Ik moet mijn mening bijstellen na het zien vanuit de andere hoekquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat jij vindt, is niet zo rullevant.
hahahaquote:
Ok?quote:
We blijven voorlopers GGMM Ha ha haquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:40 schreef GGMM het volgende:
DEZE BEELDEN GAAN DE HELE WERELD OVER!!!!!!!!!
Er is een boze bus onderweg naar het hoofdkwartier van de KNVB.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:41 schreef GGMM het volgende:
Slimme zet om het busje met de videoref niet meer in de buurt van het stadion te zetten.
Anders werden ze nu overvallen door huisvrouwen met korte pittige kapsels. (AZ-supporters)
AZ. Dat is wel echt extreem Jodenpubliekquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:40 schreef Joezi het volgende:
Helemaal vieren met de harde kern supportering
Dit vertellen wij aan onze kleinkinderenquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:41 schreef Scrummie het volgende:
Dat ik dit live mag meemaken, samen met jullie. Dit weet iedereen over 50 jaar nog steeds.
Nou in ieder geval nog met iets. Azië neemt ondertussen de wereldmacht over en conservatief Eruopa en Amerika doen er niets aan.quote:
Precies. Maar heb de post wel even geëdit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit vertellen wij aan onze kleinkinderenniet dat wij samen gaan adopteren ofzo, maar je snapt wat ik bedoel.
Jawel.. Dat gaan jullie wel..quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit vertellen wij aan onze kleinkinderenniet dat wij samen gaan adopteren ofzo, maar je snapt wat ik bedoel.
Ik bedoel qua.....ach laat ook maar.quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:41 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Terug in de tijd gebeurde dit soort gekkigheid niet hé
Ja.. En jij gaat ze neuken.. Viespeuk..quote:Op donderdag 2 maart 2017 22:42 schreef GGMM het volgende:
Gaan Scrummie en KingRoland kleinkinderen adopteren? WTF :S
Allemaal een stadionverbodquote:Op donderdag 2 maart 2017 22:42 schreef Caland het volgende:
Die supporters die al het veld op kwamen
Zo snel mogelijk invoeren bij de Eredivisiequote:Op donderdag 2 maart 2017 22:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De techniek bewijst zich nu allebei in korte tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |