abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169277865
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:35 schreef Nintex het volgende:
De hele gifbeker moet leeg:

JimmyPrinceton twitterde op vrijdag 03-03-2017 om 21:48:16 Speaking of Pelosi remember that time she defied the Bush administration and met with Bashar Al-Assad in Syria? https://t.co/u3e33L5psi reageer retweet
En de democrats worden er niet populairder mee:
davidsirota twitterde op zaterdag 04-03-2017 om 00:07:09 Polls show Dems' hyper-focus on Russia has corresponded with a decline in their favorability ratings... https://t.co/hJbWZLqpRZ reageer retweet
[ afbeelding ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 4 maart 2017 @ 00:39:14 #127
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169277866
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:37 schreef Nintex het volgende:

[..]

Cohen gefileerd door Mark Rutte. _O-
Heh ja.
pi_169277878
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:36 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Vraag me af of een aantal van de Trump aanhangers hier oud genoeg zijn om zich dit moment te herinneren. Mooi moment was t wel.
Sowieso weet Nontex erg weinig. Die jongen dacht serieus dat Infowars een groter bereik had dan de NYT. Voor ons lachwekkend, maar het zegt natuurlijk wel alles over iemands verstoorde wereldbeeld.
pi_169277922
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:39 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Heh ja.
Dat was volgens mij ook de laatste keer dat een politicus zo te kakken werd gezet door zijn collega's in de Tweede Kamer. Roemer is af en toe ook niet te snugger (om over die splintertjes nog maar te zwijgen), maar over het algemeen worden die niet dusdanig gekleineerd dat ze het maar opgeven.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 00:50:59 #130
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169277953
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

Sowieso weet Nontex erg weinig. Die jongen dacht serieus dat Infowars een groter bereik had dan de NYT. Voor ons lachwekkend, maar het zegt natuurlijk wel alles over iemands verstoorde wereldbeeld.
In een korte zoektocht naar wat mogelijk de oorsprong was van die claim, kwam ik destijds uit op een thread in /r/the_donald, wat ging over YouTube views. Zo zie je dat wel vaker, dat onzin verkocht wordt via dat soort kanalen, wat dan voor zoete koek geslikt wordt om de een of andere reden, waar de 'msm' bij voorbaat in tegenstelling extreem sceptisch benaderd worden.

Ik snap vooral die tegenstelling niet waar mensen in die hoek aan de ene kant praktisch kritiekloos overduidelijke onzin voor waar aan nemen, maar bij claims die waarschijnlijk wel waar zijn hun aluhoedje op zetten.
pi_169277985
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

In een korte zoektocht naar wat mogelijk de oorsprong was van die claim, kwam ik destijds uit op een thread in /r/the_donald, wat ging over YouTube views. Zo zie je dat wel vaker, dat onzin verkocht wordt via dat soort kanalen, wat dan voor zoete koek geslikt wordt om de een of andere reden, waar de 'msm' bij voorbaat in tegenstelling extreem sceptisch benaderd worden.

Ik snap vooral die tegenstelling niet waar mensen in die hoek aan de ene kant praktisch kritiekloos overduidelijke onzin voor waar aan nemen, maar bij claims die waarschijnlijk wel waar zijn hun aluhoedje op zetten.
Ik had al gezegd dat ik me daarin vergist had. Echter heeft Monolith nog nooit toegegeven dat hij fout zat sinds Trump die roltrap af kwam.

Het kwartje had moeten vallen toen ik perfect Florida voorspelde en ik volgens een aantal mensen hier een idioot was die nergens van af wist. Trump zou immers nooit de nominatie krijgen, laat staan president worden.

Geef eerlijk toe dat ik af en toe wat te ver ga in het trollen, maar een aantal sarcasm meters zijn wat dat betreft ook kapot.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 00:56:16 #132
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169277991
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:46 schreef Nintex het volgende:

[..]

Dat was volgens mij ook de laatste keer dat een politicus zo te kakken werd gezet door zijn collega's in de Tweede Kamer. Roemer is af en toe ook niet te snugger (om over die splintertjes nog maar te zwijgen), maar over het algemeen worden die niet dusdanig gekleineerd dat ze het maar opgeven.
Het was ook oude tegen nieuwe politiek. Modernere politici zijn wat bijdehanter... Cohen kon daar niet in mee gaan.
pi_169278015
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:50 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Nou ja, kwestie van opleiding en enig kritisch vermogen aangeleerd krijgen lijkt me. Ik ga ook niet beweren dat CNN meer kijkers heeft dan Fox, want het omgekeerde is simpelweg waar. Ik heb er ook geen enkele moeite mee om te stellen dat de kwestie omtrent Pence een storm in een glas water is en te stellen dat aftreden van Sessions overtrokken is.

Voor sommige mensen lijkt het echter lastig om een wat objectiever wereldbeeld te hebben. Die kunnen nieuws enkel door een pro- of anti-Trump bril zien.

Ik denk ook wel dat het te maken heeft met een pluriforme mediaconsumptie. Met name op de flanken wordt vaak heel eenzijdige media geconsumeerd en dan ook nog eens van een vrij simplistisch niveau.
pi_169278016
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:56 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Het was ook oude tegen nieuwe politiek. Modernere politici zijn wat bijdehanter... Cohen kon daar niet in mee gaan.
Opvallend ook nog, omdat de PvdA een van de eerste was die met een copy-cat Tony Blair gladjakker aan kwam zetten in de vorm van Wouter Bos.
pi_169278052
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:55 schreef Nintex het volgende:

[..]

Ik had al gezegd dat ik me daarin vergist had. Echter heeft Monolith nog nooit toegegeven dat hij fout zat sinds Trump die roltrap af kwam.

Het kwartje had moeten vallen toen ik perfect Florida voorspelde en ik volgens een aantal mensen hier een idioot was die nergens van af wist. Trump zou immers nooit de nominatie krijgen, laat staan president worden.

Geef eerlijk toe dat ik af en toe wat te ver ga in het trollen, maar een aantal sarcasm meters zijn wat dat betreft ook kapot.
Je hebt nogal een rijke fantasie. Je hebt nooit goed gezeten, want je had het idee dat een ruime meerderheid van de bevolking Trump steunde. Hij verloor de popular vote echter ruimer dan welke president ook in de recente geschiedenis.
Het enige punt wat ik onderschat heb is de lokale variabiliteit die ervoor zorgt dat je zelfs wanneer je de PV met meer dan 2% verliest alsnog de EC kunt winnen.
pi_169278077
quote:

[..]

en ik volgens een aantal mensen hier een idioot was die nergens van af wist.
Het is natuurlijk je goed recht om je te gedragen als een idioot die nergens van af weet, dan moet je alleen vervolgens natuurlijk niet gaan klagen dat mensen je gaan behandelen als een idioot die nergens van af weet.
pi_169278102
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 01:03 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je hebt nogal een rijke fantasie. Je hebt nooit goed gezeten, want je had het idee dat een ruime meerderheid van de bevolking Trump steunde. Hij verloor de popular vote echter ruimer dan welke president ook in de recente geschiedenis.
Het enige punt wat ik onderschat heb is de lokale variabiliteit die ervoor zorgt dat je zelfs wanneer je de PV met meer dan 2% verliest alsnog de EC kunt winnen.
Die popular vote kwam voornamelijk uit twee Democratische bolwerken, Cali en New York. Daarnaast speelde Trump het spel om te winnen, met de popular vote win je niet in een systeem met kiesmannen. Sterker nog, het scenario waar menig pundit vanuit ging, was dat Trump de popular vote zou winnen en Hillary de Electoral Vote. En dat de Trump mensen dan zouden gaan rellen. Ik hoor het die dikke nog zeggen: "I will accept the outcome of this election.... if I win!"

Trump filmt zijn Weekly Adress tegenwoordig in Aircraft carriers

PressSec twitterde op zaterdag 04-03-2017 om 01:16:21 This week's @realDonaldTrump @POTUS Weekly Address was filmed aboard the Gerald R Ford, soon to be the Navy's next... https://t.co/cBMPMb4Wy5 reageer retweet

[ Bericht 34% gewijzigd door Nintex op 04-03-2017 01:20:35 ]
pi_169278224
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 01:07 schreef Nintex het volgende:

[..]

Die popular vote kwam voornamelijk uit twee Democratische bolwerken, Cali en New York. Daarnaast speelde Trump het spel om te winnen, met de popular vote win je niet in een systeem met kiesmannen. Sterker nog, het scenario waar menig pundit vanuit ging, was dat Trump de popular vote zou winnen en Hillary de Electoral Vote. En dat de Trump mensen dan zouden gaan rellen. Ik hoor het die dikke nog zeggen: "I will accept the outcome of this election.... if I win!"
Nee hoor, dat is een misvatting van mensen die wat creatief shoppen in de uitslag. New York en Californië zijn natuurlijk groot en vrij Democratisch, dus dat levert een redelijk Democratisch overschot op. Dat geldt echter net zo goed voor alle andere blauwe staten. De misvatting bestaat eruit dat alle andere staten tegen elkaar worden weggestreept en vervolgens wordt gezegd 'ja maar het zijn alleen New York en Californië'. Grote Democratische staten als Washington, Maryland en Massachusetts zorgen samen ook voor meer dan 2M Democratisch voordeel, terwijl Texas weer voor 800k Republikeins voordeel zorgde.

Wat je verder bij elkaar fantaseert over wat mensen allemaal riepen lijkt me niet zo relevant.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 01:25:53 #139
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169278281
quote:

[..]

Toegeven dat je fout zit is altijd goed natuurlijk. Hopelijk benader je bronnen die vaak onnauwkeurig zijn, en ja, vaker dan de 'msm', in de toekomst sceptischer... net zoals het getroll wat zo nu en dan wmb wat minder mag; ofschoon er een aantal zijn die daar erger in zijn zoals ik het zie. (En ja, ook ik moet soms enkele media kritischer benaderen)

Verder kan ik niet zoveel met dat je zei eea goed voorspeld te hebben. Dat soort dingen vind ik zonder cijfertjes nogal gratuit. Zo pronkt Scott Adams met het feit dat hij het goed voorspeld had, terwijl zijn voorspelling een landslide voor Trump was. Een 60/40 kanzenverdeling met alle achterliggende cijfers zoals 538 gaf lijkt me toch een heel stuk nauwkeuriger geweest, ook al gaven ze Clinton een iets grotere kans.
pi_169278314
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 23:30 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Schumer en Pelosi
Waardeloze fossielen dat het zijn.
Niet te vergeten dementerende Maxime Waters en vol-idioot McClain 8)7

En dat zijn dan voormalige 'fower-power' exemplaren -O-
pi_169278319
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:05 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet echt. Het fijne aan Trump is dat hij dusdanig incompetent is dat hij vooralsnog de uitvoering van Republikeins beleid ondanks volledige controle over het congres aardig weet te verprutsen, maar verder doet hij nog wel de nodige schade aan de Amerikaanse overheid die wellicht niet heel makkelijk weer te repareren valt.
Heb je de laatste pol hierover gezien? >:)
pi_169278349
quote:
12s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 01:31 schreef Peace99 het volgende:

[..]

Heb je de laatste pol hierover gezien? >:)
Het is poll en nee, want de zaken die ik in mijn post noem hebben geen zak te maken met publieke opinie.
  zaterdag 4 maart 2017 @ 01:37:26 #143
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169278382
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:59 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, kwestie van opleiding en enig kritisch vermogen aangeleerd krijgen lijkt me. Ik ga ook niet beweren dat CNN meer kijkers heeft dan Fox, want het omgekeerde is simpelweg waar. Ik heb er ook geen enkele moeite mee om te stellen dat de kwestie omtrent Pence een storm in een glas water is en te stellen dat aftreden van Sessions overtrokken is.

Voor sommige mensen lijkt het echter lastig om een wat objectiever wereldbeeld te hebben. Die kunnen nieuws enkel door een pro- of anti-Trump bril zien.

Ik denk ook wel dat het te maken heeft met een pluriforme mediaconsumptie. Met name op de flanken wordt vaak heel eenzijdige media geconsumeerd en dan ook nog eens van een vrij simplistisch niveau.
Eenzijdige mediaconsumptie die elkaar nota bene napapegaaien is denk ik idd groot onderdeel van het probleem. 40% van de nieuwsconsumenten aldaar haalt het van Fox News, wat nou niet bepaald bekend staat om accurate en neutrale verslaggeving. Sterker, Fox News lijkt mensen slechter te informeren dan welke andere bron dan ook (bron).

Erg zorgelijk imo. Alleen, hoe kun je het als maatschappij tegengaan? Een ministry of truth oid zie ik ook niet zitten.

In Nederland zie je volgens mij wel iets meer nuance. Ik denk dat het kiesstelsel hier wel een rol in speelt. Als je keuze binair is, krijg je als het ware twee teams, waar je voor of tegen bent. Hier word je toch min of meer gedwongen verder te kijken en de grote enge tegenstrever negatief afschilderen is ook minder effectief; hoewel er wel veel wordt gegeneraliseerd over 'linkschmensen', 'gutmenschen', etc... iig op enkele discussiefora. Desalniettemin mag er wmb meer geld naar de journalistiek vanuit de overheid.

[ Bericht 6% gewijzigd door ExtraWaskracht op 04-03-2017 01:44:49 ]
pi_169278428
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 00:40 schreef Monolith het volgende:

[..]

NYT als bron _O- _O- _O-
pi_169278466
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 01:34 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het is poll en nee, want de zaken die ik in mijn post noem hebben geen zak te maken met publieke opinie.
Zak? :?
Ik wil zelfs niks te maken hebben met jouw zak! :X
pi_169278491
_O_ Donald Trump _O_ moet wel heeel goed geweten hebben waar hij aan begon.

Gewoon geweldig hoe hij dit achterlijke gedrag van de libertards(deepstate) tot nu toe, omzeilt O+

*O*

Zelfs de echte linkse mensen krijgen al een super hekel aan de zgn. Democraten :|W

[ Bericht 4% gewijzigd door Peace99 op 04-03-2017 02:00:37 ]
pi_169278558
Wat is er dan mis met de NYT? En welke "echte linkse mensen" hebben er genoeg van democraten?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_169278631
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 02:02 schreef OMG het volgende:
Wat is er dan mis met de NYT? En welke "echte linkse mensen" hebben er genoeg van democraten?
Jeff Bezos, eigenaar van amazon. $500 milj. aan CIA :o Voorstander van Killary... nu NYT gekocht. -O-
Tja ....

Echte linkse mensen?
Als voorbeeld: HA Goodman O+
pi_169278680
En wanneer is dat gebeurt? Dat de WaPo in handen is van Bezos wist ik. Fijne krant wel, heb er een abonnement op. Is daar ook nog iets mis mee? En wat is er nou precies mis met de NYT? En wat zijn dan wel goede bronnen? En wat maakt iemand "echt" links?
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
pi_169278688
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 maart 2017 02:34 schreef OMG het volgende:
En wanneer is dat gebeurt? Dat de WaPo in handen is van Bezos wist ik. Fijne krant wel, heb er een abonnement op. Is daar ook nog iets mis mee? En wat is er nou precies mis met de NYT? En wat zijn dan wel goede bronnen? En wat maakt iemand "echt" links?
Echte goede bronnen zijn natuurlijk infowars en breibart
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')