Dan is het WO-IIIquote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:04 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ik las in het Oekraïne-topic dat Poetin de komende maanden de rest van Oekraïne annexeert.
Ga je een potje feta aanschaffen?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:08 schreef remlof het volgende:
Deze zomer persoonlijk maar weer eens wat geld in de Griekse economie pompen.
De Grieken schikken keer op keer in en stemden zelfs op het hoogtepunt van de crisis duidelijk voor de EU en Euro. Nogmaals, je wil echt te graag.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:06 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Was het ooit opgelost. En Griekenland en inschikken (don't think so). Dan is er politiek gezien ntern nog een hele lange weg te gaan.. Too little far too late.
Die bevolking betaald de hoofdprijs om bij de EU te mogen horen.
Hindisght zullen ze de EU nu wel vervloeken.
Ja, 10K extra zou toch lekker zijn.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Worst case: 30 euro weg.
Best case: genoeg om een nieuw auto van te kopen.
Van een van de kenners hier hoorde ik dat goedkoop bier na een Grexit de redding voor dat land zal brengen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef GSbrder het volgende:
Griekenland is een mooi vakantieland.
Als ze uit de euro gaan, kun je er goedkoper heen.
In de hoop dat het spook snel weg was. nu zijn er weer dagelijks demonstraties.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:09 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De Grieken schikken keer op keer in en stemden zelfs op het hoogtepunt van de crisis duidelijk voor de EU en Euro. Nogmaals, je wil echt te graag.
Individuele consumptie die geëxtrapoleerd wordt op de economie van een land.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van een van de kenners hier hoorde ik dat goedkoop bier na een Grexit de redding voor dat land zal brengen.
Als je na afloop de glazen kapot gooit, schiet het niet echt op.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van een van de kenners hier hoorde ik dat goedkoop bier na een Grexit de redding voor dat land zal brengen.
En dus verdienen ze veel minder aan hun belangrijkste inkomstenbron.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:13 schreef GSbrder het volgende:
Griekenland is een mooi vakantieland.
Als ze uit de euro gaan, kun je er goedkoper heen.
Jazekerquote:
Niet noodzakelijkerwijs. Een lagere munt maakt ook dat een land aantrekkelijker kan worden voor export.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:19 schreef remlof het volgende:
[..]
En dus verdienen ze veel minder aan hun belangrijkste inkomstenbron.
Griekenland uit de euro is de nekslag voor de economie daar.
Dan valt het kabinet weer een keer en komen er weer verkiezingen en rommelt men vrolijk door.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
In de hoop dat het spook snel weg was. nu zijn er weer dagelijks demonstraties.
Vooral die leegstaande kantoorgebouwen spreekt me aan.quote:
Ik moest ook meteen aan jou denken iddquote:
Met de euro hebben ze ook 20-30jr stagnatie. Ze zijn (ongeveer) tussen 1830 en 1930 5x failliet geweest (en ze bestaan nog)quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:19 schreef remlof het volgende:
Mjah met 0,0 hervormingen + hogere schuld. Zullen de schuldeisers leuk vinden.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dan valt het kabinet weer een keer en komen er weer verkiezingen en rommelt men vrolijk door.
Griekenland heeft het nooit van het hele goedkope toerisme moeten hebben. Echte paupers gaan naar oorden als Kroatië.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet noodzakelijkerwijs. Een lagere munt maakt ook dat een land aantrekkelijker kan worden voor export.
Daarnaast; goedkoper toerisme != minder inkomsten. Want de vraag is niet statisch.
Maar hoe moet het dan beter gaan buiten de EU of Euro voor de Grieken?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met de euro hebben ze ook 20-30jr stagnatie. Ze zijn (ongeveer) tussen 1830 en 1930 5x failliet geweest (en ze bestaan nog)
Griekenland is al jaren vrij vlak, waar voormalige landen in Oost-Europa forse inflatiecijfers kunnen overleggen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Griekenland heeft het nooit van het hele goedkope toerisme moeten hebben. Echte paupers gaan naar oorden als Kroatië.
Neuh maar ook die zitten deels gevangen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:23 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah met 0,0 hervormingen + hogere schuld. Zullen de schuldeisers leuk vinden.
Kroatië is mooierquote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Griekenland heeft het nooit van het hele goedkope toerisme moeten hebben. Echte paupers gaan naar oorden als Kroatië.
Eigen munt die relatief goedkoper is dan de euro zodat er weer export is. Ook als vakantiebestemming is een eigen munt beter. Dan ga ik zeker.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:28 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Maar hoe moet het dan beter gaan buiten de EU of Euro voor de Grieken?
Wat moeten ze dan spontaan gaan exporteren? En hoe vangen ze op dat iedereen zijn laatste spaarcenten ook is verloren?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:33 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Eigen munt die relatief goedkoper is dan de euro zodat er weer export is. Ook als vakantiebestemming is een eigen munt beter. Dan ga ik zeker.
Haal je nu niet alweer Euro en EU door elkaar?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:37 schreef Drugshond het volgende:
Qua baseline hadden ze nooit aan dat gehele EU project moeten beginnen. Zelfstandig waren ze imo veel verder gekomen. Uitstappen anno 2017 gaat heel duur worden voor iedereen. Maar goed nu hebben ze ook nauwelijks toekomst.
Feta en olijfolie natuurlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan spontaan gaan exporteren? En hoe vangen ze op dat iedereen zijn laatste spaarcenten ook is verloren?
Nu snap ik er helemaal niks meer van dat hij het daarna liep te ontkennen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:41 schreef 99.999 het volgende:
Hehe hoor net dat Jacques T. zijn actie wel netjes gemeld zou hebben in het college van GS maar dat die hem gewoon keihard hebben laten vallen
Blijkbaar wilden teveel mensen gewoon van 'm af.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:41 schreef 99.999 het volgende:
Hehe hoor net dat Jacques T. zijn actie wel netjes gemeld zou hebben in het college van GS maar dat die hem gewoon keihard hebben laten vallen
Jammer voor hun spaarcenten, nuf said. Griekse banken horen schijnbaar gewoon niet in Griekenland thuis. Geloof mij maar dat het meeste Griekse geld gewoon in buitenland staat.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:37 schreef 99.999 het volgende:
Wat moeten ze dan spontaan gaan exporteren? En hoe vangen ze op dat iedereen zijn laatste spaarcenten ook is verloren?
quote:Jacques Tichelaar jr. (19) wordt de nieuwe commissaris van de koning van Drenthe. Tichelaar volgt daarmee Jacques Tichelaar op, die moest aftreden als gevolg van een nepotisme-affaire.
De benoeming van Tichelaar jr. is enigszins verrassend: de jonge PvdA’er heeft geen politieke ervaring. Toch heeft de afgetreden commissaris geen twijfel aan de competentie van zijn opvolger: “Ik heb even overlegd met mevrouw Tichelaar, en die was het roerend met mij eens. Wij weten als geen ander dat Jacques jr. de aangewezen persoon is om de bezem door deze corrupte zwijnenstal te halen.”
Hun schuld staat bij de EU. En hun geldmiddel is de euro. Ze moeten uit beide organisaties (EU/EMU).quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haal je nu niet alweer Euro en EU door elkaar?
Geef nu gewoon eens antwoord.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jammer voor hun spaarcenten, nuf said. Griekse banken horen schijnbaar gewoon niet in Griekenland thuis. Geloof mij maar dat het meeste Griekse geld gewoon in buitenland staat.
Ow ze hebben geen eigen industrie. O Noes hoe kan dat ?! Wat hebben ze in de 20 eeuw dan gedaan ?!?
Je hebt dus geen idee.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:44 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hun schuld staat bij de EU. En hun geldmiddel is de euro. Ze moeten uit beide organisaties (EU/EMU).
Nou wel ja beter waren ze er helemaal niet aan begonnen, maar ze moesten wel toch.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 13:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vertrouw nergens op tot ná de daadwerkelijke huldiging op de Coolsingel.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
https://esb.nu/blog/20023(...)noord-kampioen-wordt
En toch wil jij 30¤ in bitcoins pleuren?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:16 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Ik vertrouw nergens op tot ná de daadwerkelijke huldiging op de Coolsingel.
Zou het wel waarderen van El Ahmadi als ie gewoon tot het eind bij Feyenoord blijft. Behalve Kramer, maar die speelt gelukkig niet, vind ik het team van feyenoord een stuk sympathieker dan die van PSV. Gun het alleen die fans van 010 nietquote:
Feyenoord heeft een grote kans, maar vergeet niet dat als ajax "gewoon" alles wint nu feyenoord niets meer mag verliezen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:10 schreef Kaas- het volgende:
https://esb.nu/blog/20023(...)noord-kampioen-wordt
Nee, dat ben ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Samen met Aboutaleb de grootste Rotterdammert.
Gewoon in termijnen betalen, dan merk je er vrij weinig van.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
Bah, gemeentelijke belastingen weer binnen. Wat een gezeik toch weer elk jaar.
Ook 99.999 en kornuiten moeten beleg op hun boterham kunnen betalen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
Het draait om Ajax - Feyenoord. De winnaar daarvan wordt kampioen denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een grote kans, maar vergeet niet dat als ajax "gewoon" alles wint nu feyenoord niets meer mag verliezen.
Moet het allemaal met mijn huisgenoten regelen. Ik ben hoofdbewoner dus ze staan op mijn naam. En mijn huis is gevuld met passanten.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon in termijnen betalen, dan merk je er vrij weinig van.
Ohja dat is wel irritant, inderdaad. Mijn vriendin heeft dat ook gehad toen we nog niet samenwoonden.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet het allemaal met mijn huisgenoten regelen. Ik ben hoofdbewoner dus ze staan op mijn naam. En mijn huis is gevuld met passanten.
Gelukkig lijken ze nog niet bedacht te hebben dat ze gewoon mij kunnen fucken zonder consequenties.
Hoezo, jij hebt vast wel een sleutel voor elk slot?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Moet het allemaal met mijn huisgenoten regelen. Ik ben hoofdbewoner dus ze staan op mijn naam. En mijn huis is gevuld met passanten.
Gelukkig lijken ze nog niet bedacht te hebben dat ze gewoon mij kunnen fucken zonder consequenties.
Dus als ik mij iedere maand van jouw 10 euro neem en jij merkt het niet is het goed?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:35 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon in termijnen betalen, dan merk je er vrij weinig van.
Gelijkspelletje.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het draait om Ajax - Feyenoord. De winnaar daarvan wordt kampioen denk ik.
Ja, maar dan? Stiekem hun laptops verpanden of hoe zie je dit voor je?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hoezo, jij hebt vast wel een sleutel voor elk slot?
Bijvoorbeeld. Laptop en TV gijzelen idd. Of ineens al hun zooi op de straat zetten als ze niet betalen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, maar dan? Stiekem hun laptops verpanden of hoe zie je dit voor je?
Je kan ook gewoon niet betalen natuurlijk sjon.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dus als ik mij iedere maand van jouw 10 euro neem en jij merkt het niet is het goed?
Ik zou eerst kijken of ik met die zooi de rekening niet betaald kan krijgen.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of ineens al hun zooi op de straat zetten als ze niet betalen.
Denk jij dat je het dan niet merken doet.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:41 schreef Tem het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon niet betalen natuurlijk sjon.
Gewoon allemaal op de automatische incasso toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:34 schreef Tchock het volgende:
Ik denk dat het doet wat dan wel ooit misschien wordt gemerkt en gedaan.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:42 schreef john2406 het volgende:
[..]
Denk jij dat je het dan niet merken doet.
Past dat?quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Kan je er nu ook thuis een beetje interessant je neus boven houden.
Hé jij spreekt ook Sjons.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Ik denk dat het doet wat dan wel ooit misschien wordt gemerkt en gedaan.
Beetje moeilijk kijken erbij.quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:37 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nice. Kan je er nu ook thuis een beetje interessant je neus boven houden.
quote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:44 schreef Kaas- het volgende:
Elke keer als de deurbel gaat schrik ik, omdat ik dan denk van kut, daar zal de deurwaarder wel zijn. Ga nu gauw eens die brief van de gemeentebelastingen zoeken en ff het loon van duke overmaken.
Grrrrquote:Op vrijdag 3 maart 2017 14:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]Hulde!
Dan ga ik nog even motiveren waarom we 227.000 euro niet gaan betalen. Mag ik daarna weekend vieren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |