Geef je me nu kusjes?quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit komt op de agenda voor begin april.
XXXX
Over de Afsluitdijk ben je er zo..quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:54 schreef Scrummie het volgende:
Weghorst trapt de bal buiten, publiek juicht. Er zitten best veel Leeuwarders geloof ik.
Heel dat VBL even de grote schoonmaak geven, users weten niet wat ze overkomtquote:
Ben benieuwd naar de verklaring van Derksen, vrijdag..quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:55 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Haha die Haps. Hoe slecht is die vent
Klopt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geef je me nu kusjes?
Want die moet ik weigeren.
Ik wist niet dat je iedere thuiswedstrijd bij AZ was.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Het is er niet beter op geworden qua sfeer, zelfs zonder die irritante klappertjes.
Te beginnen bij de nieuwste mods.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Heel dat VBL even de grote schoonmaak geven, users weten niet wat ze overkomt
Hopelijk gaat Wilfred lekker trollenquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:55 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ben benieuwd naar de verklaring van Derksen, vrijdag..
Genotsregel, dat was prachtig in het begin van de PLquote:
OP NAAR HET VIDEOREF TOPIC!!!!!quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:56 schreef GGMM het volgende:
HIJ CLAIMT EEN PENALTY!!!!!!
TIJD VOOR DE VIDEOREF!!!!!!!!!!!!
Oneeee, toch niet.quote:
Het is Weghorst. Die doet dat zo.quote:
Toevallig loopt daar een pareltje van een topic van Heeinz overquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:57 schreef Scrummie het volgende:
Nu krijg je natuurlijk het gezeur van wanneer moet ie wel beelden terug gaan kijken en wanneer niet.
Nee, dat krijg je niet, want er wordt constant meegekekenquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:57 schreef Scrummie het volgende:
Nu krijg je natuurlijk het gezeur van wanneer moet ie wel beelden terug gaan kijken en wanneer niet.
Drie keer per aanvoerder/coach. Klaar.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:57 schreef Scrummie het volgende:
Gewoon elke club één of twee momenten per helft geven.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:57 schreef Scrummie het volgende:
Dat zou wel beter zijn ja.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon elke club één of twee momenten per helft geven.
Dat moeten ze zich al dit hele kalenderjaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |