Hou je het nu eens langer dan 5 minuten volquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Mja. Meisjes vind ik dan toch weer beetje eng en zo. Zeker zulke knappe die iets verwachten. Heel anders dan bij mannen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hou je het nu eens langer dan 5 minuten vol
Weet je eens hoe zwaar het is om in een heteroseksuele relatie te zitten. Altijd maar dat gezeik van wijven. En zelden willen neuken.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Mja. Meisjes vind ik dan toch weer beetje eng en zo. Zeker zulke knappe die iets verwachten. Heel anders dan bij mannen.
Remlof, beetje naar de bekende weg vragen en vervolgens klagen over de drempels op die weg.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie Leandra? Ik ben ik te suf nu...
Hah, mijn tweede al, ja! En met een half decente TT.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef Leandra het volgende:
Jeuj, zelf een nieuw topic geopend.... nu ga je er echt wel bij horen
Zelden? Hmm, je hebt het niet getroffen..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet je eens hoe zwaar het is om in een heteroseksuele relatie te zitten. Altijd maar dat gezeik van wijven. En zelden willen neuken.
Whehe.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet je eens hoe zwaar het is om in een heteroseksuele relatie te zitten. Altijd maar dat gezeik van wijven. En zelden willen neuken.
Mag ik suggereren dat de fout dan ligt aan jouw partnerkeuze en niet aan het vrouwelijke geslacht an sich?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, nee, over dat als ik mijn diploma heb, als ik op mezelf woon etc-ding..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Remlof, beetje naar de bekende weg vragen en vervolgens klagen over de drempels op die weg.
Oh... die userquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, over dat als ik mijn diploma heb, als ik op mezelf woon etc-ding..
Remlof had ik ook al een sneer gegeven
Zoek even op Tinder of zo? Genoeg liefhebbers van dat soort bijeenkomsten heb ik mij laten vertellenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:55 schreef Kaas- het volgende:
Leek me chiller om gwn trio te doen met een knap meisje en haar knappe vriend. Dan is er altijd wel iets te beleven.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelden? Hmm, je hebt het niet getroffen..
Ohja tuurlijk hoor. Het ligt echt niet aan de evolutionaire mechanismen die mannelijke en vrouwelijke seksualiteit sturen die maken dat het vrouwelijk libido aanzienlijk lager ligt dan het mannelijke.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mag ik suggereren dat de fout dan ligt aan jouw partnerkeuze en niet aan het vrouwelijke geslacht an sich?
Ja, of jij bent gewoon een zeikerd.. Natuurlijk noemt ze zijn echte naam niet, lamlul..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:57 schreef remlof het volgende:
Jij blijft die gare projectnaam droppen Leandra. Bij mij doet dat alleen maar medelijden voor jullie schepsel oproepen met zulke autistische ouders.
Dat kind heet helemaal niet echt zo, en dat weet je prima, maar ik ga hem hier niet bij zijn echte naam noemen, hij heeft nog zo'n honderd jaar te leven met internet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:57 schreef remlof het volgende:
Jij blijft die gare projectnaam droppen Leandra. Bij mij doet dat alleen maar medelijden voor jullie schepsel oproepen met zulke autistische ouders.
Hm, heb ik zeker altijd geluk gehadquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Ohja tuurlijk hoor. Het ligt echt niet aan de evolutionaire mechanismen die mannelijke en vrouwelijke seksualiteit sturen die maken dat het vrouwelijk libido aanzienlijk lager ligt dan het mannelijke.
Beetje aan zo'n meisje zitten terwijl haar gozer er gwn bij zit.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoek even op Tinder of zo? Genoeg liefhebbers van dat soort bijeenkomsten heb ik mij laten vertellen
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kind heet helemaal niet echt zo, en dat weet je prima, maar ik ga hem hier niet bij zijn echte naam noemen, hij heeft nog zo'n honderd jaar te leven met internet.
DM anders ff, dit helpt nietquote:
Eh, sommige mensen worden daar helemaal apegeil van. Echt waar.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje aan zo'n meisje zitten terwijl haar gozer er gwn bij zit.
Beetje als zo'n ongemakkelijke puber het vrouwelijk lichaam ontdekkenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje aan zo'n meisje zitten terwijl haar gozer er gwn bij zit.
En dat is nou een cuckquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, sommige mensen worden daar helemaal apegeil van. Echt waar.
Oh lijkt me ook mooi hoor. En als het tegenvalt focus ik gwn op die ander.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, sommige mensen worden daar helemaal apegeil van. Echt waar.
Geen last van, sorry..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Ohja tuurlijk hoor. Het ligt echt niet aan de evolutionaire mechanismen die mannelijke en vrouwelijke seksualiteit sturen die maken dat het vrouwelijk libido aanzienlijk lager ligt dan het mannelijke.
Jij bent natuurlijk ook een stoere ex-militair. Ik een slungelige langstudeerder. Als daar de eierstokken niet van verschompelen weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, heb ik zeker altijd geluk gehad
Beetje met je vinger prikken en zo om te kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje als zo'n ongemakkelijke puber het vrouwelijk lichaam ontdekken
Meh, ik heb nog nooit meegemaakt dat ex-militair zijn een aanbeveling was bij de types waar ik op valquote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook een stoere ex-militair. Ik een slungelige langstudeerder. Als daar de eierstokken niet van verschompelen weet ik het ook niet meer.
Kijken hoe hard je in bepaalde delen kan knijpen voordat het pijn doet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje met je vinger prikken en zo om te kijken wat er gebeurt.
En als je dan toch iemand weet te bevruchten zul je zien dat het een homo wordt, heb jij weer.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook een stoere ex-militair. Ik een slungelige langstudeerder. Als daar de eierstokken niet van verschompelen weet ik het ook niet meer.
Wel veel blanken zeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:00 schreef skysherrif het volgende:
https://fivethirtyeight.c(...)ex_cid=story-twitter
Interessant
Of een econoom of zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je dan toch iemand weet te bevruchten zul je zien dat het een homo wordt, heb jij weer.
Stelletje puberale autisten bij elkaarquote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kijken hoe hard je in bepaalde delen kan knijpen voordat het pijn doet.
Dat soort spelletjes is meer voor de SM liefhebber, meisjes kunnen heel hard knijpen, btw.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kijken hoe hard je in bepaalde delen kan knijpen voordat het pijn doet.
Niet meteen, nee, maar de Renault motor is nieuw en heeft nog aardig wat potentie lijkt het en er zit geen beperking meer op upgrades.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ben bang dat de bolide van VER dit jaar niet genoeg is om mercedes te verslaan
Dat kan. Ik zeg dat de tests niks zeggen. En ook nooit gedaan hebben.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik ben bang dat de bolide van VER dit jaar niet genoeg is om mercedes te verslaan
Nee, dat isdikke onzin (sorry). Daniel gaat uit zijn plaat als hij denkt dat Max voordeel heeft, of dat bedoeld is of niet. Hij vind dat het zijn beurt is WK te worden. Ik zeg:zelf doe Honeybadger!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:10 schreef Tijger_m het volgende:
RB heeft de capaciteiten om Mercedes uit te dagen iig, of het gaat lukken moeten we afwachten maar ik verwacht wel dat de RB naarmate het seizoen vordert sneller en sterker zal worden.
Daarbij, Ricciardo en Verstappen liggen elkaar en werken samen, dat kan nog wel eens belangrijk worden, Bottas en Hamilton moeten dat nog maar zien te worden.
Truste!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:14 schreef Pokkelmans het volgende:
Nou, nog even een stukje studeren en dan ook maar 's pitten.
Trusten!
Dat ze onderling niet hun best doen de ander van de baan te jagen is idd een van de grootste pluspunten, bij Hamilton kun je dat als teamgenoot ook wel hebben, maar dan moet je bij lange na niet zo goed zijn als hij.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:10 schreef Tijger_m het volgende:
RB heeft de capaciteiten om Mercedes uit te dagen iig, of het gaat lukken moeten we afwachten maar ik verwacht wel dat de RB naarmate het seizoen vordert sneller en sterker zal worden.
Daarbij, Ricciardo en Verstappen liggen elkaar en werken samen, dat kan nog wel eens belangrijk worden, Bottas en Hamilton moeten dat nog maar zien te worden.
Meh, Max is er ook niet om vliegen te vangen en die doet zijn mond ook open als het hem niet zint. Hij heeft wel heel snel geleerd om het binnenskamers te houden. Slim ventje.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, dat isdikke onzin (sorry). Daniel gaat uit zijn plaat als hij denkt dat Max voordeel heeft, of dat bedoeld is of niet. Hij vind dat het zijn beurt is WK te worden. Ik zeg:zelf doe Honeybadger!
Begrijp me niet verkeerd, ik heb helemaal niks tegen RIC..
Ben benieuwd hoe dat gaat ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:14 schreef Tijger_m het volgende:
En als Ferrari niet snel gaat winnen of op het podium komt dan rollen er koppen daar. Dat team was vorig jaar al geen blije bedoening en er is niets veranderd.
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Ferrari nog een heel jaar met Vettel blijft werken als die zich weer zo gedraagt als vorig seizoen, kan je nog zo veel WK's gewonnen hebben maar dat werdt toch gewoon zielig aan het einde wat Vettel vertoonde.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat ja.
Vorig jaar tijdens de wintertests leken ze sterk, maartijdens het seizoen..
Ook daarom: wintertests zeggen niks. Je kunt sandbaggen of opscheppen en het zegt allebei niks.
Wat een gekleuter idd.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Ferrari nog een heel jaar met Vettel blijft werken als die zich weer zo gedraagt als vorig seizoen, kan je nog zo veel WK's gewonnen hebben maar dat werdt toch gewoon zielig aan het einde wat Vettel vertoonde.
Dat gaat echt wel gebeuren als ze onderling kunnen gaan strijden voor het kampioenschap. Dan is niet o lief en relaxed als hij overkomt (zegt hij zelf) en Max gaat zeker geen bakzeil halen..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ze onderling niet hun best doen de ander van de baan te jagen is idd een van de grootste pluspunten, bij Hamilton kun je dat als teamgenoot ook wel hebben, maar dan moet je bij lange na niet zo goed zijn als hij.
Ze zijn concullega's, natuurlijk, maar dat kun je op een goede en een verkeerde manier doen, Ricciardo en Max doen het op de goede manier, de foute manier zag je bij Hamilton en Rosberg.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat echt wel gebeuren als ze onderling kunnen gaan strijden voor het kampioenschap. Dan is niet o lief en relaxed als hij overkomt (zegt hij zelf) en Max gaat zeker geen bakzeil halen..
Maar niet op de manier zoals Hamilton met een serieuze concurrent omgaat, want dat doet hij dus ook met z'n teamgenoot, ongeacht hoeveel schade hij het team daarmee toebrengt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat gaat echt wel gebeuren als ze onderling kunnen gaan strijden voor het kampioenschap. Dan is niet o lief en relaxed als hij overkomt (zegt hij zelf) en Max gaat zeker geen bakzeil halen..
Ferrari is zelf een mess. Dommeregel ingevoerd dat alles met Italianen moet, en ie het resultaat...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:18 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik kan mij ook niet voorstellen dat Ferrari nog een heel jaar met Vettel blijft werken als die zich weer zo gedraagt als vorig seizoen, kan je nog zo veel WK's gewonnen hebben maar dat werdt toch gewoon zielig aan het einde wat Vettel vertoonde.
Ik denk dat Max en RIC nog veel harder en directer gaan clashen. Om eerlijk te zijn..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:21 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ze zijn concullega's, natuurlijk, maar dat kun je op een goede en een verkeerde manier doen, Ricciardo en Max doen het op de goede manier, de foute manier zag je bij Hamilton en Rosberg.
Misschien wel, maar ik denk niet terwijl ze allebei bij hetzelfde team rijden.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik denk dat Max en RIC nog veel harder gaan clashen. Om eerlijk te zijn..
Jazeker wel. Noch RIC (die het als eerste enenige kans ziet), noch Max (die elke kans benut) ganzih iets gelgen laten liggen ahteam als het er op aankomt..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar niet op de manier zoals Hamilton met een serieuze concurrent omgaat, want dat doet hij dus ook met z'n teamgenoot, ongeacht hoeveel schade hij het team daarmee toebrengt.
Dat is ook totaal niet te volgen omdat ze juist met de buitenlandse leiders het meeste success hebben behaaldquote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ferrari is zelf een mess. Dommeregel ingevoerd dat alles met Italianen moet, en ie het resultaat...
Disclaimer: niks tgen Italianen, maar best man/women on the job moet het zijn. Niet de beste Italiaan..
Ik wel. Die gaan hard op harder.. Team kan ze geen drol schelen al zal iig RIC het team aan zijn kant proberente krijgen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien wel, maar ik denk niet terwijl ze allebei bij hetzelfde team rijden.
Jean Todt terug. Die had alles wel onder controle.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ferrari is zelf een mess. Dommeregel ingevoerd dat alles met Italianen moet, en ie het resultaat...
Disclaimer: niks tgen Italianen, maar best man/women on the job moet het zijn. Niet de beste Italiaan..
Brawn/Todt/Schumacher bedoel je?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:25 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dat is ook totaal niet te volgen omdat ze juist met de buitenlandse leiders het meeste success hebben behaald
Yep.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Brawn/Todt/Schumacher bedoel je?
Natuurlijk moet en hoef je z'n naam niet te noemen, maar 'm "de jongste" noemen ligt voor jou niet meer voor de hand dan dat geforceerde Soneal?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kind heet helemaal niet echt zo, en dat weet je prima, maar ik ga hem hier niet bij zijn echte naam noemen, hij heeft nog zo'n honderd jaar te leven met internet.
Ga weg man. Zie hem bij de FIA. Drama..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:27 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jean Todt terug. Die had alles wel onder controle.
Mwah, ik denk dat de balans nog steeds 50-50 is.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wel. Die gaan hard op harder.. Team kan ze geen drol schelen al zal iig RIC het team aan zijn kant proberente krijgen.
RIC voelt zichzelf oud en te weinig een gevierde en bewezenGP winnaar, en Max gaat gewoon volvoorelke kans
Truste!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:29 schreef Tijger_m het volgende:
Ok, tijd voor bed hier, truste allemaal.
Dat hij het terug kan vinden boeit me niet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Natuurlijk moet en hoef je z'n naam niet te noemen, maar 'm "de jongste" noemen ligt voor jou niet meer voor de hand dan dat geforceerde Soneal?
Dat ie later met één zoekopdracht terug gaat vinden?
Dom mens.
Sylvana Simons zal het niet met je eens zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vroeger veel gespeeld. Bazenspel.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 08:49 schreef Monolith het volgende:
Voor de Civ liefhebbers:
https://arstechnica.com/g(...)drens-history-books/
Wacht maar tot hij de NPO heeft wegbezuinigd, dan vergaat die linkse Jinek en Pauw het lachen wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:59 schreef Tem het volgende:
Gisteren de aflevering van Pauw en Jinek teruggekeken waarin Jan Roos te gast was. Man man man, wat een grootmongool is dat.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:59 schreef Tem het volgende:
Gisteren de aflevering van Pauw en Jinek teruggekeken waarin Jan Roos te gast was. Man man man, wat een grootmongool is dat.
Wel mooi dat Jinek lekker pissig werd.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:59 schreef Tem het volgende:
Ja, pittige tante. Bijt wel goed van zich af.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wel mooi dat Jinek lekker pissig werd.
Die kutstem ook erbij. En dan ook nog eens twee turven hoog zijn.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Wekt gewoon fysiek geweld op met dat hoofd en dat toontje. Wat een huilenbalk.
Wel mooi dat hij iedereen de maat neemt over fatsoen maar zelf al jaren de onbeschofte hork uithangt bij POWNED.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Die kutstem ook erbij. En dan ook nog eens twee turven hoog zijn.
Op de middelbare school zou je zo'n figuur ondersteboven in de vuilnisbak kieperen.
Dat maakt het natuurlijk helemaal belachelijk.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Wel mooi dat hij iedereen de maat neemt over fatsoen maar zelf al jaren de onbeschofte hork uithangt bij POWNED.
Met z'n vliegdekschip.
Sociale werkplaats?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
Ik heb collega's die zijn optreden bij Jinek waardeerden trouwens. Dat hij zich dapper staande hield, enzo.
Of "Jinek moest hem wel hebben hoor", alsof ze hem onredelijk hard had aangepakt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
Ik heb collega's die zijn optreden bij Jinek waardeerden trouwens. Dat hij zich dapper staande hield, enzo.
Soms lijkt het er wel op..quote:
Ik niet. Maar ik werk dan ook niet met laaggeletterde kutmongolen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
Zat een beetje rechts aan de bar, zwarte trui.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, pittige tante. Bijt wel goed van zich af.
Zag je gisteren trouwens nog staan volgens mij
Het zijn HBOerts..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik niet. Maar ik werk dan ook niet met laaggeletterde kutmongolen.
Kritische vragen stellen, hoe durven ze.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of "Jinek moest hem wel hebben hoor", alsof ze hem onredelijk hard had aangepakt.
Yup, dan zag ik je al in het begin. Was je met je vriendin?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:32 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zat een beetje rechts aan de bar, zwarte trui.
Nog op de foto geweest met Dominique van der Heyde. Hoezee.
Zodra je werkt voor het lokale sufferdje kom je inderdaad eindelijk eens hooggeleerde figuren tegen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Salonintellect gespot.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Yup, zat ernaast.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:34 schreef Tem het volgende:
[..]
Yup, dan zag ik je al in het begin. Was je met je vriendin?
Waar werk jij ook alweer, Friek?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Zodra je werkt voor het lokale sufferdje kom je inderdaad eindelijk eens hooggeleerde figuren tegen.
Een IQ van boven de 80 is meer dan genoeg om in te zien dat Roos een randdebiel is.quote:
Wanneer je een journalist die aan het werk is uitdaagt met 'ik kan jou ook eens aanraden objectief te zijn', moet je inderdaad niet meer gaan janken dat je aangepakt wordt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Of "Jinek moest hem wel hebben hoor", alsof ze hem onredelijk hard had aangepakt.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar werk jij ook alweer, Friek?
Oh ja, nergens.
Een iq van 79 voor de stukjes die jij schrijft zodat je nu officieel overgekwalificeerd bent.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een IQ van boven de 80 is meer dan genoeg om in te zien dat Roos een randdebiel is.
In het onderwijs, natuurlijk. Beetje dat rotjong in het gareel houden.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waar werk jij ook alweer, Friek?
Oh ja, nergens.
Dat hoef je mij niet te vertellen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:40 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Een iq van 79 voor de stukjes die jij schrijft zodat je nu officieel overgekwalificeerd bent.
Voor een habbekrats de surrogaatouder uithangen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:42 schreef Friek_ het volgende:
[..]
In het onderwijs, natuurlijk. Beetje dat rotjong in het gareel houden.
Ach. Je moet je in dit land laten vertegenwoordigden in het parlement en mag zelf die vertegenwoordiger kiezen uit 150 mensen. Waarom zou er een partij achter die vertegenwoordiger moeten zitten? Alleen maar een laag extra.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:45 schreef 99.999 het volgende:
Interessant perspectief https://www.nrc.nl/nieuws(...)lid-7093259-a1548644
Dat jij weinig op hebt met democratie is geen nieuwsquote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:48 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ach. Je moet je in dit land laten vertegenwoordigden in het parlement en mag zelf die vertegenwoordiger kiezen uit 150 mensen. Waarom zou er een partij achter die vertegenwoordiger moeten zitten? Alleen maar een laag extra.
Ik ben een groot voorstander van democratie maar me tegelijkertijd ervan bewust dat niet alles op die manier besloten hoeft te worden.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat jij weinig op hebt met democratie is geen nieuws
https://www.bnr.nl/nieuws(...)t-als-nieuwe-premierquote:Als het aan Thierry Baudet van Forum voor Democratie ligt, wordt Pieter Omtzigt van het CDA de nieuwe premier van Nederland. Dat zei hij op BNR.
Wat een fenomeen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)t-als-nieuwe-premier![]()
Ik ga even dood hier.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)t-als-nieuwe-premier
Ik ga even dood hier.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ga even dood hier.
Hehe.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 11:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik ga even dood hier.
In deze zou je er heel goed aan doen om remlof 100% te negeren Leandra.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hij het terug kan vinden boeit me niet.
En geforceerd is het voor mij al helemaal niet, net als dat Remlof voor jou hier niet geforceerd is.
Wat je doet is blijvend zeuren over een nickname, want meer is het niet, als je niet had geweten dat de nickname een samenstelling was dan had je er ook niet over lopen janken.
Laat mij zelf weten hoe ik m'n kind online noem, en of dat nou Pietje, Soneal, the Kid of Napoleon is boeit niet toch?
Maar goed, je wilde zeiken om het zeiken, want je had met 2 posts teruglezen kunnen weten om wie het ging, en ik had m niet bij z'n nick genoemd tot jij nog even moest gaan vragen om wie het ging, terwijl dat uit de context al duidelijk had kunnen zijn, dus je vraag was om mij even te laten antwoorden zodat jij er weer over kon zeiken, en dan ook nog zo kinderachtig gaan doen met je "dom mens".
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 09:59 schreef Tem het volgende:
ITquote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:28 schreef Perrin het volgende:
Je hebt niks te verantwoorden en het is gewoon een merkwaardige obsessie van meneer die zo aan z'n dagelijkse uitscheldquotum komt. Niet voor laten gebruiken en lekker nooit meer op dat onderwerp reageren.quote:
Ik wist trouwens niet dat je puberteit zo dient te schrijven, maar het klopt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 10:38 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wanneer je een journalist die aan het werk is uitdaagt met 'ik kan jou ook eens aanraden objectief te zijn', moet je inderdaad niet meer gaan janken dat je aangepakt wordt.
Maar ja, Jan Roos is in alle opzichten zijn puberteit nog steeds niet ontgroeid.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je hebt niks te verantwoorden en het is gewoon een merkwaardige obsessie van meneer die zo aan z'n dagelijkse uitscheldquotum komt. Niet voor laten gebruiken en lekker nooit meer op dat onderwerp reageren.
Dacht je dat het puber en tijd aan elkaar geplakt was?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:05 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat je puberteit zo dient te schrijven, maar het klopt.
Dat eerste ja.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dacht je dat het puber en tijd aan elkaar geplakt was?
Zou in sommige zinnen ook nog wel kunnen maar dan gaat het om een tijd waarin je je als puber gedraagt, niet om die ontwikkelingsperiode.
Vervang mijnheer (boze) Aarts door (politieke wichelroede loper) Remmie, en het is weer go with the flow.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:03 schreef Kaas- het volgende:
Je hebt niks te verantwoorden en het is gewoon een merkwaardige obsessie van meneer die zo aan z'n dagelijkse uitscheldquotum komt. Niet voor laten gebruiken en lekker nooit meer op dat onderwerp reageren.
quote:Op woensdag 21 september 2016 09:55 schreef Gutmensch het volgende:
Die boosheid is nogal doorzichtig gespeeld omdat dit kabinet het gewoon prima gedaan heeft.
Mijn opvattingen staan er zeker niet los van. Er werd mij door meerdere users hier bij de eerste keer dat ik hier kwam gelijk al verzocht weer op te rotten omdat ik in bepaalde BNW denkbeelden geloof. Zo snel kan je iemands stijl en (zeker) persoonlijkheid niet leren kennen. Er is hier trouwens niemand die iets over mijn persoonlijkheid kan zeggen. Daarvoor moet je iemand toch wel eerst een tijdje IRL kennen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 00:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Je opvattingen staan er los van. We hebben het hier prima gezellig gehad met pseudo-communisten en libertariërs. Het gaat puur om je stijl en persoonlijkheid.
En je hoeft mij niet serieus te nemen. Dat doet immers ook niemand met jou.
Dáááág,
Wat zou jij gaan uitspoken met een meiske Kaas?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:40 schreef Kaas- het volgende:
Ah. Dat met dat meisje gaat nu sowieso niet door, want ik heb plotseling tickets bemachtigd na uren F5'en voor de Rotterdamse Rave van vanavond - de jubileumeditie zelfs - wat echt het allerallerallerbeste feest is dat ik me maar kan voorstellen, dus ik ga nu daarheen.Bros before hos. En ach, hier gaan ook twee leuke meisjes mee.
Ach story of my life. Laat mijn smoelie wel eens zien IRL. Dit had ik niet verwacht (krijg ik achteraf te horen).quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mijn opvattingen staan er zeker niet los van. Er werd mij door meerdere users hier bij de eerste keer dat ik hier kwam gelijk al verzocht weer op te rotten omdat ik in bepaalde BNW denkbeelden geloof. Zo snel kan je iemands stijl en (zeker) persoonlijkheid niet leren kennen. Er is hier trouwens niemand die iets over mijn persoonlijkheid kan zeggen. Daarvoor moet je iemand toch wel eerst een tijdje IRL kennen.
Ik neem iedereen trouwens serieus. Behalve op het moment dat ze me voor achterlijke mongool uitmaken. Dat je zelf ook niet inziet wat een zwaktebod dat is. En dan lopen klagen dat het niveau van de beledigingen omlaag gaan. Geef zelf dan eens het goede voorbeeld man.
18 +quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat zou jij gaan uitspoken met een meiske Kaas?
Ik zat een beetje te twijfelen of ik vanavond in zou gaan op de uitnodiging van een meisje om te stappen en dan samen te slapen en zo, omdat ik niet helemaal zeker was of ik wel zin had in alle bedoelingen daarvan, maar nu is er plotseling iets totaal awesomes voorbij gekomen waar ik echt heen moet en waardoor ik niet langer hoef te twijfelen. Zie nachtbagger van afgelopen nacht in de SC.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:51 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Wat zou jij gaan uitspoken met een meiske Kaas?
Er is nog hoop!quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:40 schreef Kaas- het volgende:
Ah. Dat met dat meisje gaat nu sowieso niet door, want ik heb plotseling tickets bemachtigd na uren F5'en voor de Rotterdamse Rave van vanavond - de jubileumeditie zelfs - wat echt het allerallerallerbeste feest is dat ik me maar kan voorstellen, dus ik ga nu daarheen.Bros before hos. En ach, hier gaan ook twee leuke meisjes mee.
Wat zijn dit voor rare verstandige adviezenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Teruglezen, Tem, Kaas is geinteresseerd in sexuele experimentenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor rare verstandige adviezenEn wat moet jij ineens met meisjes? Ik neem aan dat je account is gehackt.
Waarschijnlijk heeft zo een Christen hem in z'n gezicht gehoest.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:05 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Teruglezen, Tem, Kaas is geinteresseerd in sexuele experimenten
Volgens mij is het allemaal de schuld van die christelijke donatie die hij heeft gehad, het maakt hem onbewust hetero
Heb je wel eens met een meisje geslapen? Gezoend?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat een beetje te twijfelen of ik vanavond in zou gaan op de uitnodiging van een meisje om te stappen en dan samen te slapen en zo, omdat ik niet helemaal zeker was of ik wel zin had in alle bedoelingen daarvan, maar nu is er plotseling iets totaal awesomes voorbij gekomen waar ik echt heen moet en waardoor ik niet langer hoef te twijfelen. Zie nachtbagger van afgelopen nacht in de SC.
flikkerquote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:07 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Heb je wel eens met een meisje geslapen? Gezoend?
Ik heb ooit eens een keer bijna met een jongen gezoend toen ik in mijn experimentele fase zat.
Inderdaad, ik zie nog geregeld een fysio voor mijn rug daardoor.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:08 schreef Tem het volgende:
Dat experimenteren van de jeugd. Op onze leeftijd krijg je het daar alleen maar van in je rug, is het niet Tiger?
Ben je een vogelnestje boven het bed aan het uitvoeren, schiet er weer een wervel scheef. Wat een ellende.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:09 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Inderdaad, ik zie nog geregeld een fysio voor mijn rug daardoor.
Mijn moeder wil als ze in het bejaardentehuis zit gaan experimenteren met het roken van jointjes.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:08 schreef Tem het volgende:
Dat experimenteren van de jeugd. Op onze leeftijd krijg je het daar alleen maar van in je rug, is het niet Tiger?
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben je een vogelnestje boven het bed aan het uitvoeren, schiet er weer een wervel scheef. Wat een ellende.
Ja, als ik in een bejaardentehuis kom ga ik alleen maar zuipen en blowen. Dus dat snap ik wel.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:11 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mijn moeder wil als ze in het bejaardentehuis zit gaan experimenteren met het roken van jointjes.
En als je dan volledig naar de klote bent gebruik maken van die d66 wet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, als ik in een bejaardentehuis kom ga ik alleen maar zuipen en blowen. Dus dat snap ik wel.
Precies. En de krampverschijnselen..het valt allemaal niet mee.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ben je een vogelnestje boven het bed aan het uitvoeren, schiet er weer een wervel scheef. Wat een ellende.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:04 schreef Tem het volgende:
[..]
Wat zijn dit voor rare verstandige adviezenEn wat moet jij ineens met meisjes? Ik neem aan dat je account is gehackt.
Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld? Vroeger deed je dat toen je jong was, zuipen en blowen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:11 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja, als ik in een bejaardentehuis kom ga ik alleen maar zuipen en blowen. Dus dat snap ik wel.
*proest*quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Ah kom op, je ziet toch zelf ook wel dat het hilarisch is als jij dit soort dingen zegt? Weer een beetje mensen de maat nemen. Nu moeten mensen "iemand toch wel eerst een tijdje IRL kennen" voor je dingen over iemands persoonlijkheid kan zeggen. Maar zelf kom je binnenstampen met een jezuscomplex om onze naïeve sheeplehersentjes eens even bij te brengen over de laatste ontwikkelingen op het gebied van reptilians en chemtrails. Want we zijn allemaal maar zo naïef en niet zo open-minded als de grote ziener van onze tijd: Japie77. Vind je het gek dat mensen in een politiek subforum dan zeggen dat je op moet tiefen of je gespreksonderwerpen aan moet passen? Ga daarvoor gewoon lekker naar BNW. En als je nu nog een beetje kon discussiëren of vermakelijk was, dan had je hier prima tussen gepast. Maar het enige dat je doet is etteren, menen andere mensen de maat te moeten nemen, niets snappen van de gesprekken die hier gaande zijn, en alle kritiek op jouw visies kapotdrogredeneren.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 12:50 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Mijn opvattingen staan er zeker niet los van. Er werd mij door meerdere users hier bij de eerste keer dat ik hier kwam gelijk al verzocht weer op te rotten omdat ik in bepaalde BNW denkbeelden geloof. Zo snel kan je iemands stijl en (zeker) persoonlijkheid niet leren kennen. Er is hier trouwens niemand die iets over mijn persoonlijkheid kan zeggen. Daarvoor moet je iemand toch wel eerst een tijdje IRL kennen.
Ik neem iedereen trouwens serieus. Behalve op het moment dat ze me voor achterlijke mongool uitmaken. Dat je zelf ook niet inziet wat een zwaktebod dat is. En dan lopen klagen dat het niveau van de beledigingen omlaag gaan. Geef zelf dan eens het goede voorbeeld man.
Uiteindelijk word je vanzelf weer kinds, dus op de weg terug kom je weer in de puberale bejaardenfase met zuipen en blowen. De fase daarna is de hele dag ' Schaapje schaapje heb je witte wol' zingen en je luiertje vol baggeren. Ik kijk er nu al naar uit.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld? Vroeger deed je dat toen je jong was, zuipen en blowen.
Maar als je jong bent moet je leven met de gevolgen van onverantwoord gedrag. Als je oud bent niet. Lang leve het vrijwillig levenseindequote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:14 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Is dat niet een beetje de omgekeerde wereld? Vroeger deed je dat toen je jong was, zuipen en blowen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah kom op, je ziet toch zelf ook wel dat het hilarisch is als jij dit soort dingen zegt? Weer een beetje mensen de maat nemen. Nu moeten mensen "iemand toch wel eerst een tijdje IRL kennen" voor je dingen over iemands persoonlijkheid kan zeggen. Maar zelf kom je binnenstampen met een jezuscomplex om onze naïeve sheeplehersentjes eens even bij te brengen over de laatste ontwikkelingen op het gebied van reptilians en chemtrails. Want we zijn allemaal maar zo naïef en niet zo open-minded als de grote ziener van onze tijd: Japie77. Vind je het gek dat mensen in een politiek subforum dan zeggen dat je op moet tiefen of je gespreksonderwerpen aan moet passen? Ga daarvoor gewoon lekker naar BNW. En als je nu nog een beetje kon discussiëren of vermakelijk was, dan had je hier prima tussen gepast. Maar het enige dat je doet is etteren, menen andere mensen de maat te moeten nemen, niets snappen van de gesprekken die hier gaande zijn, en alle kritiek op jouw visies kapotdrogredeneren.
En helaas kunnen we niet veel meer qua beledigingen naar jou: je bént nu eenmaal een achterlijke mongool. Daar waar het bij anderen om plaagstootjes gaat is dit de enige oprechte diagnose die ik kan stellen: Japie77 is een achterlijke mongool. Puur en alleen vanwege de oprechtheid waarmee ik het kan zeggen zou die opmerkingen al bonuspunten moeten verdienen.
Iedereen heeft het recht een achterlijke mongool te zijn. Ik zag vandaag bijvoorbeeld ook weer mensen in hun vrije tijd flyeren voor een politieke partij.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:19 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
TL;DR versie: Japie is een achterlijke mongool.
En wij zijn naïevelingen omdat we "zomaar" de feiten gepresenteerd in de media voor waar aannemen. Maar hij loopt zonder fact-checken te zwaaien met obscure blogpostsjes en gedebunkte pseudo-wetenschap: want die feiten zijn natuurlijk per definitie wél waar want niet MSM/BigPharmaquote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:19 schreef Kaas- het volgende:
Japie77 heeft eerlijk gezegd wel een beetje last van het Jan Rooscomplex ja; dat wat hij zo afkeurt doet hij toevallig zelf meer dan iedereen.
Heb je hen erop gewezen dat ze een achterlijke mongool zijn? Is toch zoiets als een openstaande gulp hebben: soms heb je het niet door dus is het wel chill als andere mensen er iets van zeggen zodat je er wat aan kan doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht een achterlijke mongool te zijn. Ik zag vandaag bijvoorbeeld ook weer mensen in hun vrije tijd flyeren voor een politieke partij.
Kom een potje vechten dan, met je FA- status.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:22 schreef Tem het volgende:
Maar goed, Pokkel. Gisteren heb je al wat frustratie eruit kunnen gooien, de boodschap is wel duidelijk hou maar op met dat gemauw.
Vrij naar de Brabantse filosoof Theo Maassen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:20 schreef Tem het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht een achterlijke mongool te zijn. Ik zag vandaag bijvoorbeeld ook weer mensen in hun vrije tijd flyeren voor een politieke partij.
Ach ik heb in ieder geval geprobeerd door die dikke plaat voor je harses heen te komen. Veel succes met je profetieën, verlichter van het volk.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:23 schreef Japie77 het volgende:
Het zit je wel enorm diep Pokkel. Zulk soort gevoelens van afkeuring of zelfs haat zijn niet gezond voor je hoor. Succes ermee.
Ik had lekker de laatste post.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:24 schreef Tem het volgende:
Klaar nu, anders moeten jullie maar ergens gaan afspreken om aan elkaars pener te zitten.
Ik sla je zo naar het GAK, man.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:24 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kom een potje vechten dan, met je FA- status.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ah kom op, je ziet toch zelf ook wel dat het hilarisch is als jij dit soort dingen zegt? Weer een beetje mensen de maat nemen. Nu moeten mensen "iemand toch wel eerst een tijdje IRL kennen" voor je dingen over iemands persoonlijkheid kan zeggen. Maar zelf kom je binnenstampen met een jezuscomplex om onze naïeve sheeplehersentjes eens even bij te brengen over de laatste ontwikkelingen op het gebied van reptilians en chemtrails. Want we zijn allemaal maar zo naïef en niet zo open-minded als de grote ziener van onze tijd: Japie77. Vind je het gek dat mensen in een politiek subforum dan zeggen dat je op moet tiefen of je gespreksonderwerpen aan moet passen? Ga daarvoor gewoon lekker naar BNW. En als je nu nog een beetje kon discussiëren of vermakelijk was, dan had je hier prima tussen gepast. Maar het enige dat je doet is etteren, menen andere mensen de maat te moeten nemen, niets snappen van de gesprekken die hier gaande zijn, en alle kritiek op jouw visies kapotdrogredeneren.
En helaas kunnen we niet veel meer qua beledigingen naar jou: je bént nu eenmaal een achterlijke mongool. Daar waar het bij anderen om plaagstootjes gaat is dit de enige oprechte diagnose die ik kan stellen: Japie77 is een achterlijke mongool. Puur en alleen vanwege de oprechtheid waarmee ik het kan zeggen zou die opmerkingen al bonuspunten moeten verdienen.
Ohja, ik zou wat aan mij paper gaan doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:26 schreef Kaas- het volgende:
Ik ga eens even m'n huis een beetje opruimen.
Vijf uur verder..
Ik heb meer negers terug naar de rimboe gehoekt dan ze met de boot konden aanslepen. De koning van de uppercut, en de keizer van de dwarslaesie.quote:
Mooie samenvatting, dat wel, ik zie dat alle studie zijn vruchten afwerptquote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Zoiets zou ik nou gewoon doen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik zat een beetje te twijfelen of ik vanavond in zou gaan op de uitnodiging van een meisje om te stappen en dan samen te slapen en zo, omdat ik niet helemaal zeker was of ik wel zin had in alle bedoelingen daarvan, maar nu is er plotseling iets totaal awesomes voorbij gekomen waar ik echt heen moet en waardoor ik niet langer hoef te twijfelen. Zie nachtbagger van afgelopen nacht in de SC.
Hahaha.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gelukkig verkeer ik in andere kringen en ken ik nagenoeg niemand die zo kortzichtig is.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:33 schreef john2406 het volgende:
Bijna alles wat ik spreek zegt te stemmen op de PVV.
Zal ook wel aan de kring liggen maar die geluiden hoorde ik voorheen nooit!
Beste post van Pokkel sinds een tijdje.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:17 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik mag hopen de jouw kring groter is als die kring waar ik het van merk.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig verkeer ik in andere kringen en ken ik nagenoeg niemand die zo kortzichtig is.
quote:Als politieke partijen niet bestonden en je moest puur op personen stemmen, dan zou Omtzigt zeker een grote kans maken op mijn stem.
Dat gaat al bijna op natuurlijke wijze.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:46 schreef motorbloempje het volgende:
Het CDA moet maar gewoon afgeschaft worden. Eigenlijk.
Je moet wat....quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gaat al bijna op natuurlijke wijze.
Ik zie trouwens dat niet alleen het CU en de SGP een lijstverbinding hebben, maar de PvdA en GL ook....
Dan verwachten ze kennelijk niet zoveel stemmen, anders heb je geen lijstverbinding nodig, als je op die manier een restzeteltje moet kunnen claimen.
30 zetels in nog steeds geen alleen heerser.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar met dik 30 zetels hoef je dat dus helemaal niet....
'Alle beetjes helpen'quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar met dik 30 zetels hoef je dat dus helemaal niet....
Een lijstverbinding is bij elk formaat nuttig. Een restzetel is toch mooi een extra zetel.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie trouwens dat niet alleen het CU en de SGP een lijstverbinding hebben, maar de PvdA en GL ook....
Dan verwachten ze kennelijk niet zoveel stemmen, anders heb je geen lijstverbinding nodig, als je op die manier een restzeteltje moet kunnen claimen.
Wanneer hebben we in NL een kabinet gehad dat uit één partij bestond die een meerderheid had?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
30 zetels in nog steeds geen alleen heerser.
Dus dan is er nog altijd een moet achter de deur.
Nog nooit.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:03 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wanneer hebben we in NL een kabinet gehad dat uit één partij bestond die een meerderheid had?
Kennelijk wel, de Liberale unie had in 1891 een meerderheid met 53 van de 100 zetels.quote:
Weer wat geleerd, thanks.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk wel, de Liberale unie had in 1891 een meerderheid met 53 van de 100 zetels.
Kabinet Van Tienhoven was dus het enige kabinet dat uit één partij bestond die een meerderheid had.
Was dat het kabinet wat voor de crisis toen zorgde, of wat was het wo1 en wo2?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kennelijk wel, de Liberale unie had in 1891 een meerderheid met 53 van de 100 zetels.
Kabinet Van Tienhoven was dus het enige kabinet dat uit één partij bestond die een meerderheid had.
Wat heeft 1891 met een van de twee wereldoorlogen te maken?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Was dat het kabinet wat voor de crisis toen zorgde, of wat was het wo1 en wo2?
Ja, was even zoeken, maar het zijn wel van die feitjes waarmee je zo lekker uit de hoek kunt komen.quote:
Of het een liberale was voor beide oorlogen was de vraag?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat heeft 1891 met een van de twee wereldoorlogen te maken?
Ik kan dat niet uit je vraag halen, sterker nog ik kan uit deze zinnen ook niet halen wat je nou echt bedoelt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Of het een liberale was voor beide oorlogen was de vraag?
Voor wo2 was dat niet de voorganger van de VVD?
Als het de voorganger van de VVD zou zijn geweest?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan dat niet uit je vraag halen, sterker nog ik kan uit deze zinnen ook niet halen wat je nou echt bedoelt.
Doe dat, beweeg niet te veel denk aan jouw Reuma.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:28 schreef Leandra het volgende:
Ik kan hier geen chocola van maken.... tijd om een cake te gaan bakken; met chocola erin
Ook lekker nummertje.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:22 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Leuk/Goed nummer.
Maar goed #01 : is natuurlijk.
Voor ouderen die niet volwassen willen worden.
Ik heb een:quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:30 schreef john2406 het volgende:
[..]
Doe dat, beweeg niet te veel denk aan jouw Reuma.
Goeie smaak.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:31 schreef Japie77 het volgende:
[..]
Ook lekker nummertje.
Modern Crusoe is een van mijn ontdekkingkjes. Ze hebben pas 3 nummers gemaakt.
Ik heb pas voor het eerst bananenbrood gemaakt. Lekker man.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb een: [ afbeelding ]
Dus ik hoef alleen de peren in de staafmixer tot moes te maken, en de chocola en walnoten fijn te hakken, verder gaat het vrolijk in die machine.
Peren cake, waarom geen wiet cake?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dus ik hoef alleen de peren in de staafmixer tot moes te maken, en de chocola en walnoten fijn te hakken, verder gaat het vrolijk in die machine.
Leuk grietje in de video.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:31 schreef Drugshond het volgende:
[..]
SoulSeek 0 hits.
Que passa. ?
Dit is mijn favo
Dat komt omdat je het nog nooit geproefd hebt, eigen recept.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:35 schreef john2406 het volgende:
[..]
Peren cake, waarom geen wiet cake?
Maakt het iets verdraagzamer.
Cake chocola peren hoe moet ik daar chocolade van kunnen maken, komt op mij labiel over!
Oudste 21 jongste 6?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat komt omdat je het nog nooit geproefd hebt, eigen recept.
En ik ga natuurlijk geen wietcake maken met een kind van 6 in huis, dat zou pas labiel zijn.
Idem.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gelukkig verkeer ik in andere kringen en ken ik nagenoeg niemand die zo kortzichtig is.
Aahh...quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Doen ze toch al jaren?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 13:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:42 schreef Kaas- het volgende:
Heey kijk, een mevrouw in de POL-SC. Even kijken waar ze het over heeft.
[..]
Aahh...
Ik ook steeds minder, gaan nu ineens veel mensen voor VVD, CDA of zelfs Nieuwe wegen haha.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:43 schreef Kaas- het volgende:
Ik ken gewoon precies 0 personen die PVV gaan stemmen.
Of tussen de ooms en tantes van de schoonfamilie moeten mensen zitten die het stiekem doen, dat zou me niet per se verbazen.
Ik denk dat ik er wel wat 'ken', maar dat zijn dan vooral kennissen/vanaf een afstandje. Niet mensen waar ik mee omga.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:43 schreef Kaas- het volgende:
Ik ken gewoon precies 0 personen die PVV gaan stemmen.
Of tussen de ooms en tantes van de schoonfamilie moeten mensen zitten die het stiekem doen, dat zou me niet per se verbazen.
Trouwens, cure for wellness is best een aanraderquote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er wel wat 'ken', maar dat zijn dan vooral kennissen/vanaf een afstandje. Niet mensen waar ik mee omga.
Toch gegaan?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trouwens, cure for wellness is best een aanrader
Ja, we hadden geen zin in de andere films en waren toch benieuwd wat het ging bieden. Zeker de eerste driekwart van de film waren erg sterk.quote:
Jij en je BNW-vriendjes zijn dan ook tamelijk zweverige types.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:48 schreef Japie77 het volgende:
Ik ken vooral veel mensen die nog steeds zweven eigenlijk.
Ik denk toch dat ik 'm aan me voorbij laat gaan. De trailer greep me al niet zo, en da's meestal een goeie voorbode voor mijquote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, we hadden geen zin in de andere films en waren toch benieuwd wat het ging bieden. Zeker de eerste driekwart van de film waren erg sterk.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:50 schreef Drugshond het volgende:
Van mijn verzamel/collectie is 15-25 % Country.
Beste aan de film is gewoon de atmosfeer en de geweldige scenes in de zwitserse alpen en ook prachtige muziek erbij om je helemaal in die mystieke sfeer te brengen. Zodra de aap uit de mouw komt is dat mysterieuze gelijk weg en dan is het ook gelijk een stuk minder, dat kon echt beter, maar ik zal niets spoileren, want al is het niet in de bios je moet hem wel eens kijken.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik 'm aan me voorbij laat gaan. De trailer greep me al niet zo, en da's meestal een goeie voorbode voor mijmaar puick dat je niet voelde dat je geld hebt weggegooid
Is je account gehackt door Japie?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Beste aan de film is gewoon de atmosfeer en de geweldige scenes in de zwitserse alpen en ook prachtige muziek erbij om je helemaal in die mystieke sfeer te brengen. Zodra de aap uit de mouw komt is dat mysterieuze gelijk weg en dan is het ook gelijk een stuk minder, dat kon echt beter, maar ik zal niets spoileren, want al is het niet in de bios je moet hem wel eens kijken.
Nee ik type dit gewoon eventjes heel snel zonder terug te lezen of mn zin wel klopt.quote:
Met of zonder auteurs rechten?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Moet voor vanavond nog even wat leuks downloaden. Even zoeken.
Fill Jillquote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Moet alles nog verwerken. Dark Country ligt me wel. Beetje tussen Country/Blues en Metal.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]oh, wat was dat heerlijk in de auto toen we door de VS aan het cruisen waren
Taboo.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Tja....Maar ik heb het over mensen die ik IRL tegen kom. Of op Tinder.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:50 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij en je BNW-vriendjes zijn dan ook tamelijk zweverige types.
Wat vind je leuk?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
Zie mijn laatste artiest. You love it.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:56 schreef motorbloempje het volgende:
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:01 schreef Pokkelmans het volgende:
Geen jaren '70 psychedelische rock uit Benin beluisteren
Vanalles. Van filmhuis/independent tot Sci-fi en vanalles ertussenin. Misschien Fantastic Beasts maar eens een kans geven voor vanavond. Niet teveel nadenkenquote:
Straks even luisteren, zit nu nog voetbal te kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moet alles nog verwerken. Dark Country ligt me wel. Beetje tussen Country/Blues en Metal.
Ow films, ik dacht muziek.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vanalles. Van filmhuis/independent tot Sci-fi en vanalles ertussenin. Misschien Fantastic Beasts maar eens een kans geven voor vanavond. Niet teveel nadenken
Nieuwe muziek is ook altijd goed! Ga straks die van hierboven even uitchecken. Ben altijd op zoek naar fijne werkmuziekquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:07 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ow films, ik dacht muziek.
Man Down (2016) is we goed.
Oei oei dat mag toch helemaal niet of geld dat alleen voor de rest?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Vanalles. Van filmhuis/independent tot Sci-fi en vanalles ertussenin. Misschien Fantastic Beasts maar eens een kans geven voor vanavond. Niet teveel nadenken
Vergeet de US reviews. Hij is best aardig. In mijn optiek beter dan Dr Strangequote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nieuwe muziek is ook altijd goed! Ga straks die van hierboven even uitchecken. Ben altijd op zoek naar fijne werkmuziek
En zal ook even naar Man Down kijken. 5.8 op IMDB en 11% op RT?klinkt niet heel positief...
ik kijk eigenlijk niet, ik kijk wielrennen naar tom god.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In deze wedstrijd geen![]()
mijn god, wat een kansloze kutwedstrijd
Dr Strange lijkt me ook niet zoveel aanquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:12 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Vergeet de US reviews. Hij is best aardig. In mijn optiek beter dan Dr Strange
Maar ben een Championshipclubsupporter en -seizoenskaarhouder.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:12 schreef skysherrif het volgende:
[..]
ik kijk eigenlijk niet, ik kijk wielrennen naar tom god.
Daar zag ik een voorstukje van een tijdje gelden ja, die ga ik denk ik zelf een keer kijken. M'n man vond 't voorstukje zelf niet zoveel aan.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:12 schreef Drugshond het volgende:
Colleteral Beauty (2016) is ook heel aardig.
Leuke sfeer daar, Dijks doet het daar nu erg goed bij Norwich city. Gun het Brighton ook wel om dit seizoen te promoveren.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Maar ben een Championshipclubsupporter en -seizoenskaarhouder.Niet naar de uitwedstrijd vandaag, dus maar naar de radio luisteren en een beetje interwebsen straks om 3 uur.
Over het algemeen, op de lokale derbies na, is het tot nu toe een zeer positief seizoen bij ons, ook voor supporters. Ook bij lastiger wedstrijden blijft men redelijk positief, en dat mag ook wel, want 10e en 50 punten op dit moment in het eerste seizoen terug (afgelopen jaar gepromoveerd) is ook helemaal niets om over te klagen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Leuke sfeer daar, Dijks doet het daar nu erg goed bij Norwich city. Gun het Brighton ook wel om dit seizoen te promoveren.
Pokkel zo te lezen was jij de enigste die eraan denken deed?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laat maar zitten heren, ze is al bezet.
Hij is bovengemiddeld. Anders pak je maar een kussen.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Daar zag ik een voorstukje van een tijdje gelden ja, die ga ik denk ik zelf een keer kijken. M'n man vond 't voorstukje zelf niet zoveel aan.
Men mag er wel niet teveel van missen. Oei geef ik nou toe dat ik hem ook gezien heb?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij is bovengemiddeld. Anders pak je maar een kussen.
Oh, ik kijk regelmatig wel eens dingen zonder hem hoorquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:18 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hij is bovengemiddeld. Anders pak je maar een kussen.
Droeftoeter.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Laat maar zitten heren, ze is al bezet.
Oh dit klinkt wel lekker.quote:
Zit net dit te luisterenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:21 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Creep vind ik dan weer een schijtnummer.
Reckoner is een van mijn favoriete Radiohead tracks.
Goede zeikstem heeft die Thom Yorke hè?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Zit net dit te luisteren
Hele album dan van PJ.
Klinkt lekkerquote:Op zaterdag 4 maart 2017 14:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Moet alles nog verwerken. Dark Country ligt me wel. Beetje tussen Country/Blues en Metal.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Zit net dit te luisteren
Hele album dan van PJ.
Ben wel redelijk gecharmeerd van Radiohead. Laatste album eerder vandaag ook nog geluisterd.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 15:29 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Goede zeikstem heeft die Thom Yorke hè?
Echt zo'n Billy Corgan-effect: eerste denk je 'wtf is dit?', maar na een tijdje past het perfect bij de muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |