Dan is het WO-IIIquote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik las in het Oekraïne-topic dat Poetin de komende maanden de rest van Oekraïne annexeert.
Ga je een potje feta aanschaffen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:08 schreef remlof het volgende:
Deze zomer persoonlijk maar weer eens wat geld in de Griekse economie pompen.
De Grieken schikken keer op keer in en stemden zelfs op het hoogtepunt van de crisis duidelijk voor de EU en Euro. Nogmaals, je wil echt te graag.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was het ooit opgelost. En Griekenland en inschikken (don't think so). Dan is er politiek gezien ntern nog een hele lange weg te gaan.. Too little far too late.
Die bevolking betaald de hoofdprijs om bij de EU te mogen horen.
Hindisght zullen ze de EU nu wel vervloeken.
Ja, 10K extra zou toch lekker zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Worst case: 30 euro weg.
Best case: genoeg om een nieuw auto van te kopen.
Van een van de kenners hier hoorde ik dat goedkoop bier na een Grexit de redding voor dat land zal brengen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef GSbrder het volgende:
Griekenland is een mooi vakantieland.
Als ze uit de euro gaan, kun je er goedkoper heen.
In de hoop dat het spook snel weg was. nu zijn er weer dagelijks demonstraties.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Grieken schikken keer op keer in en stemden zelfs op het hoogtepunt van de crisis duidelijk voor de EU en Euro. Nogmaals, je wil echt te graag.
Individuele consumptie die geëxtrapoleerd wordt op de economie van een land.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van een van de kenners hier hoorde ik dat goedkoop bier na een Grexit de redding voor dat land zal brengen.
Als je na afloop de glazen kapot gooit, schiet het niet echt op.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van een van de kenners hier hoorde ik dat goedkoop bier na een Grexit de redding voor dat land zal brengen.
En dus verdienen ze veel minder aan hun belangrijkste inkomstenbron.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef GSbrder het volgende:
Griekenland is een mooi vakantieland.
Als ze uit de euro gaan, kun je er goedkoper heen.
Jazekerquote:
Niet noodzakelijkerwijs. Een lagere munt maakt ook dat een land aantrekkelijker kan worden voor export.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:19 schreef remlof het volgende:
[..]
En dus verdienen ze veel minder aan hun belangrijkste inkomstenbron.
Griekenland uit de euro is de nekslag voor de economie daar.
Dan valt het kabinet weer een keer en komen er weer verkiezingen en rommelt men vrolijk door.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de hoop dat het spook snel weg was. nu zijn er weer dagelijks demonstraties.
Vooral die leegstaande kantoorgebouwen spreekt me aan.quote:
Ik moest ook meteen aan jou denken iddquote:
Met de euro hebben ze ook 20-30jr stagnatie. Ze zijn (ongeveer) tussen 1830 en 1930 5x failliet geweest (en ze bestaan nog)quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:19 schreef remlof het volgende:
Mjah met 0,0 hervormingen + hogere schuld. Zullen de schuldeisers leuk vinden.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan valt het kabinet weer een keer en komen er weer verkiezingen en rommelt men vrolijk door.
Griekenland heeft het nooit van het hele goedkope toerisme moeten hebben. Echte paupers gaan naar oorden als Kroatië.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs. Een lagere munt maakt ook dat een land aantrekkelijker kan worden voor export.
Daarnaast; goedkoper toerisme != minder inkomsten. Want de vraag is niet statisch.
Maar hoe moet het dan beter gaan buiten de EU of Euro voor de Grieken?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met de euro hebben ze ook 20-30jr stagnatie. Ze zijn (ongeveer) tussen 1830 en 1930 5x failliet geweest (en ze bestaan nog)
Griekenland is al jaren vrij vlak, waar voormalige landen in Oost-Europa forse inflatiecijfers kunnen overleggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Griekenland heeft het nooit van het hele goedkope toerisme moeten hebben. Echte paupers gaan naar oorden als Kroatië.
Neuh maar ook die zitten deels gevangen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah met 0,0 hervormingen + hogere schuld. Zullen de schuldeisers leuk vinden.
Kroatië is mooierquote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Griekenland heeft het nooit van het hele goedkope toerisme moeten hebben. Echte paupers gaan naar oorden als Kroatië.
Eigen munt die relatief goedkoper is dan de euro zodat er weer export is. Ook als vakantiebestemming is een eigen munt beter. Dan ga ik zeker.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar hoe moet het dan beter gaan buiten de EU of Euro voor de Grieken?
Wat moeten ze dan spontaan gaan exporteren? En hoe vangen ze op dat iedereen zijn laatste spaarcenten ook is verloren?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eigen munt die relatief goedkoper is dan de euro zodat er weer export is. Ook als vakantiebestemming is een eigen munt beter. Dan ga ik zeker.
Haal je nu niet alweer Euro en EU door elkaar?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:37 schreef Drugshond het volgende:
Qua baseline hadden ze nooit aan dat gehele EU project moeten beginnen. Zelfstandig waren ze imo veel verder gekomen. Uitstappen anno 2017 gaat heel duur worden voor iedereen. Maar goed nu hebben ze ook nauwelijks toekomst.
Feta en olijfolie natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan spontaan gaan exporteren? En hoe vangen ze op dat iedereen zijn laatste spaarcenten ook is verloren?
Nu snap ik er helemaal niks meer van dat hij het daarna liep te ontkennen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:41 schreef 99.999 het volgende:
Hehe hoor net dat Jacques T. zijn actie wel netjes gemeld zou hebben in het college van GS maar dat die hem gewoon keihard hebben laten vallen
Blijkbaar wilden teveel mensen gewoon van 'm af.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:41 schreef 99.999 het volgende:
Hehe hoor net dat Jacques T. zijn actie wel netjes gemeld zou hebben in het college van GS maar dat die hem gewoon keihard hebben laten vallen
Jammer voor hun spaarcenten, nuf said. Griekse banken horen schijnbaar gewoon niet in Griekenland thuis. Geloof mij maar dat het meeste Griekse geld gewoon in buitenland staat.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:37 schreef 99.999 het volgende:
Wat moeten ze dan spontaan gaan exporteren? En hoe vangen ze op dat iedereen zijn laatste spaarcenten ook is verloren?
quote:Jacques Tichelaar jr. (19) wordt de nieuwe commissaris van de koning van Drenthe. Tichelaar volgt daarmee Jacques Tichelaar op, die moest aftreden als gevolg van een nepotisme-affaire.
De benoeming van Tichelaar jr. is enigszins verrassend: de jonge PvdA’er heeft geen politieke ervaring. Toch heeft de afgetreden commissaris geen twijfel aan de competentie van zijn opvolger: “Ik heb even overlegd met mevrouw Tichelaar, en die was het roerend met mij eens. Wij weten als geen ander dat Jacques jr. de aangewezen persoon is om de bezem door deze corrupte zwijnenstal te halen.”
Hun schuld staat bij de EU. En hun geldmiddel is de euro. Ze moeten uit beide organisaties (EU/EMU).quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haal je nu niet alweer Euro en EU door elkaar?
Geef nu gewoon eens antwoord.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jammer voor hun spaarcenten, nuf said. Griekse banken horen schijnbaar gewoon niet in Griekenland thuis. Geloof mij maar dat het meeste Griekse geld gewoon in buitenland staat.
Ow ze hebben geen eigen industrie. O Noes hoe kan dat ?! Wat hebben ze in de 20 eeuw dan gedaan ?!?
Je hebt dus geen idee.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hun schuld staat bij de EU. En hun geldmiddel is de euro. Ze moeten uit beide organisaties (EU/EMU).
Nou wel ja beter waren ze er helemaal niet aan begonnen, maar ze moesten wel toch.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vertrouw nergens op tot ná de daadwerkelijke huldiging op de Coolsingel.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
https://esb.nu/blog/20023(...)noord-kampioen-wordt
En toch wil jij 30¤ in bitcoins pleuren?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vertrouw nergens op tot ná de daadwerkelijke huldiging op de Coolsingel.
Zou het wel waarderen van El Ahmadi als ie gewoon tot het eind bij Feyenoord blijft. Behalve Kramer, maar die speelt gelukkig niet, vind ik het team van feyenoord een stuk sympathieker dan die van PSV. Gun het alleen die fans van 010 nietquote:
Feyenoord heeft een grote kans, maar vergeet niet dat als ajax "gewoon" alles wint nu feyenoord niets meer mag verliezen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
https://esb.nu/blog/20023(...)noord-kampioen-wordt
Nee, dat ben ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Samen met Aboutaleb de grootste Rotterdammert.
Gewoon in termijnen betalen, dan merk je er vrij weinig van.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
Bah, gemeentelijke belastingen weer binnen. Wat een gezeik toch weer elk jaar.
Ook 99.999 en kornuiten moeten beleg op hun boterham kunnen betalen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
Het draait om Ajax - Feyenoord. De winnaar daarvan wordt kampioen denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een grote kans, maar vergeet niet dat als ajax "gewoon" alles wint nu feyenoord niets meer mag verliezen.
Moet het allemaal met mijn huisgenoten regelen. Ik ben hoofdbewoner dus ze staan op mijn naam. En mijn huis is gevuld met passanten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon in termijnen betalen, dan merk je er vrij weinig van.
Ohja dat is wel irritant, inderdaad. Mijn vriendin heeft dat ook gehad toen we nog niet samenwoonden.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet het allemaal met mijn huisgenoten regelen. Ik ben hoofdbewoner dus ze staan op mijn naam. En mijn huis is gevuld met passanten.
Gelukkig lijken ze nog niet bedacht te hebben dat ze gewoon mij kunnen fucken zonder consequenties.
Hoezo, jij hebt vast wel een sleutel voor elk slot?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet het allemaal met mijn huisgenoten regelen. Ik ben hoofdbewoner dus ze staan op mijn naam. En mijn huis is gevuld met passanten.
Gelukkig lijken ze nog niet bedacht te hebben dat ze gewoon mij kunnen fucken zonder consequenties.
Dus als ik mij iedere maand van jouw 10 euro neem en jij merkt het niet is het goed?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon in termijnen betalen, dan merk je er vrij weinig van.
Gelijkspelletje.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het draait om Ajax - Feyenoord. De winnaar daarvan wordt kampioen denk ik.
Ja, maar dan? Stiekem hun laptops verpanden of hoe zie je dit voor je?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoezo, jij hebt vast wel een sleutel voor elk slot?
Bijvoorbeeld. Laptop en TV gijzelen idd. Of ineens al hun zooi op de straat zetten als ze niet betalen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar dan? Stiekem hun laptops verpanden of hoe zie je dit voor je?
Je kan ook gewoon niet betalen natuurlijk sjon.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus als ik mij iedere maand van jouw 10 euro neem en jij merkt het niet is het goed?
Ik zou eerst kijken of ik met die zooi de rekening niet betaald kan krijgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of ineens al hun zooi op de straat zetten als ze niet betalen.
Denk jij dat je het dan niet merken doet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet betalen natuurlijk sjon.
Gewoon allemaal op de automatische incasso toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat het doet wat dan wel ooit misschien wordt gemerkt en gedaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk jij dat je het dan niet merken doet.
Past dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Kan je er nu ook thuis een beetje interessant je neus boven houden.
Hé jij spreekt ook Sjons.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat het doet wat dan wel ooit misschien wordt gemerkt en gedaan.
Beetje moeilijk kijken erbij.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Kan je er nu ook thuis een beetje interessant je neus boven houden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:44 schreef Kaas- het volgende:
Elke keer als de deurbel gaat schrik ik, omdat ik dan denk van kut, daar zal de deurwaarder wel zijn. Ga nu gauw eens die brief van de gemeentebelastingen zoeken en ff het loon van duke overmaken.
Grrrrquote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]Hulde!
Dan ga ik nog even motiveren waarom we 227.000 euro niet gaan betalen. Mag ik daarna weekend vieren
Komop zeg in termijnen dan merkt men het niet zo!quote:
Zwaai eens Friek!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:47 schreef Friek_ het volgende:
Vanavond zit ik in het publiek bij Nieuwsuur, mensen.
Het feitelijke betalen is niet het probleem natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon allemaal op de automatische incasso toch?
Graag expliciet nee schudden als Asscher wat zegt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:47 schreef Friek_ het volgende:
Wehe, Kramer is een smeerkees, inderdaad. Maarja, wel prima pinchhitter.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zou het wel waarderen van El Ahmadi als ie gewoon tot het eind bij Feyenoord blijft. Behalve Kramer, maar die speelt gelukkig niet, vind ik het team van feyenoord een stuk sympathieker dan die van PSV. Gun het alleen die fans van 010 niet
Godverdetyfus Sjon. Daar heb je me maar mooi tuk.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Komop zeg in termijnen dan merkt men het niet zo!
Geld is dan toch weg, niet meer of minder als dat.
Niet dat ik het niet betalen wil, maar ben eens eerlijk?
Geld is geld of in termijnen of niet!
Ze moeten de 20e natuurlijk wel weer netjes de ambtenaren uitbetalen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:49 schreef Kaas- het volgende:
Ah, gevonden. De eikels gaan over enkele dagen over op beslaglegging. Vrees dat het te laat is om de kwijtschelding aan te vragen.
Spanning en sensatie.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:47 schreef Friek_ het volgende:
Zet snel alles bij anderen in huis!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:49 schreef Kaas- het volgende:
Ah, gevonden. De eikels gaan over enkele dagen over op beslaglegging. Vrees dat het te laat is om de kwijtschelding aan te vragen.
Lekker een dag te laat, Hans. Gisteren was Pechtold.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:47 schreef Friek_ het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Graag expliciet nee schudden als Asscher wat zegt.
Yes precies zo. Je kunt er op die manier enkele zetels vanaf snoepen.quote:
Op donderdag ging er helaas geen trein zo laat terug, dus vandaag maar.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker een dag te laat, Hans. Gisteren was Pechtold.
Gewoon bek dicht houden, John.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:48 schreef john2406 het volgende:
[..]
Komop zeg in termijnen dan merkt men het niet zo!
Geld is dan toch weg, niet meer of minder als dat.
Niet dat ik het niet betalen wil, maar ben eens eerlijk?
Geld is geld of in termijnen of niet!
Van? Waterschapsbelastingen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:51 schreef Kaas- het volgende:
Oh godver die brief is een maand oud dus die paar dagen zijn al voorbij :S
Als je uit huis gezet wordt kun je altijd nog logeren bij Tem.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:51 schreef Kaas- het volgende:
Oh godver die brief is een maand oud dus die paar dagen zijn al voorbij :S
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:53 schreef Tem het volgende:
Doorzichtig figuur ook de Friek_. Speciaal een topic openen in VKZ omdat hij er toevallig vanavond zit. Ik ga lekker screencaps van die kale harses daar posten.
Ja doei, gewoon bij Euri naast die criminele bende daar.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je uit huis gezet wordt kun je altijd nog logeren bij Tem.
Iwaniusquote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:53 schreef Tem het volgende:
Doorzichtig figuur ook de Friek_. Speciaal een topic openen in VKZ omdat hij er toevallig vanavond zit. Ik ga lekker screencaps van die kale harses daar posten.
Komt bijna niemand die zaak meer binnen, kan er straks zelf wel gaan zitten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Ja doei, gewoon bij Euri naast die criminele bende daar.
Mannetje Pechtold.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Lekker een dag te laat, Hans. Gisteren was Pechtold.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Komt bijna niemand die zaak meer binnen, kan er straks zelf wel gaan zitten.
Wat, beslaglegging?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:49 schreef Kaas- het volgende:
Denk ik eigenlijk ook, ik zie het wel gebeuren dat de week ervoor feyenoord punten verliest. Zag je toen tegen ado ook, toen waren ze al bezig met de wedstrijd van PSV. Alhoewel het dit jaar echt de kracht is van feyenoord dat ze zich op het eidne van de wedstrijd alsnog kunnen herpakken en 150 procent geven ineens.quote:
Standaard bezwaar maken tegen de WOZ waarde.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
Iemand die zo incapabel is moet wel in de politiek eindigen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:59 schreef Tem het volgende:
[..]
Onze econoom heeft het allemaal goed voor elkaar.
Geen idee.quote:
Marcel van Dam die Pim Fortuyn nog voor minderwaardig mens uitmaakte. Kop en zand gaan hand in hand bij onze linkse vrienden.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:00 schreef skysherrif het volgende:
http://www.tijd.be/politi(...)?ckc=1&ts=1488548788
Maak het logeerbed maar alvast op..quote:
Wel een partij voor jou en je regio.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:02 schreef Paxcon het volgende:
Waarom krijg ik steeds ChristenUnie reclame op FOK!
Daar wil ik niet op stemmen
Omdat je te zuinig bent om een betaald abonnement te nemen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:02 schreef Paxcon het volgende:
Homo's zijn ook minderwaardig.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Marcel van Dam die Pim Fortuyn nog voor minderwaardig mens uitmaakte. Kop en zand gaan hand in hand bij onze linkse vrienden.
Maar dat zeg je toch niet op nationale televisie?quote:
Export van wat? Griekenland heeft import, die duurder word dan, nodig om te overleven en dan bedoel ik niet economisch.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eigen munt die relatief goedkoper is dan de euro zodat er weer export is. Ook als vakantiebestemming is een eigen munt beter. Dan ga ik zeker.
In een debat in 1997 met de motivatie dat Fortuyn "potentiële angsten bij het Nederlandse volk tegen vreemdelingen exploiteert".quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Marcel van Dam die Pim Fortuyn nog voor minderwaardig mens uitmaakte. Kop en zand gaan hand in hand bij onze linkse vrienden.
Hier krijg je vermoedelijk nooit een concreet antwoord op. Vannacht weer een harde reset bij Drugshond en morgen stelt hij het weer opnieuwquote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Export van wat? Griekenland heeft import, die duurder word dan, nodig om te overleven en dan bedoel ik niet economisch.
Minder vaak op "koorknaapjes" googelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:02 schreef Paxcon het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:18 schreef xpompompomx het volgende:
Zijn we weer lekker aan het janken over Fortuin?
Wel vemoeiend, die discussies lopen nu al jaren en het eindigt altijd met handwaving als je ze met rare zaken als feiten confronteert.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Hier krijg je vermoedelijk nooit een concreet antwoord op. Vannacht weer een harde reset bij Drugshond en morgen stelt hij het weer opnieuw
Mazzelaarquote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:20 schreef Kaas- het volgende:
Een belletje heeft overigens alles opgelost. Kwijtschelding aanvragen kon zelfs nog. Hoef dus weer even enkele weken niet op de post te letten.
Hitler oppertrol.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:21 schreef Tem het volgende:
[..]
Als meestertrol synoniem is voor moordenaar zou je gelijk hebben.
Zondequote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:20 schreef Kaas- het volgende:
Een belletje heeft overigens alles opgelost. Kwijtschelding aanvragen kon zelfs nog. Hoef dus weer even enkele weken niet op de post te letten.
De eisen voor kwijtschelding in Amsterdam zijn echt ridicuul. Als je meer dan 600 euro spaargeld of een auto hebt kun je het wel vergeten meestal.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:20 schreef Kaas- het volgende:
Deze proef zou ik wel doorstaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
De eisen voor kwijtschelding in Amsterdam zijn echt ridicuul. Als je meer dan 600 euro spaargeld of een auto hebt kun je het wel vergeten meestal.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:53 schreef Tem het volgende:
Of: Het is van Reij Reij Reij!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:38 schreef Kaas- het volgende:
Af en toe hoor je plotseling iemand "stomme kut!" door het verhaal van Asscher roepen, aangevuld met wat carnavalsliederen.
Links or it did not happen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:41 schreef Kaas- het volgende:
Er is ook een lijsttrekkersdebat waarbij ik straalbezopen om de haverklap vol in beeld zit recht achter Pechtold op de voorste rij in de studio. Die beelden zijn buiten wat appgroepen om gelukkig ook nooit gelekt.
Ook eens het NOS-journaal gehaald toen ik met de Pechtgod op het podium stond om een beetje te klappen en te lachen terwijl hij een speech gaf.
Even terugkijken of ik iemand snel een kapsalon weg zie vreten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:41 schreef Kaas- het volgende:
Er is ook een lijsttrekkersdebat waarbij ik straalbezopen om de haverklap vol in beeld zit recht achter Pechtold op de voorste rij in de studio. Die beelden zijn buiten wat appgroepen om gelukkig ook nooit gelekt.
Ook eens het NOS-journaal gehaald toen ik met de Pechtgod op het podium stond om een beetje te klappen en te lachen terwijl hij een speech gaf.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:46 schreef Tem het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
(bekende doch erg bescheidde politicus)quote:ik hoop snel weer naar de achtergrond te kunnen gaan. Als we dit hebben neergezet ga ik weer doen wat ik eigenlijk leuk vind: boeken schrijven, beetje reizen, met vrouwen in de weer.
Baudet, en bescheiden.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:49 schreef Ryon het volgende:
Raad het citaat:
[..]
(bekende doch erg bescheidde politicus)
Ah, toch een n ipv een extra d. Ik dacht al.quote:
Harry van Bommel?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:49 schreef Ryon het volgende:
Raad het citaat:
[..]
Ernst Hirsch Ballin?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:49 schreef Ryon het volgende:
Raad het citaat:
[..]
Rutte, die toch vooral geen homo wil lijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:49 schreef Ryon het volgende:
Raad het citaat:
[..]
Van mij mag je vaker een dagje vrij nemen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:53 schreef Tem het volgende:
[..]
Dagje vrij![]()
Harry staat toch wel bekend als vrouwenliefhebber dacht ik.
Hij ziet er ook wel een beetje uit als een sufkut. Kon het mij ook nooit zo voorstellen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Van mij mag je vaker een dagje vrij nemen.
Weet ik niet, ik dacht dat het een sufferd was.
Ik vind hem in niets op een vrouwenmagneet lijken.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:55 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij ziet er ook wel een beetje uit als een sufkut. Kon het mij ook nooit zo voorstellen.
Die heeft ook zes kinderen bij zes verschillende vrouwen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:57 schreef Kaas- het volgende:
Die acteur schijnt ook nog altijd elke dag bij een ander vrouwtje te liggen. Pierre Bokma.
Pff.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:58 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft ook zes kinderen bij zes verschillende vrouwen.
Nee, dat maakt het juist wel mooi eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind hem in niets op een vrouwenmagneet lijken.
Geniet er maar van. Zo gek lang kan het niet meer duren voor die hele tyfusbende in een sinkhole verdwijnt.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij hebt een heel negatief beeld van deze regio volgens mij
Het is er erg prettig wonen
Om de opmerking voor te zijn: Wiens vriend zei dit vannacht ook?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:02 schreef Pokkelmans het volgende:
Zo gek lang kan het niet meer duren voor die hele tyfusbende in een sinkhole verdwijnt.
Is dat nou een Goldwingquote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:02 schreef Perrin het volgende:
Over mijn slippertje praat ik alleen met mijn vrouw
Sommige vrouwen vinden dat opwindend.quote:
Laten we eerlijk zijn, dit moet ook een van jouw grootste nachtmerries zijnquote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geniet er maar van. Zo gek lang kan het niet meer duren voor die hele tyfusbende in een sinkhole verdwijnt.
Merijn Oudenampsenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:04 schreef Perrin het volgende:
Analyse van het nationaalpopulisme: De ruk naar rechts
Een belletje ja schriftelijk heb jij dus totaal niks in handen behalve die brief van een maand oud!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:20 schreef Kaas- het volgende:
"Dirty Harry"quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:02 schreef Perrin het volgende:
Over mijn slippertje praat ik alleen met mijn vrouw
Ja, een universum zonder de provincie Groningen zou het leven niet waard zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn, dit moet ook een van jouw grootste nachtmerries zijn
Op die leeftijd kan dat. Net.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:05 schreef Tem het volgende:
[..]
Mijn schoonpa van 73 heeft er ook één, wel een ouderwetse. Lelijk ding
Hij heeft er altijd één willen hebben en het gekocht toen hij 69 was ofzo. Echt iedereen vindt het lelijk maar hij geeft geen neuk.quote:
7 maanden. Maar verschrikkelijk inderdaad.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
"Dirty Harry"
Edit: Lees nu ook dat hij zijn 7-jarige zoon verloor. Vreselijk.
Over koorknaapjes gesproken....quote:Op vrijdag 3 maart 2017 15:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Minder vaak op "koorknaapjes" googelen.
Jaja.quote:
Tsja. Sommige mensen hebben nu eenmaal een vreemde smaak.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:10 schreef Tem het volgende:
[..]
Hij heeft er altijd één willen hebben en het gekocht toen hij 69 was ofzo. Echt iedereen vindt het lelijk maar hij geeft geen neuk.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over koorknaapjes gesproken....
Volg je de E-divisie? Alle Eredivisieclubs hebben iemand die hen op FIFA vertegenwoordigt. Die van Ajax is wel cute.
Nee, volg het niet eigenlijk. Maar zou hem niet m'n bed uitschoppen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:11 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Over koorknaapjes gesproken....
Volg je de E-divisie? Alle Eredivisieclubs hebben iemand die hen op FIFA vertegenwoordigt. Die van Ajax is wel cute.
Ene Koen Weijland en zijn buddy. Hij is de e-sporter bij Ajax.quote:
Voor of na de daad?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, volg het niet eigenlijk. Maar zou hem niet m'n bed uitschoppen.
Goed zo John, blijf die relevante doch kritische vragen stellen.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:18 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ene Koen Weijland en zijn buddy. Hij is de e-sporter bij Ajax.
Oh ze hebben er blijkbaar tweequote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nee, volg het niet eigenlijk. Maar zou hem niet m'n bed uitschoppen.
[ afbeelding ]
Nou, dan vind ik die Weijland op deze foto wel stukken leuker eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:20 schreef Paxcon het volgende:
[..]
[..]
Oh ze hebben er blijkbaar twee
Ik bedoelde de andere
[ afbeelding ]
Hehe.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:19 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed zo John, blijf die relevante doch kritische vragen stellen.
Dat blauwe kleurtje gaf toch een bepaald soort aanzien wat veel belangstelling met zich meebrachtquote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:28 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
'Gemiddeld genomen'
(hihi, genomen)
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat blauwe kleurtje gaf toch een bepaald soort aanzien wat veel belangstelling met zich meebracht
Tegenwoordig valt het wat tegen dus
Ik zou haast jouw fotoboek gaan bekijken. Doe het echter maar niet, denk dat ik dan commentaar ga krijgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]komt bekend voor. De oneerbare voorstellen in m'n PM/DM zijn aanzienlijk gedaald
Moblo is wel een goed mokkeltje hoor.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou haast jouw fotoboek gaan bekijken. Doe het echter maar niet, denk dat ik dan comentaar ga krijgen.
Terwijl ik alleen nieuwsgierig ben waar de standerd tegenwoordig liggen doet.
Volgens mij is het best eng om als vrouw op FOK! te zittenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:33 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik zou haast jouw fotoboek gaan bekijken. Doe het echter maar niet, denk dat ik dan commentaar ga krijgen.
Terwijl ik alleen nieuwsgierig ben waar de standerd tegenwoordig liggen doet.
Kunnen de mannen zich zo slecht gedragen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is het best eng om als vrouw op FOK! te zitten
Veel hitsige mannenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:36 schreef john2406 het volgende:
[..]
Kunnen de mannen zich zo slecht gedragen?
Mwah.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Volgens mij is het best eng om als vrouw op FOK! te zitten
Nou, in dat geval: Mooie C, perky, alles.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk ook nooit gezien, maar dat stel ik me gewoon zo voor zeg maar.
DM van Japie in 3,2,1...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, in dat geval: Mooie C, perky, alles.
Ah, te laat.quote:
Perky staat voor levendig of voor mooie ski schansjes?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, in dat geval: Mooie C, perky, alles.
Ik kreeg alleen maar doodsbedreigingen per DM.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]komt bekend voor. De oneerbare voorstellen in m'n PM/DM zijn aanzienlijk gedaald
Dat ze je graag wilden verscheuren betekende wat anders, du_ke!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen maar doodsbedreigingen per DM.
Oepsquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dat ze je graag wilden verscheuren betekende wat anders, du_ke!
Nice. Verder overduidelijk geen ambities en een lage standaard, want FOK!ster.quote:
Helaas zelf nog nooit een oneerbaar voorstel mogen ontvangen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
Je kent mequote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:27 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nice. Verder overduidelijk geen ambities en een lage standaard, want FOK!ster.
Schande!quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Helaas zelf nog nooit een oneerbaar voorstel mogen ontvangen.
You tell em johnquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:30 schreef john2406 het volgende:
Deze week iemand betrapt stond op straat te flirten en uit te leggen hoe die dame haar fotos bewaren moest, ik gelijk erop in.
En gezegd goed dat te horen kerel, als jij nog eens problemen met jouw comp hebben doet kom maar niet meer bij mij!
Het klinkt echt ontzettend stom.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:33 schreef skysherrif het volgende:
Iemand trouwens a cure for wellness gezien?
De heen- en weerwolf...quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Die dode wolf wordt ook van hot naar her gesleept.
Het idee van de film of alleen de naam, heb je de trailer al gezien? Doet me denken aan shutter island en een beetje gothica.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:33 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het klinkt echt ontzettend stom.
De recensies zijn niet zo goed iig, en het plot schijnt nogal dunnetjes te zijn. De trailer sprak me ook niet echt aan (net even gekeken)quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Het idee van de film of alleen de naam, heb je de trailer al gezien? Doet me denken aan shutter island en een beetje gothica.
Trailer vond ik juist wel goed, maar recensies zijn helaas matig ja... maar ik ben zelf niet zo van gewoon domme actie zoals john wick.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De recensies zijn niet zo goed iig, en het plot schijnt nogal dunnetjes te zijn. De trailer sprak me ook niet echt aan (net even gekeken)en ik houd wel van een beetje thriller/horror van tijd tot tijd.
Die John Wick lijkt me dan ook helemaal niets nee. Is niet veel in de bios op 't moment. Misschien binnenkort maar 's naar T2.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:38 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Trailer vond ik juist wel goed, maar recensies zijn helaas matig ja... maar ik ben zelf niet zo van gewoon domme actie zoals john wick.
Eens kijken wat er nog meer draait
Brimston en the great wall dus, ook wel aardige films denk ik.
Ik heb ook nooit zo begrepen waarom Trainspotting zo'n cultfilm is en zo gewaardeerdquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Die John Wick lijkt me dan ook helemaal niets nee. Is niet veel in de bios op 't moment. Misschien binnenkort maar 's naar T2.
Gewoon geen radio luisteren.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:39 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga me de komende tijd wel ergeren aan dat nummer van Og3ne ofzo die naar songfestival gaan. Vind er zelf echt niets aan
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zo begrepen waarom Trainspotting zo'n cultfilm is en zo gewaardeerd![]()
Dan wordt werk wel heel saai, ik ben al heel blij als ik op zondag voetbal kan opzetten en wielrennen bij de tour.quote:
Vooruit ik heb hem 1 keer gekeken bij de IB lees in de 4e. Dus miss moet ik hem nog eens proberenquote:
Hoeft ook niet! Smaken verschillenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:41 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit zo begrepen waarom Trainspotting zo'n cultfilm is en zo gewaardeerd![]()
Gewoon lekker Spotify aanzetten. Black metal-playlistje maken om je collega's weg te pesten, helemaal mooi.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:42 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dan wordt werk wel heel saai, ik ben al heel blij als ik op zondag voetbal kan opzetten en wielrennen bij de tour.
Gaat dat allemaal even langs me heenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:39 schreef skysherrif het volgende:
Ik ga me de komende tijd wel ergeren aan dat nummer van Og3ne ofzo die naar songfestival gaan. Vind er zelf echt niets aan
Ik heb er iig 1 mee dan, die zit in een black metal band.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:44 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Gewoon lekker Spotify aanzetten. Black metal-playlistje maken om je collega's weg te pesten, helemaal mooi.
Lekker joh. Vanmiddag buiten bezig geweest, af en toe naar binnen als het te hard ging regenen, beetje studeren, en dan weer opgewarmd naar buitenquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Is het in NL ook zulk vertyfd teringweer?
Beetje 'n bekende in de scene?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik heb er iig 1 mee dan, die zit in een black metal band.
Deze week wel ja, regen en wind vooral. Vandaag is het gewoon lichte bewolking hier en daar een spettertje.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
Is het in NL ook zulk vertyfd teringweer?
Lekker schoffelen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:46 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Lekker joh. Vanmiddag buiten bezig geweest, af en toe naar binnen als het te hard ging regenen, beetje studeren, en dan weer opgewarmd naar buiten
Mwuah niet echt, maar ze worden wel bekender nu bijna ieder weekend een optreden.quote:
Prima manier om werkervaring op te doen als jurist in opleiding.quote:
Kan je weer een zwijn op zijn bek tikken.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:49 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Beetje bomen slopen en zo'n houtwalletje bouwen.
[ afbeelding ]
Gaat allemaal kleinwild inzitten. Komt weer groter spul op af. Mooi joh.
Zegt me niks.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah niet echt, maar ze worden wel bekender nu bijna ieder weekend een optreden.
Volgens mij zijn zn bands firewithin en harbour of souls.
Ik wil nog een keer zo'n hert voor z'n zak trappen. Maar die dingen zijn snel joh.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:50 schreef Tem het volgende:
[..]
Kan je weer een zwijn op zijn bek tikken.
Beetje op zo'n schoffel leunen, shaggie in elkaar draaien.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Prima manier om werkervaring op te doen als jurist in opleiding.
Gewoon bijna een wolf hier in de gemeentequote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:34 schreef Pokkelmans het volgende:
Die dode wolf wordt ook van hot naar her gesleept.
Ik zou gewoon de hele dag tiroler shit opzetten om ze te pesten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:50 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mwuah niet echt, maar ze worden wel bekender nu bijna ieder weekend een optreden.
Volgens mij zijn zn bands firewithin en harbour of souls.
Meppel op de kaart gezet vanwege roadkillquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon bijna een wolf hier in de gemeente
In Almelo Meppel is altijd wat te doen..quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meppel op de kaart gezet vanwege roadkill
Wat was het dan? Een poedel?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Gewoon bijna een wolf hier in de gemeente
Wat verwacht je dat zeeuwse boeren leuk vinden in de keuken, dan pest ik mezelf alleen maarquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:51 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik zou gewoon de hele dag tiroler shit opzetten om ze te pesten.
Een dagje moet kunnen....quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat verwacht je dat zeeuwse boeren leuk vinden in de keuken, dan pest ik mezelf alleen maar![]()
Staat het toch allang.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:52 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Meppel op de kaart gezet vanwege roadkill
Da's powermetal, junge. Wel prima productiekwaliteit, als ik dat zo zie/hoor. Inclusief obligaat klassiek-achtig introotjequote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wel geinig hier heeft ie allemaal cams bij zn optreden gezet.
In Veeningen waar dat beest daadwerkelijk is gevonden is nog nooit iets gebeurdquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:53 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
In Almelo Meppel is altijd wat te doen..
Zelfs in het gehucht waar ik woon gebeuren dingen manquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In Veeningen waar dat beest daadwerkelijk is gevonden is nog nooit iets gebeurd
In Veeningen staat bijna een windmolen, dan houdt het wel opquote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Zelfs in het gehucht waar ik woon gebeuren dingen man
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In Veeningen staat bijna een windmolen, dan houdt het wel op
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Veeningen
Haha, godverdomme, ik op Wikipedia kijken. Lees ik het volgende:quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In Veeningen waar dat beest daadwerkelijk is gevonden is nog nooit iets gebeurd
Dus ik denk: oké, dat zal wel een dingetje zijn dan. Als het vermeldenswaardig is dat er een stuk verderop, niet eens meer in Veeningen zelf dus, een landgoed staat waar ze zo'n "Amerikaanse windmotor" hebben. Dus klik ik op die link. En wat is het?quote:Ten zuidoosten van Veeningen ligt het landgoed De Hazenkamp. Op het terrein daarvan staat een Amerikaanse windmotor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop de persen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Haha, godverdomme, ik op Wikipedia kijken. Lees ik het volgende:
[..]
Dus ik denk: oké, dat zal wel een dingetje zijn dan. Als het vermeldenswaardig is dat er een stuk verderop, niet eens meer in Veeningen zelf dus, een landgoed staat waar ze zo'n "Amerikaanse windmotor" hebben. Dus klik ik op die link. En wat is het?Rijksmonument mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop de persen![]()
Beetje maar.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 17:59 schreef Pokkelmans het volgende:
Oh, mijn post is nu een beetje mosterd na de maaltijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |