Ik denk dat ik wacht tot een stone, kan ik in de tussentijd nog nieuwe Oddish's pakken en die weer evolven. Dan kan ik een nieuwe Gloom daarna weer meteen evolven naar Vileplume, ook als ik die Bellossom niet heb.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:00 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Vileplume en Bellossom maken beiden weinig indruk dus gewoon evolven wat je nu kan en doorsparen voor de volgende
IV is wel balen anders.. maar dan zullen de moves vast wel weer erg goed zijn.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:05 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je geloofwaardigheid is nog minder dan de IV
Pineco gevangen van IV 97.8 met Tackle - Rock Tomb. Slechter kan niet meer met de evolutie, kan er bijna alleen nog maar op vooruitgaanquote:Op maandag 6 maart 2017 15:19 schreef SiGNe het volgende:
[..]
IV is wel balen anders.. maar dan zullen de moves vast wel weer erg goed zijn.
Ikheb ook een 57IV Pineco in het wild gevangen, die heeft Bug bite/Gyro Ball als moveset, 100% in alles dus.
Nu heb ik er ook 2 uit ei, een 77IV met tackle Sand bomb en de ander 84IV met tackle/rock tomb.
En dat zie je vaker heb ik 't idee.. dat als je een pokemon in het wild vangt dat ie een perfecte moveset heeft maar slechte IV en dat als ie uit ei komt dat ie minstens 75IV heeft (vaak 80-84) maar een slechte moveset...
Of dat je een pokemon met goede moveset en IV moet evolven en dat je evolutie dan opeens een slechte moveset heeft
Dat dusquote:Op maandag 6 maart 2017 15:40 schreef Nattekat het volgende:
Bij Unown gaat het om het hebben. Hij is toch verder nutteloos^2
da's dan weer een voordeelquote:Op maandag 6 maart 2017 15:39 schreef Gurian het volgende:
[..]
Pineco gevangen van IV 97.8 met Tackle - Rock Tomb. Slechter kan niet meer met de evolutie, kan er bijna alleen nog maar op vooruitgaan
Jep.quote:Op maandag 6 maart 2017 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Klopt het dat Unown 20 verschillende vormen heeft?
http://bulbapedia.bulbagarden.net/wiki/Unown_(Pok%C3%A9mon)quote:Op maandag 6 maart 2017 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Los van pokemon klinkt een slugma nest viesquote:Op maandag 6 maart 2017 15:55 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik ga zo nog even kijken of een slugma nest wat is, en daarna wat cyndaquil farmen in het wilhelminpark
Nog maar 1 nodig met pinab dus ben er snel weer wegquote:Op maandag 6 maart 2017 15:56 schreef Momo... het volgende:
[..]
Los van pokemon klinkt een slugma nest vies
28quote:Op maandag 6 maart 2017 15:48 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Heel vaak bij de pggm.quote:Op maandag 6 maart 2017 13:52 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Waar vind je die? Horsea's dan... liefst in de burut van Zeist
Die moet ik ook nog een hoop hebben voor m'n Seadra, de dragon scale heb ik al, moet alleen nog 49 extra candy hebben en heb nu nog m'n Weepingbell (IV97) als buddy.. nog 16 candy daarvoor te gaan.
Mja een medewerker zei dat ja. Ik had zo veel troep, ik heb gewoon 2 lucky eggs gebruikt deze week. Op z'n vroegst zal het met een feestdag zijn en op dat moment hebben we wel weer genoeg crap denk ikquote:Op maandag 6 maart 2017 20:05 schreef b0ef het volgende:
Denken jullie trouwens dat er nog een dubbel exp event aan komt? Geloof dat Niantic had gezegd "save your candies". Heb al mijn pidgey en weedles opgespaard, maar mijn pokemonbox raakt aardig vol haha
Hoop het nietquote:Op maandag 6 maart 2017 20:05 schreef b0ef het volgende:
Denken jullie trouwens dat er nog een dubbel exp event aan komt? Geloof dat Niantic had gezegd "save your candies". Heb al mijn pidgey en weedles opgespaard, maar mijn pokemonbox raakt aardig vol haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |