quote:Visiting a fourth-grade class in Florida on Friday, President Donald Trump advised one student to “make a lot of money” in her career and offered to make two other 10-year-old students “famous” by taking a picture with them.
Smashing Pumpkins is volgens mijn Last.fm account mijn meestbeluisterde artiest over de afgelopen 10 jaar. Sinds ik een jaar of 6 ben heb ik volgens mij al regelmatig van die periodes dat ik even een album van ze moet luisteren. Mellon Collie & The Infinite sadness is een van de betere albums ooit gemaakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben wel redelijk gecharmeerd van Radiohead. Laatste album eerder vandaag ook nog geluisterd.
Van Smashing Pumpkins ook trouwens
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:40 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Smashing Pumpkins is volgens mijn Last.fm account mijn meestbeluisterde artiest over de afgelopen 10 jaar. Sinds ik een jaar of 6 ben heb ik volgens mij al regelmatig van die periodes dat ik even een album van ze moet luisteren. Mellon Collie & The Infinite sadness is een van de betere albums ooit gemaakt.
Wijsheid komt met de dagen, he?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:47 schreef Monolith het volgende:
Smashing pumpkins ben ik steeds meer gaan waarderen hoewel ik het vroeger geen hol aan vond.
Eén punt voor Mono. Het tweede punt is te verdienen door de mannelijke (kennelijke) tegenhanger van Ancilla te noemen of naar zijn favoriete instrument te verwijzen.quote:
Kan slechter. Om precies te zijn is dat een verbetering tov. de 150 Kamerleden van vandaag.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:51 schreef motorbloempje het volgende:
Die hele Trudeauhype... ik snap 'm niet.
Dat sowieso.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:52 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, als je in de UK woont dan is het helemaal behelpen, natuurlijk
Meh. Niet echt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En nu?
Knappe, intelligente en voor velen een kennelijk inspirerende kerel.quote:
Oh, volgens mij is het verder wel een prima politicus, maar gefixeer op uiterlijk snap ik gewoon nooit zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:56 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Knappe, intelligente en voor velen een kennelijk inspirerende kerel.
Snap wel dat andere jonge (aspirant-)politici menen dat de standaard is verhoogd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |