SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: http://frosty.radio49.nl:8000/airtime_192
Zie uitlegquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:11 schreef OscarMopperkont het volgende:
Even speciaal voor ToT
Dat ie maar wat vaker moet luisteren
Nee hij is al best lang doodquote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
Deze is leuk. Vroeger dacht ik altijd dat ze over The Days of Shirley Temple zongen.
Er is ook een leuke cover van door Marc Almond, geproduceerd door Trevor Horn.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
Deze is leuk. Vroeger dacht ik altijd dat ze over The Days of Shirley Temple zongen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:16 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:19 schreef ToT het volgende:
En straks zeker ook nog Peter Sarstedt - Where Do You Go To My Lovely en Gérard Lenorman - voici les clés?
Avondquote:
Tis peerquote:
Het was er de tijd van het seizoen dan ook niet voor.quote:
Zeg, ben jij ToT de 2e?quote:
Appel is geen reden.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was er de tijd van het seizoen dan ook niet voor.
badum pssh
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Appel is geen reden.![]()
![]()
Als je nou banaan had gezegd....
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:25 schreef spijkerbroek het volgende:
(Excellent quality)
Wel mooi dat dat even gemeld wordt
Nu weer nietquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was er de tijd van het seizoen dan ook niet voor.
badum pssh
Diaan de 73equote:
Geschreven door Dylanquote:
Proestquote:
Ik zit lekker onderuitgezakt thuis. Ben blij dat ik niet de deur uit ben gegaan, want ik voel me best moe.quote:
Dan heb je groot gelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik zit lekker onderuitgezakt thuis. Ben blij dat ik niet de deur uit ben gegaan, want ik voel me best moe.
Ja, maar nu doet hij niet meer meequote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:47 schreef spijkerbroek het volgende:
Die gast heeft wel veel oorlogen overleefd.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:47 schreef Melting het volgende:
@Oscar: bedankt voor de fijne muziekjes, maar mijn ogen vallen langzaam dicht, dus ik ga mijn bed opzoeken.
@allen: fijne avond/nacht nog en wellicht tot morgen.
Truste Meltquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:47 schreef Melting het volgende:
@Oscar: bedankt voor de fijne muziekjes, maar mijn ogen vallen langzaam dicht, dus ik ga mijn bed opzoeken.
Trustenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:47 schreef Melting het volgende:
slaap lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:47 schreef Melting het volgende:
Blijven toch de beste nummers wel vind ikquote:
Best wel. Advocaatje erbij Oscar?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:52 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Blijven toch de beste nummers wel vind ik
Waarheid als een koequote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:53 schreef spijkerbroek het volgende:
You've got your troubles, you've got mine
Wel zo makkelijk.
quote:
Oh ja, graag!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 23:56 schreef Diaan73 het volgende:
Ik verwacht spics and specs ook nog wel.
quote:
Hoezo dat? Mag je van je muts het huis niet meer in?quote:Op zondag 5 maart 2017 00:01 schreef Stien_Struis het volgende:
Ruim 3 uur in de auto liggen pitten, heb voorlopig nog geen slaap.
quote:Op zondag 5 maart 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hoezo dat? Mag je van je muts het huis niet meer in?
quote:Op zondag 5 maart 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
quote:
Slaan, doodschieten, muts noemen... het kan allemaal maar hierquote:
Pardon?! HIJ mag het huis niet meer in, en ZIJ is het slachtoffer?!quote:
Had een chauffeur en slaapstoel op de terugrit rit van 500 Km.quote:Op zondag 5 maart 2017 00:02 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We kennen de feiten nog nietquote:Op zondag 5 maart 2017 00:05 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Pardon?! HIJ mag het huis niet meer in, en ZIJ is het slachtoffer?!
Daarom niet meteen de kant van de vrouw kiezen! Het kunnen krengen zijn, hoor! Pfoe!quote:
500km in 3 uur? Max Verstappen achter het stuur?quote:Op zondag 5 maart 2017 00:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Had een chauffeur en slaapstoel op de terugrit rit van 500 Km.
Das waar. Maar ik koos niet, ik constateerde een uitlatingquote:Op zondag 5 maart 2017 00:06 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Daarom niet meteen de kant van de vrouw kiezen! Het kunnen krengen zijn, hoor! Pfoe!
Beter. Waar was je heen dan?quote:Op zondag 5 maart 2017 00:05 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Had een chauffeur en slaapstoel op de terugrit rit van 500 Km.
Hij heeft 3 uur geslapen. Niet per se in 3 uur 500km geredenquote:Op zondag 5 maart 2017 00:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
500km in 3 uur? Max Verstappen achter het stuur?
Ssssstquote:Op zondag 5 maart 2017 00:07 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Hij heeft 3 uur geslapen. Niet per se in 3 uur 500km gereden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |