Hou je het nu eens langer dan 5 minuten volquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Mja. Meisjes vind ik dan toch weer beetje eng en zo. Zeker zulke knappe die iets verwachten. Heel anders dan bij mannen.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hou je het nu eens langer dan 5 minuten vol
Weet je eens hoe zwaar het is om in een heteroseksuele relatie te zitten. Altijd maar dat gezeik van wijven. En zelden willen neuken.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Mja. Meisjes vind ik dan toch weer beetje eng en zo. Zeker zulke knappe die iets verwachten. Heel anders dan bij mannen.
Remlof, beetje naar de bekende weg vragen en vervolgens klagen over de drempels op die weg.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wie Leandra? Ik ben ik te suf nu...
Hah, mijn tweede al, ja! En met een half decente TT.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef Leandra het volgende:
Jeuj, zelf een nieuw topic geopend.... nu ga je er echt wel bij horen
Zelden? Hmm, je hebt het niet getroffen..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet je eens hoe zwaar het is om in een heteroseksuele relatie te zitten. Altijd maar dat gezeik van wijven. En zelden willen neuken.
Whehe.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Weet je eens hoe zwaar het is om in een heteroseksuele relatie te zitten. Altijd maar dat gezeik van wijven. En zelden willen neuken.
Mag ik suggereren dat de fout dan ligt aan jouw partnerkeuze en niet aan het vrouwelijke geslacht an sich?quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:54 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nee, nee, over dat als ik mijn diploma heb, als ik op mezelf woon etc-ding..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Remlof, beetje naar de bekende weg vragen en vervolgens klagen over de drempels op die weg.
Oh... die userquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, nee, over dat als ik mijn diploma heb, als ik op mezelf woon etc-ding..
Remlof had ik ook al een sneer gegeven
Zoek even op Tinder of zo? Genoeg liefhebbers van dat soort bijeenkomsten heb ik mij laten vertellenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:55 schreef Kaas- het volgende:
Leek me chiller om gwn trio te doen met een knap meisje en haar knappe vriend. Dan is er altijd wel iets te beleven.
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zelden? Hmm, je hebt het niet getroffen..
Ohja tuurlijk hoor. Het ligt echt niet aan de evolutionaire mechanismen die mannelijke en vrouwelijke seksualiteit sturen die maken dat het vrouwelijk libido aanzienlijk lager ligt dan het mannelijke.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:56 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Mag ik suggereren dat de fout dan ligt aan jouw partnerkeuze en niet aan het vrouwelijke geslacht an sich?
Ja, of jij bent gewoon een zeikerd.. Natuurlijk noemt ze zijn echte naam niet, lamlul..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:57 schreef remlof het volgende:
Jij blijft die gare projectnaam droppen Leandra. Bij mij doet dat alleen maar medelijden voor jullie schepsel oproepen met zulke autistische ouders.
Dat kind heet helemaal niet echt zo, en dat weet je prima, maar ik ga hem hier niet bij zijn echte naam noemen, hij heeft nog zo'n honderd jaar te leven met internet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:57 schreef remlof het volgende:
Jij blijft die gare projectnaam droppen Leandra. Bij mij doet dat alleen maar medelijden voor jullie schepsel oproepen met zulke autistische ouders.
Hm, heb ik zeker altijd geluk gehadquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Ohja tuurlijk hoor. Het ligt echt niet aan de evolutionaire mechanismen die mannelijke en vrouwelijke seksualiteit sturen die maken dat het vrouwelijk libido aanzienlijk lager ligt dan het mannelijke.
Beetje aan zo'n meisje zitten terwijl haar gozer er gwn bij zit.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:57 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Zoek even op Tinder of zo? Genoeg liefhebbers van dat soort bijeenkomsten heb ik mij laten vertellen
quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat kind heet helemaal niet echt zo, en dat weet je prima, maar ik ga hem hier niet bij zijn echte naam noemen, hij heeft nog zo'n honderd jaar te leven met internet.
DM anders ff, dit helpt nietquote:
Eh, sommige mensen worden daar helemaal apegeil van. Echt waar.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje aan zo'n meisje zitten terwijl haar gozer er gwn bij zit.
Beetje als zo'n ongemakkelijke puber het vrouwelijk lichaam ontdekkenquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje aan zo'n meisje zitten terwijl haar gozer er gwn bij zit.
En dat is nou een cuckquote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, sommige mensen worden daar helemaal apegeil van. Echt waar.
Oh lijkt me ook mooi hoor. En als het tegenvalt focus ik gwn op die ander.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:59 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eh, sommige mensen worden daar helemaal apegeil van. Echt waar.
Geen last van, sorry..quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
[..]
Ohja tuurlijk hoor. Het ligt echt niet aan de evolutionaire mechanismen die mannelijke en vrouwelijke seksualiteit sturen die maken dat het vrouwelijk libido aanzienlijk lager ligt dan het mannelijke.
Jij bent natuurlijk ook een stoere ex-militair. Ik een slungelige langstudeerder. Als daar de eierstokken niet van verschompelen weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hm, heb ik zeker altijd geluk gehad
Beetje met je vinger prikken en zo om te kijken wat er gebeurt.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 01:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje als zo'n ongemakkelijke puber het vrouwelijk lichaam ontdekken
Meh, ik heb nog nooit meegemaakt dat ex-militair zijn een aanbeveling was bij de types waar ik op valquote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook een stoere ex-militair. Ik een slungelige langstudeerder. Als daar de eierstokken niet van verschompelen weet ik het ook niet meer.
Kijken hoe hard je in bepaalde delen kan knijpen voordat het pijn doet.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:00 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje met je vinger prikken en zo om te kijken wat er gebeurt.
En als je dan toch iemand weet te bevruchten zul je zien dat het een homo wordt, heb jij weer.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:00 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jij bent natuurlijk ook een stoere ex-militair. Ik een slungelige langstudeerder. Als daar de eierstokken niet van verschompelen weet ik het ook niet meer.
Wel veel blanken zeg.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:00 schreef skysherrif het volgende:
https://fivethirtyeight.c(...)ex_cid=story-twitter
Interessant
Of een econoom of zo.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
En als je dan toch iemand weet te bevruchten zul je zien dat het een homo wordt, heb jij weer.
Stelletje puberale autisten bij elkaarquote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kijken hoe hard je in bepaalde delen kan knijpen voordat het pijn doet.
Dat soort spelletjes is meer voor de SM liefhebber, meisjes kunnen heel hard knijpen, btw.quote:Op zaterdag 4 maart 2017 02:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Kijken hoe hard je in bepaalde delen kan knijpen voordat het pijn doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |