abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_169257985
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 07:40 schreef Refragmental het volgende:

[..]

En het valt ook totaal niet te vergelijken.
Omdat Pence wel gehackt is en Clinton niet?
pi_169258006
Wauw
pi_169258007
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 07:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Omdat Pence wel gehackt is en Clinton niet?
Clinton is niet gehackt? Waar heb je die informatie vandaan? Want zelfs de FBI kon dat niet met zekerheid zeggen.

Maar nee.
"Private Email Account" is niet hetzelfde als "Private Email Server"
En gouverneur is niet hetzelfde als Secretary of State.

Maar laat deze feiten je vooral niet in de weg staan om debiele dingen te roepen.
En al helemaal niet je ertoe bewegen om zelf even na te denken.
pi_169258019
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 07:49 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Clinton is niet gehackt? Waar heb je die informatie vandaan? Want zelfs de FBI kon dat niet met zekerheid zeggen.
Ondanks alle oproepen van Trump om Clinton te hacken en haar gegevens te openbaren en ondanks alle wilde beloften van dubieuze types als Kim Dotcom en Julian Assange om dit daadwerkelijk te gaan doen is die informatie tot op heden uitgebleven.
Dat sluit natuurlijk niet uit dat ze gehackt is, maar het maakt het wel minder aannemelijk.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 07:53:17 #255
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_169258024
quote:

[..]

Maar nee.

Maar laat deze feiten je vooral niet in de weg staan om debiele dingen te roepen.
Reactie op tweakers zegt het eigenlijk al:

quote:
Het is natuurlijk vergelijkbaar. Privé mail is privé mail. Of dat self-hosted is of niet verschilt alleen in dat opgeslagen emails door derden kunnen worden ingezien zonder computervredebreuk. Bij AOL kan dat omdat AOL toegang heeft tot de eigen servers. Bij een self-hosted server kan dit niet.
In feite is het geval van Pence dus onveiliger, omdat werknemers van AOL in principe in zijn mail kunnen komen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_169258031
quote:

[..]

Maar nee.

Ok Pence is met zekerheid gehackt. Bij Clinton is men daar na jaren onderzoek bepaald nog van overtuigd. En een account bij grote provider is natuurlijk een groter risico dan een eigen server.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:03:52 #257
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169258074
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 07:53 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

[..]

In feite is het geval van Pence dus onveiliger, omdat werknemers van AOL in principe in zijn mail kunnen komen.
En Pence is aantoonbaar wel gehackt. Bij Clinton is dat nooit aangetoond.

Ik hoop dat we hiermee tevens de "But her emails!" meme de nek om kunnen draaien?

Lock him up! Lock him up! :P
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 maart 2017 @ 08:06:05 #258
426493 crew  PippenScottie
pi_169258081
quote:

[..]

[..]

Dit. Een AOL admin die 2500 dollar per maand verdient is vrij snel omgekocht natuurlijk. Als hij of zij betrokken is bij een politieke partij is dat geld nog niet eens nodig.

Plus de stuitende hypocrisie van de lock-her-up-roepers.
My friends all drive horses
pi_169258083
Pence heeft natuurlijk wel de verzachtende omstandigheid dat hij Republikein is, dan schijnen er toch net iets andere regels te gelden.
pi_169258092
quote:

[..]

[..]

Wat iemand op tweakers roept is irrelevant, en in dit geval ook nog eens onjuist.
Het verschil tussen selfhosted of niet is natuurlijk niet alleen of derden toegang hebben tot emails.
Er zit veel meer achter, namelijk bij AOL zit er een complete beveiligingslaag omheen, daar waar dat bij Clinton minimaal was, en soms zelfs was uitgezet.
Daarnaast Gouveneur =/= Secretary of State.

En dit hele verhaal is overigens al tig keer verteld in dit topic mbt de prive email van Powell. Maarja, men gaat hier graag in cirkels en houdt zich graag dom.

Maar als jullie graag op deze weg verder willen gaan, dan begrijp ik dus dat zowel Pence en Clinton gestraft dienen te worden?
pi_169258100
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:03 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

En Pence is aantoonbaar wel gehackt. Bij Clinton is dat nooit aangetoond.

Ik hoop dat we hiermee tevens de "But her emails!" meme de nek om kunnen draaien?

Lock him up! Lock him up! :P
Oh, dus het is alleen strafbaar als je aantoonbaar bent gehackt?
De debiliteit _O-
pi_169258134
Put your money where your mouth is, Trump. Lock Pence up! Make America Great Again! Drain your Swamp!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:13:14 #263
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_169258135
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:08 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Oh, dus het is alleen strafbaar als je aantoonbaar bent gehackt?
De debiliteit _O-
Nee, dan snap je niet wat ik zeg. Maar dat verbaast me al lang niet meer.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_169258149
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:07 schreef Refragmental het volgende:

Maar als jullie graag op deze weg verder willen gaan, dan begrijp ik dus dat zowel Pence en Clinton gestraft dienen te worden?
Als er geroepen wordt dat Clinton de bak in zou moeten vanwege de e-mails, dan mag ook Pence de dans niet ontspringen. Gelijke monniken (want minister of gouverneur, je hebt gewoon een belangrijke publieke functie en hebt te maken met gevoelige informatie), gelijke kappen.

Wat mij betreft sluiten ze geen van beide op, ik denk dat heel veel overheidsfunctionarissen hun privémail gebruikt lijken te hebben, dat is onbegonnen werk. Maar beweren dat Clinton tóch erger is en dit akkefietje met Pence aan de kant schuiven alsof het niet ter zake doet zou wel hypocriet zijn.
pi_169258210
Nee, het blijkt te vaak te gebeuren. Clinton was een waarschuwing, maar Pence lette daar niet op. Slachtoffer hem dan maar, zodat men weet dat je je aan de wet moet houden. In de cel met de man! Misschien gaat zijn homofobie dan na het douchen ook voorbij.

En wat wist Trump en wanneer wist hij het?
pi_169258281
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 08:07 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Wat iemand op tweakers roept is irrelevant, en in dit geval ook nog eens onjuist.
Het verschil tussen selfhosted of niet is natuurlijk niet alleen of derden toegang hebben tot emails.
Er zit veel meer achter, namelijk bij AOL zit er een complete beveiligingslaag omheen, daar waar dat bij Clinton minimaal was, en soms zelfs was uitgezet.
Daar staat tegenover dat er bij AOL meer mensen zijn met toegang. Bovendien is die beveiliging van AOL ook zo goed niet, daar Pence dus wel daadwerkelijk gehackt is en dat bij Clinton maar de vraag is.

quote:
Daarnaast Gouveneur =/= Secretary of State.
Beide belangrijke publieke functies met gevoelige informatie, wat mij betreft behandel je die hetzelfde.

quote:
En dit hele verhaal is overigens al tig keer verteld in dit topic mbt de prive email van Powell. Maarja, men gaat hier graag in cirkels en houdt zich graag dom.
Nou, er is in ieder geval iemand in dit topic die zich graag van de domme houdt inderdaad, dat klopt.

quote:
Ze dienen hetzelfde behandeld te worden, dat betekent niet allebei gestraft. Ik wacht dus tot Trump op gaat roepen om een speciaal onderzoeker op deze zaak te zetten en hem in de bak te gooien.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_169258440
Maar Pence gebruikt privemail. Clinton liet een server opzetten door de ICT mensen van haar ministerie. Dat was dom, maar niet strafbaar. Wat de VP deed is dat wel.

Kortom: Pence moet de lik in. Lock him up!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 08:57:00 #268
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_169258523
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 07:33 schreef PippenScottie het volgende:
BAM!

Sessions gebruikte campagnegeld voor trip waar hij Russische ambassadeur ontmoette:

https://www.wsj.com/artic(...)-expenses-1488509301

Deze regering wordt echt systematisch gesloopt.
Zo. Sappig, wel.
pi_169258532
Aardig stukje over de geschiedenis van de EPA:

http://theatln.tc/2lzaQvu
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_169258617
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 07:33 schreef PippenScottie het volgende:
BAM!

Sessions gebruikte campagnegeld voor trip waar hij Russische ambassadeur ontmoette:

https://www.wsj.com/artic(...)-expenses-1488509301

Deze regering wordt echt systematisch gesloopt.
Unpresidented!
  vrijdag 3 maart 2017 @ 09:08:51 #271
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169258651
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 06:09 schreef Ulx het volgende:

[..]

Nee hoor, zij was daar al lang mee gestopt en werkte mee met alle onderzoeken. Pence werd afgelopen zomer gehackt. Hij ging dus gewoon door en hield alles verborgen. Dat is of erger of extreem stupide.

Trump is volslagen ongeloofwaardig als hij nu niets doet, hij ligt zo onder vuur nu, hij moet wel.

Bring me the head of Mike Pence!
Trump kan een onderzoek instellen en hem kaltstellen. Uit het ambt zetten heeft hij de macht niet voor. Wat te denken van het jarenlange onderzoek tegen Clinton door andere republikeinen? Wat gaan die doen? Ik vermoed, net als Trump, dat ze op hun handen gaan zitten.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 maart 2017 @ 09:09:15 #272
pi_169258654
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:05 schreef invalidusername het volgende:

[..]

Unpresidented!
Het betekent dat Pence gisteren niet de waarheid sprak toen hij zei dat hij alleen als senator met de Russen had gesproken. Hij was daar als lid van de Trump campagne.

Het betekent ook dat WSJ inzage heeft in financiën van Trumps campagneteam. Daar moet dus ook worden gelekt.
  vrijdag 3 maart 2017 @ 09:10:02 #273
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_169258663
Is er een manier om wsj artikelen te zien of moet je daar een abo voor hebben?
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 3 maart 2017 @ 09:13:52 #274
pi_169258705
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 maart 2017 09:10 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Is er een manier om wsj artikelen te zien of moet je daar een abo voor hebben?
Gelinkt via een tweet lezen lukt me wel zonder abbo.

De link die ik zelf postte kan ik ook niet lezen. Typisch.
pi_169258714
Welloiled machine. Running as clockwork. MAGA!

Het Ministerie van Justitie in NL lijkt er nog een superprofessionele organisatie bij :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')