SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bestaat er op bijna elk onderwerp alles ''een'' hyves?quote:Op zondag 26 juli 2009 21:33 schreef Plankton_ het volgende:
TS kijkt op Hyves.![]()
http://omdat-appel.hyves.nl/
Duidelijk verhaal lijkt mij.quote:Nou kyk ,, appels zyn gwn vetcoolgaaf en teh pwnage ,, Het grappige eraan is moeilyk te vinden want het is appelhumor xP,, maar je merktt morgen in de bus vast wel ^^,, want nicki wil per se dat ik het appelwoordenboek meeneem ,, maja anita kan het je denk ik beter uitleggen ,, want zy is de eerste die omdat appel zei,, ^^
Is er geen antwoord omdat er ook eigenlijk nooit een vraag is geweest? Of wordt het dan een schopje naar WFLquote:Op zondag 26 juli 2009 22:13 schreef Aestivate het volgende:
[..]
Duidelijk verhaal lijkt mij.
Het échte antwoord is natuurlijk dat er geen antwoord is. Of, zoals Quir al zei, omdat appel.
ik zeg altijd: "Zijn linker achterpootje is even lang"quote:Op maandag 27 juli 2009 02:10 schreef Sapstengel het volgende:
Dat is humor voor hetzelfde volk dat lacht om "Wat is het verschil tussen een dood vogeltje? Zijn ene pootje is even lang" en dat soort "prettig gestoorde" craphumor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |