolle ookquote:Op zondag 5 maart 2017 00:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Maar je houdt wel het weer in Zwolle in de gaten?
Ohquote:Op zondag 5 maart 2017 00:14 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Nee maar als het hier regent, regent het in Zwolle ook
En dan kom je niet eens even langs bij Oscar of mij om koffie te drinken?quote:Op zondag 5 maart 2017 00:12 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ik was vanmiddag in Zwolle, nu niet meer
quote:
Langs misschien wel, aan nietquote:Op zondag 5 maart 2017 00:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan kom je niet eens even langs bij Oscar of mij om koffie te drinken?
Ik voel een ijsfrontquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op zondag 5 maart 2017 00:25 schreef Fogel het volgende:
* Fogel stopt een baal tabak onder zijn lipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haters can be so lame and vicious
Hating on me because I'm ambitious
They sound like they need lots of love, lots of love
That's why I'm sending them hugs and kisses
Stiekem zou ik een praatprogramma best interessant vindenquote:Op zondag 5 maart 2017 00:28 schreef Elfletterig het volgende:
Buiten is het 8 graden, binnen zit Oscar Mopperkont
Nei takkquote:
Meestal de ochtend.quote:Op zondag 5 maart 2017 00:34 schreef Tuned22 het volgende:
Heb je de middag en avond afgeschaft Piet..?
Helemaal de kluts kwijt nu met 2x slapen op 1 dag.quote:Op zondag 5 maart 2017 00:38 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Net was het nog ochtendnu nachtelijke deuntjes.
Nah, 't zal wel
Doeiiiquote:Op zondag 5 maart 2017 00:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor hen die wakker blijven een fijne avond
Voor hen die gaan slapen, welterusten
Blijf je nu wakker of ga je slapen?quote:Op zondag 5 maart 2017 00:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
Voor hen die wakker blijven een fijne avond
Voor hen die gaan slapen, welterusten
Slaapwandelen wrs. Schizofreen hequote:Op zondag 5 maart 2017 00:45 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Blijf je nu wakker of ga je slapen?
quote:Op zondag 5 maart 2017 00:56 schreef Tuned22 het volgende:
Te laat geboren zeker? Dat haal je nooit meer in idd
ik zat net nog een Red Bul te drinkenquote:Op zondag 5 maart 2017 01:14 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
De dag is pas 1 uur en 14 minuten oud![]()
Wordt tijd dat ik eens slaap krijg
quote:Op zondag 5 maart 2017 01:16 schreef Tuned22 het volgende:
Bahdie lucht alleen al
![]()
Heb 't (gelukkig) nog nooit gedronken.
kan ook lang niet iedereen hebben ivm cafeine. Ik zet soms ook nog wel eens koffie nuquote:
Van koffie gaan mijn darmen in de turbostand,quote:Op zondag 5 maart 2017 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ook lang niet iedereen hebben ivm cafeine. Ik zet soms ook nog wel eens koffie nu
quote:Op zondag 5 maart 2017 01:26 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Van koffie gaan mijn darmen in de turbostand,
Goedemorgen.quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 09:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Nu: klassiek op zondag op den radio.
Goedemorgen.quote:Op zondag 5 maart 2017 09:29 schreef just me het volgende:
[..]dat is een mooi begin van deze zonnige zondag!
tuindeuren staan al openquote:Op zondag 5 maart 2017 09:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Tuindeuren open, en genieten maar!
Ik stond te denken, het is met de klassieke muziek al net zo erg als de andere muziek, ik herken de muziek wel maar weet geen componist of titelquote:
Als je de tekst maar kan meezingen...quote:Op zondag 5 maart 2017 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik stond te denken, het is met de klassieke muziek al net zo erg als de andere muziek, ik herken de muziek wel maar weet geen componist of titel
quote:Op zondag 5 maart 2017 09:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als je de tekst maar kan meezingen...
Bon Giorno!
Ta ta ta taaaaaaa!quote:Op zondag 5 maart 2017 09:38 schreef Melting het volgende:
[..]En dat lukt in dit geval wel.
Ook goedemorgen.
Ligt natuurlijk aan de interesses van het bezoek.quote:Op zondag 5 maart 2017 09:42 schreef MadMaster het volgende:
Snel douchen, voordat de visite om 11.00 uur op de stoep staat.
En dan iets verzinnen om vanmiddag te gaan doen...
Olé!quote:
Nee, bezoek gaat niet mee, die gaan na de lunch weer weg.quote:Op zondag 5 maart 2017 09:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt natuurlijk aan de interesses van het bezoek.
[..]
Olé!
quote:Op zondag 5 maart 2017 09:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, bezoek gaat niet mee, die gaan na de lunch weer weg.
Nu even meebrullen onder de douche....
ik ben nog steeds verbaasd dat hij dat vroeger konquote:Op zondag 5 maart 2017 09:47 schreef Melting het volgende:
En deze uit Carmen.
Ben benieuwd of MM ook deze hoge tonen haalt.
Kon hij dat dan?quote:Op zondag 5 maart 2017 09:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben nog steeds verbaasd dat hij dat vroeger kon
quote:Op zondag 5 maart 2017 09:52 schreef just me het volgende:
Ook de zang genen zijn aan mij voorbij gegaan, mijn oma was opera zangeres
quote:Op zondag 5 maart 2017 09:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph kan zo fijn zijn Italiaans oefenen voor de vakantie straks
quote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij zal dan wel de genen van deze en gene hebben.
wat ben jij ontzettend wakker op de vroege ochtendquote:Op zondag 5 maart 2017 09:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Jij zal dan wel de genen van deze en gene hebben.
Ik ben wat octaafjes gedaald in de loop der jaren...quote:Op zondag 5 maart 2017 09:48 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ben nog steeds verbaasd dat hij dat vroeger kon
Al een paar uurtjes.quote:Op zondag 5 maart 2017 09:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
wat ben jij ontzettend wakker op de vroege ochtend
dat is dan wel weer jammerquote:Op zondag 5 maart 2017 09:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wat octaafjes gedaald in de loop der jaren...
Nee, deze melodie. Katholiek Nederland heeft de melodie gejat en er een liedje van gemaakt over de uittocht uit Egypte.quote:
Hmm lekkerquote:
quote:Op zondag 5 maart 2017 10:08 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hmm lekker
Oh, Paganini, niet Panini.
quote:
quote:
Aambeelden.quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |