Nee, Moon Unit Zappa dan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:24 schreef skysherrif het volgende:
je vader zou trouwens maar jamie oliver zijn, die dacht dat het leuk was zijn kids poppie honnie en daisy boo te noemen
En dan Buddy Bear en River Rocket nogquote:Op donderdag 2 maart 2017 01:24 schreef skysherrif het volgende:
je vader zou trouwens maar jamie oliver zijn, die dacht dat het leuk was zijn kids poppie honnie en daisy boo te noemen
Kindermishandeling.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan Buddy Bear en River Rocket nog
Als ze geen beroemde vader hebben zouden ze daar idd in een gemiddelde omgeving op afgemaakt worden.quote:
Scheelt dat ze met zo'n erfenis in het vooruitzicht gewoon schijt kunnen hebben aan hun omgeving.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze geen beroemde vader hebben zouden ze daar idd in een gemiddelde omgeving op afgemaakt worden.
Ja, maar je moet eerst maar eens volwassen zien te worden voor het zo ver is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:31 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Scheelt dat ze met zo'n erfenis in het vooruitzicht gewoon schijt kunnen hebben aan hun omgeving.
Geen zelfmoord plegen lijkt de grootste uitdaging.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar je moet eerst maar eens volwassen zien te worden voor het zo ver is.
Ik heb nav de vorige posts weer eens even over Christina Onassis zitten lezen....quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:38 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Geen zelfmoord plegen lijkt de grootste uitdaging.
Niet bekend mee, maar dat laatste klopt natuurlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 01:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb nav de vorige posts weer eens even over Christina Onassis zitten lezen....
Al heb je alle geld van de wereld, als je ongelukkig bent (om wat voor reden dan ook), dan heb je er weinig aan.
Ze is al jaren dood (op haar 37ste overleden), een van de rijkste erfgenames ter wereld, alles is nu van haar dochter (32) want de broer van Christina Onassis kwam op z'n 24ste om bij een vliegtuigongeluk....quote:Op donderdag 2 maart 2017 02:02 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Niet bekend mee, maar dat laatste klopt natuurlijk.
Wat me wel mooi lijkt aan het hebben van veel geld is dat je zo ongeveer kan doen wat je leuk vindt. Kroegje beginnen, bos kopen, studeren, blokhut bouwen, beetje jagen, festival organiseren, restaurant kopen, studio bouwen...
Hoezo staat ze bekend als zielsongelukkig dan?quote:Op donderdag 2 maart 2017 02:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze is al jaren dood (op haar 33ste overleden), een van de rijkste erfgenames ter wereld, alles is nu van haar dochter (32) want haar broer kwam op z'n 24ste om bij een vliegtuigongeluk....
De vader van Christina Onassis is nog met Jacky Kennedy getrouwd geweest (na haar huwelijk met JFK uiteraard).
De wereld kunnen kopen en zielsongelukkig zijn is ook niets waard.
Dat Christina Onassis tragisch ongelukkig was was vrij algemeen bekend.quote:Op donderdag 2 maart 2017 02:37 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Hoezo staat ze bekend als zielsongelukkig dan?
Last.fm gebruik ik ook. Beetje bandjes opsporen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 02:45 schreef Pokkelmans het volgende:
Artiesten uit tenminste 82 verschillende landen in mijn Last.fm bibliotheek.
Moet je er wel een plaatsen waar hij zelf zingt....quote:Op donderdag 2 maart 2017 03:12 schreef Drugshond het volgende:
Nummer kende ik al in 1992/3
Wist niet dat je Country was.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 03:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Moet je er wel een plaatsen waar hij zelf zingt....
En ik ben niet Country, maar ik vind Garth Brooks nou eenmaal de moeite waard om voor in de rij te staan.
Dan zwaait er wat voor de gevestigde orde?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:42 schreef Reya het volgende:
[..]
Wacht maar tot KetcupFTW onderdeel wordt van de juridische macht.
Hier aan zee altijd.quote:
Dat is lekker snel, voor de BD.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:57 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Done. Het verschil was 370 euro. Ze zien de fout.
U wordt zo spoedig mogelijk geholpen.quote:
Hoeveel gram is dat?quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:57 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Done. Het verschil was 370 euro. Ze zien de fout.
Donderdag staat ook het Allerheiligendebat met Baudine op de planning. Zal even kijken, maar woensdag komt me dan eigenlijk beter uit.quote:
Slechts een maand of vier te laat. Solide.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Donderdag staat ook het Allerheiligendebat met Baudine op de planning. Zal even kijken, maar woensdag komt me dan eigenlijk beter uit.
Er zal wel net iemand hebben afgezegd. Had meneer plotseling een dagje alleen op z'n kamer in het vooruitzicht. Dat kan natuurlijk niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:26 schreef remlof het volgende:
Volgens mij is die "komende donderdag" van Kaas- vandaag.
Beterschap!quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:27 schreef remlof het volgende:
Mag trouwens nog een week mijn bronchitis uitzieken van de dokter. Met antibioticum en puffer.
Klote.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:27 schreef remlof het volgende:
Mag trouwens nog een week mijn bronchitis uitzieken van de dokter. Met antibioticum en puffer.
Met zo'n puffer kun je leuke dingen doen. THC shotje. Werkt goed tegen bronchitis.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:27 schreef remlof het volgende:
Maar je bent wel gewoon aan het werk?quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:27 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met zo'n puffer kun je leuke dingen doen. THC shotje. Werkt goed tegen bronchitis.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:41 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Met zo'n puffer kun je leuke dingen doen. THC shotje. Werkt goed tegen bronchitis.
Hehequote:Op donderdag 2 maart 2017 10:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]Ik ga steeds beter begrijpen waarom jij vaste klant in de Nederlandse gezondheidszorg bent.
Beterschap!quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:27 schreef remlof het volgende:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:47 schreef Zith het volgende:
Bus die in de fik vliegt op een eenbaansweg, bergop, terwijl je bovenop de berg een presentatie moet geven. Half uur bergop lopen en bezweet aankomen. Blijkt er niemand te zijn want er konden geen auto's rijden.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:43 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik ga steeds beter begrijpen waarom jij vaste klant in de Nederlandse gezondheidszorg bent.
NOx, paar keer gedaan.quote:
Geweldig. Gauw maar eens doen dan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
NOx, paar keer gedaan.
Kun je ook via natuurlijke wijze opwekken door op je hurken te zitten en maximaal in-en uitblazen. Doe dit een minuut en ga dan gelijk opstaan met iemand die tegen je borstkas drukt. Je gaat dan namelijk volledig out (ook zuurstof te kort in de hersenen).
Best tof ja.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:58 schreef Drugshond het volgende:
[..]
NOx, paar keer gedaan.
Kun je ook via natuurlijke wijze opwekken door op je hurken te zitten en maximaal in-en uitblazen. Doe dit een minuut en ga dan gelijk opstaan met iemand die tegen je borstkas drukt. Terwijl je net uitgeademd hebt. Je gaat dan namelijk volledig out (ook zuurstof te kort in de hersenen).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Was vroeger een spelletje tijdens de pauzes op school. Regelmatig hadden mensen bulten op hun hoofd omdat ze wel out-vielen maar bewust niet werden opgevangen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Geweldig. Gauw maar eens doen dan.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:04 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Best tof ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
Je kan altijd nog een oudere jongere (quote:
Hah, ja, een real life Koot & Bie personage? Wie kan daar nou nee tegen zeggenquote:Op donderdag 2 maart 2017 11:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan altijd nog een oudere jongere () worden.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Hah, ja, een real life Koot & Bie personage? Wie kan daar nou nee tegen zeggen
Drugshond II.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nou, de Tegenpartij zou tegenwoordig serieus zetels halen, wie had dat ooit verwacht.quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:08 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op donderdag 2 maart 2017 11:15 schreef Perrin het volgende:
Gister een spotje gezien van de Vrijzinnige partij van Norbert Klein. Die wilden heeeel veel geld uitgeven. Ze beloofden iig allerlei kadootjes.Klinkt als dit café.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit klinkt niet als Nederland, kan me er niet mee identificeren en derhalve geen medelijden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:47 schreef Zith het volgende:
Bus die in de fik vliegt op een eenbaansweg, bergop, terwijl je bovenop de berg een presentatie moet geven. Half uur bergop lopen en bezweet aankomen. Blijkt er niemand te zijn want er konden geen auto's rijden.
Het watte? Gewoon niet te moeilijk doen, want nieuwe datum is altijd lastig met meerdere mensen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:23 schreef Euribob het volgende:
[..]
Donderdag staat ook het Allerheiligendebat met Baudine op de planning. Zal even kijken, maar woensdag komt me dan eigenlijk beter uit.
Hihi.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:47 schreef Zith het volgende:
Nee. Ik slaap het meeste van de tijd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Maar je bent wel gewoon aan het werk?
Tsja, dankzij hem heb ik besloten om toch maar VVD te stemmen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:07 schreef Kaas- het volgende:
Godverdomme. Alles in de campagne gaat werkelijk perfect en dan is er weer zo'n enorme stompzinnige kut Limburger die de boel verpest.
Hehe.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dankzij hem heb ik besloten om toch maar VVD te stemmen.
Waar gaat het trouwens over?quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dankzij hem heb ik besloten om toch maar VVD te stemmen.
D66 denkt dat Wilders graag een aanslag wil in Nederlandquote:
Niet handig om te roepen, maar daarom niet minder waar.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:09 schreef Perrin het volgende:
[..]
[..]
D66 denkt dat Wilders graag een aanslag wil in Nederland
http://www.telegraaf.nl/b(...)t_op_aanslag___.html
Hij heeft gewoon gelijk:quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:07 schreef Kaas- het volgende:
Godverdomme. Alles in de campagne gaat werkelijk perfect en dan is er weer zo'n enorme stompzinnige kut Limburger die de boel verpest.
Limburgs Statenlid van D66 schrijft opiniestuk dat Wilders hoopt op een aanslag. Toen ik campagne voerde in Limburg merkte ik al dat het stuk voor stuk enorme mongolen waren die daar op de lijst stonden en dan krijg je vroeg of laat dat soort dingen.quote:
Natuurlijk heeft hij gelijk. Maar je hebt de politieke antenne van een hondenkeutel als je dat in een krant laat opschrijven.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk:
[ afbeelding ]
Precies. Hij heeft zijn Twitterberichtjes waarschijnlijk al klaar staan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet handig om te roepen, maar daarom niet minder waar.
Limburg zit vol met mongolen. Revolutionaire stelling.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:12 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Limburgs Statenlid van D66 schrijft opiniestuk dat Wilders hoopt op een aanslag. Toen ik campagne voerde in Limburg merkte ik al dat het stuk voor stuk enorme mongolen waren die daar op de lijst stonden en dan krijg je vroeg of laat dat soort dingen.
Het zijn altijd die vervelende lokale en regionale afdelingen die dingen verpesten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Limburg zit vol met mongolen. Revolutionaire stelling.
We kunnen alleen maar hopen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zijn altijd die vervelende lokale en regionale afdelingen die dingen verpesten.
En negen van de tien keer zitten daar sowieso van die nitwits waar niemand zich ook maar iets van zou moeten aantrekken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het zijn altijd die vervelende lokale en regionale afdelingen die dingen verpesten.
Al die lokale figuren moeten gewoon hun bek houden. Beter luisteren ze gewoon naar het partijbestuur. #pvdaquote:Op donderdag 2 maart 2017 12:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Groningen zeker?quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:23 schreef KoosVogels het volgende:
Maar de PvdA wordt de grootste, begreep ik.
Klopt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
En negen van de tien keer zitten daar sowieso van die nitwits waar niemand zich ook maar iets van zou moeten aantrekken.
Zelfs hier is dat niet meer het geval.quote:
Ben jij een Groninger?quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zelfs hier is dat niet meer het geval.Stad zal wel GL/D66 worden en de ommelanden SP of zo. Friesland is nog een mogelijkheid.
Goede plek om te studeren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:34 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Ik studeer er, maar ben er niet opgegroeid of zo.
Nee, nee. 26 zetels is er voorspeld.quote:
Zekers, sowieso ook wel een goede plek om te wonen. Niet te groot en toch is alles er. Enige nadeel is dat de bewoonde wereld erg ver weg is.quote:
Het Gronings Dagblad peilde anders.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:30 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zelfs hier is dat niet meer het geval.Stad zal wel GL/D66 worden en de ommelanden SP of zo. Friesland is nog een mogelijkheid.
Dat heeft toch ook wel weer z'n charme denk ik? Is er tenminste de hele week een stabiele studentenpopulatie aanwezig. Hier (in Nijmegen) is doordeweeks/weekend een verschil van dag/nacht.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zekers, sowieso ook wel een goede plek om te wonen. Niet te groot en toch is alles er. Enige nadeel is dat de bewoonde wereld erg ver weg is.
Die ken ik niet. Wat kwam daar uit?quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:42 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het Gronings Dagblad peilde anders.
Een fantasietje van tijgertjequote:Op donderdag 2 maart 2017 12:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Wat kwam daar uit?
Klopt, hier is het eigenlijk alleen met kerst rustig. Wel is het zo dat in Groningen de nachten in het weekend vooral zijn voor de jeugd uit de ommelanden. Dat is toch ander volk en dan blijven studenten vaak weg uit het uitgaansgebied. Ze zijn echter wel in Groningen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:45 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Dat heeft toch ook wel weer z'n charme denk ik? Is er tenminste de hele week een stabiele studentenpopulatie aanwezig. Hier (in Nijmegen) is doordeweeks/weekend een verschil van dag/nacht.
Door een dronken Asscher ofzo?quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:41 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Nee, nee. 26 zetels is er voorspeld.
Klopt, geen noemenswaardige plaatsen in de regio. Maar voor de rest topstadje.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:42 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Zekers, sowieso ook wel een goede plek om te wonen. Niet te groot en toch is alles er. Enige nadeel is dat de bewoonde wereld erg ver weg is.
Wij hebben Apeldoorn, Zwolle en Harderwijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:53 schreef Kaas- het volgende:
Dat is toch wel chill aan de Randstad. Je hebt dan Rotterdam. Den Haag, Leiden, Utrecht en Amsterdam allemaal binnen handbereik.
Precies. Het water is ook nog eens in de buurt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:53 schreef Kaas- het volgende:
Dat is toch wel chill aan de Randstad. Je hebt dan Rotterdam. Den Haag, Leiden, Utrecht en Amsterdam allemaal binnen handbereik.
Ach, de PvdA hoeft maar de helft te stijgen van wat het bij de vorige parlementsverkiezingen deed in de laatste twee weken om op 26 zetels uit te komenquote:
Random weetje: Toen de stad Assen hun zoveelste inwoner (de 50.000ste of zo) mocht verwelkomen, heeft de gemeente dat stil gehouden. De inwoners van Assen dachten dat ze een veel grotere stad waren en die illusie hield de gemeente maar in stand.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Klopt, geen noemenswaardige plaatsen in de regio. Maar voor de rest topstadje.
Dat gezeik met stadsrechten enzo. Achterhaalde onzin. Hier wonen inmiddels 160000 mensen en nog noemen de inboorlingen het een dorp, want geen stadsrechtenquote:Op donderdag 2 maart 2017 12:59 schreef remlof het volgende:
Jezelf stad durven noemen met 50.000 inwoners
Apeldoorn?quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:00 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat gezeik met stadsrechten enzo. Achterhaalde onzin. Hier wonen inmiddels 160000 mensen en nog noemen de inboorlingen het een dorp, want geen stadsrechten
Ja. Kan me dus hier bij aansluiten:quote:
Veel kampers inderdaad. Het is diep bedroevend.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
In een stad wonen met meer dan 50.000 inwoners![]()
Ben tegenwoordig veel in Apeldoorn te vinden, maar het is niet dat je daar nou zo vrolijk van wordt. 160.000 inwoners betekent blijkbaar een veelvoud aan Tokkies.
Er wonen hier veel kermisklanten. Schijnt van oudsher al zo te zijn. Aan seksuele driften ook geen gebrek bij dat volk dus dat houdt zichzelf lekker in stand.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
En waarom kiezen kampers voor Apeldoorn?
quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Random weetje: Toen de stad Assen hun zoveelste inwoner (de 50.000ste of zo) mocht verwelkomen, heeft de gemeente dat stil gehouden. De inwoners van Assen dachten dat ze een veel grotere stad waren en die illusie hield de gemeente maar in stand.
Het Loo is best mooi hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
Vandaar dat ik nog nooit in Apeldoorn ben geweest dus.
Apenheul is ook wel leuk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
Pauperstad.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:07 schreef xpompompomx het volgende:
Idd veel kermisbedrijven die uit Apeldoorn komen.... geen idee waarom die zich daar van oorsprong zo massaal gevestigd hebben.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er wonen hier veel kermisklanten. Schijnt van oudsher al zo te zijn. Aan seksuele driften ook geen gebrek bij dat volk dus dat houdt zichzelf lekker in stand.
Daarom kun je beter 35 kilometer richting het noordwesten verhuizen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:05 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Er wonen hier veel kermisklanten. Schijnt van oudsher al zo te zijn. Aan seksuele driften ook geen gebrek bij dat volk dus dat houdt zichzelf lekker in stand.
Nah, Apeldoorn heeft ook wel wat hoor, in de juiste wijken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom kun je beter 35 kilometer richting het noordwesten verhuizen.
Ken er geen een. Is veel meer iets van de dorpen in de buurt (Steenwijk, Staphorst, Hattem etc).quote:
Apenheul is helemaal fantastisch kerel. Niet zo gematigd.quote:
Dat wilde ik eigenlijk ook zeggen maar ben er al minstens tien jaar niet meer geweest dus ik durfde niet zo stellig te zijnquote:Op donderdag 2 maart 2017 13:12 schreef Euribob het volgende:
[..]
Apenheul is helemaal fantastisch kerel. Niet zo gematigd.
CU is er niet voor niets zo groot.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ken er geen een. Is veel meer iets van de dorpen in de buurt (Steenwijk, Staphorst, Hattem etc).
Winderig.... dat is de primaire associatie die ik er mee hebquote:
Deventer vind ik nog treuriger dan Apeldoorn, buiten de mooie binnenstad om, veel lelijke wijken. Zutphen is echt een antroposofenbolwerk vol met vrijeschoolkinderen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:11 schreef Reya het volgende:
Deventer en Zutphen zijn dan weer erg yupperig. Zwolle zit vol met grefo's.
West is erg mooi.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nah, Apeldoorn heeft ook wel wat hoor, in de juiste wijken.
Het was trouwens de Groningerkrant. 80 zetels PVV.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:45 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Wat kwam daar uit?
quote:
Da's het Apeldoorn van Brabantquote:
Ja, als wij in Apeldoorn waren gaan wonen ipv Amersfoort dan was het West geworden.quote:
Klinkt als een zeer betrouwbare peiling.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:16 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het was trouwens de Groningerkrant. 80 zetels PVV.
Nee natuurlijk niet, wat heb ik daar nou te zoeken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso knap dit. Nog nooit met de trein naar Groningen geweest dus ook?
quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als wij in Apeldoorn waren gaan wonen ipv Amersfoort dan was het West geworden.
Uiteraard woon ik daar dan ookquote:
Nee man, Breda heerscht wel, itt Apeldoorn.quote:
Je eigen land een beetje kennen, pompom. Ik dacht dat jij een stuk ouder was dan ik, en dat er dan provincies zijn waar je nog nooit bent geweest is best bijzonder.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, wat heb ik daar nou te zoeken.
Al ben ik een half jaar geleden wel voor in het eerst de provincie geweest.
20+ minuten op het station wachten op de trein naar Groningen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Sowieso knap dit. Nog nooit met de trein naar Groningen geweest dus ook?
Of het zegt wat over de lezers.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:17 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Klinkt als een zeer betrouwbare peiling.
Mooi stuk is dat, inderdaad.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, als wij in Apeldoorn waren gaan wonen ipv Amersfoort dan was het West geworden.
Tussen de Jachtlaan, Loolaan en Asselsestraat
Ik kan het huis op de Koning Lodewijklaan (#21) dat toen te koop stond (maar voor flink bedrag opgeknapt moest worden) nog zo dromen.... wat een locatie ookquote:Op donderdag 2 maart 2017 13:18 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
[..]
Uiteraard woon ik daar dan ook
Wat heb je als normaal mens nou in Groningen te zoeken? Helemaal als je aan de andere kant van het land woontquote:Op donderdag 2 maart 2017 13:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je eigen land een beetje kennen, pompom. Ik dacht dat jij een stuk ouder was dan ik, en dat er dan provincies zijn waar je nog nooit bent geweest is best bijzonder.
Whehe, daar krijg je echt een negatieve connotatie van inderdaad. Ik heb om die reden een hekel aan Amersfoort (kan de stad niks aan doen natuurlijk) maar moest daar altijd overstappen vanuit Amsterdam en dat lukte zelden in één keer.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
20+ minuten op het station wachten op de trein naar Groningen.
Volgens mij is het een gratis krantje dat iedereen krijgt die geen nee-nee sticker op de deur heeft.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:19 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Of het zegt wat over de lezers.
Geen idee? Ik heb ook niks in Middelburg of Maastricht te zoeken maar ben er wel heen geweest. Noem het nieuwsgierigheid.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:19 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wat heb je als normaal mens nou in Groningen te zoeken? Helemaal als je aan de andere kant van het land woont
Intussen heeft Pompom elk continent zo ongeveer drie keer gehad, maar Groningen...quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je eigen land een beetje kennen, pompom. Ik dacht dat jij een stuk ouder was dan ik, en dat er dan provincies zijn waar je nog nooit bent geweest is best bijzonder.
Dat doet Remlof elke week. Die tikt dan even een halve liter bier weg om de tijd te doden.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:18 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
20+ minuten op het station wachten op de trein naar Groningen.
Nog wezen haringhappen gister?quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:18 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee man, Breda heerscht wel, itt Apeldoorn.
Ja, ik woon nu ook in een straat grenzend aan de Lodewijklaan. Ik zou er wat betreft woongenot niet snel weg willen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan het huis op de Koning Lodewijklaan dat toen te koop stond (maar voor flink bedrag opgeknapt moest worden) nog zo dromen.... wat een locatie ook
Nee, dat kan ik me voorstellen, overigens hebben we nu in Amersfoort ook niets te klagen; rustig, op loopafstand van het bos en toch binnen 10 minuten fietsen in de stad of op het station.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:20 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ja, ik woon nu ook in een straat grenzend aan de Lodewijklaan. Ik zou er wat betreft woongenot niet snel weg willen.
Ik moest een tijd uit Enschede komen, en Nijverdal lag er ook gewoon twee jaar uit of zo. Dan moest je over Deventer en was je overstaptijd in Zwolle 1 minuut. Dus dat ging regelmatig fout.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Whehe, daar krijg je echt een negatieve connotatie van inderdaad. Ik heb om die reden een hekel aan Amersfoort (kan de stad niks aan doen natuurlijk) maar moest daar altijd overstappen vanuit Amsterdam en dat lukte zelden in één keer.
Apen en halfapen zijn sowieso fascinerend. Zou daar wel jaarlijks heen kunnen zonder me te vervelen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat wilde ik eigenlijk ook zeggen maar ben er al minstens tien jaar niet meer geweest dus ik durfde niet zo stellig te zijn
Compleet ongerelateerd maar dan vind je dit ook tof, als je het nog niet kent:quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Apen en halfapen zijn sowieso fascinerend. Zou daar wel jaarlijks heen kunnen zonder me te vervelen.
Laatste keer bijna in m'n gezicht gekieteld door de snor van één van deze
[ afbeelding ]
Amersfoort is net te ver weg voor het werk van mijn vriendin, anders zou ik het ook overwegen. Is toch veel stadser dan Apeldoorn.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, dat kan ik me voorstellen, overigens hebben we nu in Amersfoort ook niets te klagen; rustig, op loopafstand van het bos en toch binnen 10 minuten fietsen in de stad of op het station.
Wij hadden tot 2 jaar geleden een abonnement.... toen ik nog op de Veluwe woonde was het ook erg makkelijk om er zo even naartoe te gaan (en als er file richting de Julianatoren/Apenheul stond die al op de Amersfoortseweg vaststond ging ik via Hoog Soerenquote:Op donderdag 2 maart 2017 13:22 schreef Euribob het volgende:
[..]
Apen en halfapen zijn sowieso fascinerend. Zou daar wel jaarlijks heen kunnen zonder me te vervelen.
Laatste keer bijna in m'n gezicht gekieteld door de snor van één van deze
[ afbeelding ]
Ja, fantastisch filmpje is dat. Toont voor mij goed aan hoe primair ons rechtvaardigheidsgevoel als is. Je moet niet te antropomorfisch worden, maar apengedrag bestuderen is een vrij goede spiegel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Compleet ongerelateerd maar dan vind je dit ook tof, als je het nog niet kent:
Ja, maar in Amersfoort moet je wel heel goed weten waar je moet zitten (of vooral waar je niet moet zitten), ik zie mensen die Amersfoort niet kennen daar nogal eens de fout in gaan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Amersfoort is net te ver weg voor het werk van mijn vriendin, anders zou ik het ook overwegen. Is toch veel stadser dan Apeldoorn.
Vathorst de gekste.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, maar in Amersfoort moet je wel heel goed weten waar je moet zitten (of vooral waar je niet moet zitten), ik zie mensen die Amersfoort niet kennen daar nogal eens de fout in gaan.
En zelfs in de betere delen van de stad kun je straten hebben die een goed en een minder goed deel hebben.
Qua prijs heb je in Apeldoorn gewoon meer huis voor je geld, als je uitgaat van hetzelfde soort wijken.
Nice.quote:Op donderdag 2 maart 2017 12:56 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Random weetje: Toen de stad Assen hun zoveelste inwoner (de 50.000ste of zo) mocht verwelkomen, heeft de gemeente dat stil gehouden. De inwoners van Assen dachten dat ze een veel grotere stad waren en die illusie hield de gemeente maar in stand.
Was er net een post over aan het typen. Ik vind het onbegrijpelijk dat het enkele verspreiden van zulke foto's strafbaar is in Frankrijk. Staat zelfs 3 jaar cel op.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:30 schreef Janneke141 het volgende:
Immuniteit Marine le Pen opgeheven.
Toch bijzonder, als je het mij vraagt.
Doe normaal.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:11 schreef Reya het volgende:
Deventer en Zutphen zijn dan weer erg yupperig.
Die camara's zijn volgens mij enkel om de drukte in de gaten te houden. Nog nooit een boete opgelopenquote:Op donderdag 2 maart 2017 13:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Winderig.... dat is de primaire associatie die ik er mee heb
En dat je daar op dat stukje snelweg echt niet harder moet rijden dan staat aangegeven omdat het helemaal volhangt met camera's.
En dat op de A28 vanuit het westen pas in Overijssel bent als je over de IJssel bent, tot daar is het Gelderland.
Al kreeg ik er een huis cadeauquote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:27 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, fantastisch filmpje is dat. Toont voor mij goed aan hoe primair ons rechtvaardigheidsgevoel als is. Je moet niet te antropomorfisch worden, maar apengedrag bestuderen is een vrij goede spiegel.
Is Meppel een beetje chill? Ik kwam er vaak als kind, maar kan het me niet meer voor de geest halen.quote:
Snotver, en ik hou me daar al tig jaar braaf aan de snelheid, hoewel dat in het begin vooral was omdat iedereen dat deed, dus ik had het idee dat er wel gecontroleerd werd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die camara's zijn volgens mij enkel om de drukte in de gaten te houden. Nog nooit een boete opgelopen
Nee.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is Meppel een beetje chill? Ik kwam er vaak als kind, maar kan het me niet meer voor de geest halen.
Het zal in Zwolle over het algemeen niet de strikste variant zijn maar het is wel behoorlijk gereformeerd allemaal.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Thuishaven van Arie Slob hè. Ben benieuwd wat er dit keer gebeurt.
Ik vraag me af wat de redenatie is achter die hoge straffen voor het delen van (echte) foto's. Alleen maar dat je mensen ongevraagd confronteert met geweld?quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was er net een post over aan het typen. Ik vind het onbegrijpelijk dat het enkele verspreiden van zulke foto's strafbaar is in Frankrijk. Staat zelfs 3 jaar cel op.
http://nos.nl/artikel/216(...)-executiefoto-s.html
Dat op zich is al apart inderdaad, maar de immuniteit van politici is er natuurlijk ook met een reden. Ik kan het toch niet laten me af te vragen of hetzelfde was gebeurt als het hier om een lid van de Christendemocratische fractie ging.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was er net een post over aan het typen. Ik vind het onbegrijpelijk dat het enkele verspreiden van zulke foto's strafbaar is in Frankrijk. Staat zelfs 3 jaar cel op.
http://nos.nl/artikel/216(...)-executiefoto-s.html
Weet niet hoe het op de A28 zelf zit maar er staan wel tering veel snelheids- en roodlichtcamera's bij de afritten in Zwolle zelf.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die camara's zijn volgens mij enkel om de drukte in de gaten te houden. Nog nooit een boete opgelopen
quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ook wel de meest noordelijke stad van Zuid-Europa.
Spakenburg, vooral.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:34 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha, je bent vermoedelijk in de war met Staphorst
Dat denk ik wel. Het Europees Parlement stemt altijd in met opheffen van immuniteit als een lidstaat daar om verzoekt. Al zal Le Pen zelf wel doen alsof ze wordt uitgeschakeld en dat het allemaal super oneerlijk is.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat op zich is al apart inderdaad, maar de immuniteit van politici is er natuurlijk ook met een reden. Ik kan het toch niet laten me af te vragen of hetzelfde was gebeurt als het hier om een lid van de Christendemocratische fractie ging.
Vind het zelf sowieso een erg mooi park om rond te wandelen. De apen vrij goed geïntegreerd in de omgeving, waardoor ze mijn inziens ook het beste tot hun recht komen. Als ik er in de buurt zou wonen zou ik denk ik ook wel een abonnement nemen, maar vanuit de Randstad is het toch wel erg ver reizen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wij hadden tot 2 jaar geleden een abonnement.... toen ik nog op de Veluwe woonde was het ook erg makkelijk om er zo even naartoe te gaan (en als er file richting de Julianatoren/Apenheul stond die al op de Amersfoortseweg vaststond ging ik via Hoog Soeren) maar we hebben nu ook al 3 jaar een abonnement op Dierenpark Amersfoort en ik merkte dat "even naar de Apenheul" er eigenlijk niet meer van kwam.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:35 schreef Reya het volgende:
[..]
Daar kom jij toch vandaan? Niet meteen weer die zelfhaat tonen.
Ja, goed verhaal is dat. Dat gezegde dat de mens de enige is die zijn eigen soort uitroeit kon daarme ook de prullenbak in.quote:
Hihi.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:30 schreef Reya het volgende:
Kaas- loopt weer even propaganda te verspreiden in W&T.
Veel mensen zijn veel te antropocentrisch. Er is haast niets uniek aan de mens wat je niet in andere soorten kunt vinden, van homofilie tot jaloezie tot zinloos geweld.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:38 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, goed verhaal is dat. Dat gezegde dat de mens de enige is die zijn eigen soort uitroeit kon daarme ook de prullenbak in.
Gebeurd.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:33 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat op zich is al apart inderdaad, maar de immuniteit van politici is er natuurlijk ook met een reden. Ik kan het toch niet laten me af te vragen of hetzelfde was gebeurt als het hier om een lid van de Christendemocratische fractie ging.
Zeker, lekker veel horeca en best een leuk, sfeervol historisch centrum. En erg veel evenementen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is Meppel een beetje chill? Ik kwam er vaak als kind, maar kan het me niet meer voor de geest halen.
Het is idd heel mooi geworden, de apen gedragen zich ondertussen ook stukken beter, ik kan me herinneren dat ik er een jaar of 20 geleden eens met mijn zusje en onze kinderen ben geweest en toen was het een stuk minder, de apen waren stukken agressiever.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:36 schreef Euribob het volgende:
[..]
Vind het zelf sowieso een erg mooi park om rond te wandelen. De apen vrij goed geïntegreerd in de omgeving, waardoor ze mijn inziens ook het beste tot hun recht komen. Als ik er in de buurt zou wonen zou ik denk ik ook wel een abonnement nemen, maar vanuit de Randstad is het toch wel erg ver reizen.
Niet liegen. Ten noorden van Zwolle houdt de wereld op.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:40 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zeker, lekker veel horeca en best een leuk, sfeervol historisch centrum. En erg veel evenementen.
RIP Alkmaarquote:Op donderdag 2 maart 2017 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet liegen. Ten noorden van Zwolle houdt de wereld op.
Behalve als je wat aanbestedingen aan je zwager wil gunnen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben toevallig dan vaak in Alkmaar en dat is ook wel echt een pauperstad zeg. Het historische centrum is mooi, niks mis mee hoor, maar er wonen vrijwel enkel tokkies.quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:40 schreef Janneke141 het volgende:
Hmm, mijn buurman-van-twee-huizen-verder heeft zijn auto op een invalideparkeerplek staan.
Niet omdat hij daar geparkeerd heeft, maar omdat net iemand met een oranje hesje een paal met een bord in de grond heeft gezet naast zijn auto![]()
Leuke boetes staan daarop.
Ik ben nu wel benieuwd wie de straatnaambordjes in Meppel levert, eigenlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat hou je ook niet vol tot aan je pensioen.
Haha, de meeste mensen houden zich er braaf aan de snelheid maar men controleert er volgens mij niks. Je hoort ook nooit iemand over boetes daar.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Snotver, en ik hou me daar al tig jaar braaf aan de snelheid, hoewel dat in het begin vooral was omdat iedereen dat deed, dus ik had het idee dat er wel gecontroleerd werd.
Mensen zien zichzelf toch vaak als het verheven organisme dat bepaalde ontwikkelde gedragingen heeft die zoals je zegt uniek zijn.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Veel mensen zijn veel te antropocentrisch. Er is haast niets uniek aan de mens wat je niet in andere soorten kunt vinden, van homofilie tot jaloezie tot zinloos geweld.
Zal onze judeo-christelijke traditie wel zijn denk ik dan maar.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:47 schreef Euribob het volgende:
[..]
Mensen zien zichzelf toch vaak als het verheven organisme dat bepaalde ontwikkelde gedragingen heeft die zoals je zegt uniek zijn.
Ok man.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:48 schreef Kaas- het volgende:
Secretaresse: "Heey Jacques, er kwam net een mailtje binnen van iemand die vragen stelt over een aanbesteding en een familielid of zo?"
Jacques:
[ afbeelding ]
Klepje dicht Koos. Met je inteelt-vissersdorp.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom de provincies afschaffen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehehehe
Iedereen ziet toch direct dat zo'n dikkerdje corrupt is. Intellectuele lichtgewichten in de provincie die het veel te mooi vinden om bestuurdertje te spelen en daar niet mee om kunnen gaan.
Maar dat hij zoiets sufs doet vind ik niet het ongelofelijkste. Het domme is dat hij dat dan vervolgens keihard gaat zitten ontkennen, daarna zegt dat het wel waar is maar dat hij het zo weer zou doen, en dan vervolgens nog een paar dagen later met een halfbakken excuus komt.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:46 schreef Kaas- het volgende:
[ afbeelding ]
Whehehehehehe
Iedereen ziet toch direct dat zo'n dikkerdje corrupt is. Intellectuele lichtgewichten in de provincie die het veel te mooi vinden om bestuurdertje te spelen en daar niet mee om kunnen gaan.
Ik had de laatste keer aardig wat doodshoofdaapjes op mijn schouder. Die toen doorgegeven aan wat kleine kinderen waarna de aapjes besloten dat het een goed moment was om de boel onder te schijten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is idd heel mooi geworden, de apen gedragen zich ondertussen ook stukken beter, ik kan me herinneren dat ik er een jaar of 20 geleden eens met mijn zusje en onze kinderen ben geweest en toen was het een stuk minder, de apen waren stukken agressiever.
Mocht je riant foto's willen kunnen maken dan is het meenemen van een wandelwagen wel een aanbeveling, ze weten dat wandelwagens altijd vol liggen met kruimels en dergelijke
Zijn secretaresse is de ma van een vriendin van mequote:Op donderdag 2 maart 2017 13:48 schreef Kaas- het volgende:
Secretaresse: "Heey Jacques, er kwam net een mailtje binnen van iemand die vragen stelt over een aanbesteding en een familielid of zo?"
Jacques:
[ afbeelding ]
Ik mis m'n vissersdorp.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:49 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klepje dicht Koos. Met je inteelt-vissersdorp.
Was, neem ik aan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zijn secretaresse is de ma van een vriendin van me
Ontzettend onbenul haha. Je blijft je erover verbazen wat voor bestuurders boven komen drijven. Je zou zeggen dat het mij tussen al die mongolen toch wel gewoon zal moeten lukken om ooit burgemeester of gedeputeerde of zo te worden. Vooral dat laatste is een mooi baantje,quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:50 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar dat hij zoiets sufs doet vind ik niet het ongelofelijkste. Het domme is dat hij dat dan vervolgens keihard gaat zitten ontkennen, daarna zegt dat het wel waar is maar dat hij het zo weer zou doen, en dan vervolgens nog een paar dagen later met een halfbakken excuus komt.
Die speech van hem gister voor de Staten was ook echt tenenkrommend. Dingen als "voor u staat een aangeslagen man" en "Ik had nooit verwacht dat een suggestie van de Commissaris zo veel gewicht in de schaal zou leggen".
Jawel, maar ik werk tegenwoordig dus elders. En dat is best even wennen.quote:
Gedeputeerde is voor uitgerangeerde bestuurders Kaas. Zou toch voor een wethouderspost gaan dan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ontzettend onbenul haha. Je blijft je erover verbazen wat voor bestuurders boven komen drijven. Je zou zeggen dat het mij tussen al die mongolen toch wel gewoon zal moeten lukken om ooit burgemeester of gedeputeerde of zo te worden. Vooral dat laatste is een mooi baantje,
Buiten je eigen dorp. Eng man.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jawel, maar ik werk tegenwoordig dus elders. En dat is best even wennen.
Altijd in datzelfde wereldje blijven hangen is uiteindelijk voor je carrière ook niet het beste.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jawel, maar ik werk tegenwoordig dus elders. En dat is best even wennen.
Jaja, jij jezelf een beetje voorhouden dat je om carrièretechnische redenen bent gemigreerd, terwijl iedereen weet dat je gewoon het land uit bent gepest.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Altijd in datzelfde wereldje blijven hangen is uiteindelijk voor je carrière ook niet het beste.
quote:Kunnen we kappen met PVV-stemmers snappen?
Ik ben die invoelende benadering van PVV-stemmers strontbeu. Er ís niet weinig aandacht voor deze groep - deze verkiezingen niet, en de jaren daarvoor ook niet. En wat hebben we van al die ‘gesprekken’ geleerd?
Dat gevoel als je je eigen stad binnenrijdt is wel baas. In mijn geval dat je de IJssel oversteekt en dan voor het eerst de Peperbus in de verte ziet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En terecht, je eigen stadje blijft toch het mooiste.
Niets mis met uitgerangeerde bestuurders. Als gedeputeerde doe je tof werk, verdien je ruim een ton plus onkostenvergoeding en heb je totaal geen stress of media op je dak want half Nederland weet niet eens dat gedeputeerden besáán. Heerlijk toch.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gedeputeerde is voor uitgerangeerde bestuurders Kaas. Zou toch voor een wethouderspost gaan dan.
Klopt. Maar in dat wereldje wist ik alles en kende ik iedereen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:54 schreef Reya het volgende:
[..]
Altijd in datzelfde wereldje blijven hangen is uiteindelijk voor je carrière ook niet het beste.
Nederland biedt niet genoeg kansen voor nepotisme. Tegenwoordig hang je al vanwege een paar luttele ruggen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:55 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Jaja, jij jezelf een beetje voorhouden dat je om carrièretechnische redenen bent gemigreerd, terwijl iedereen weet dat je gewoon het land uit bent gepest.
Gay.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat gevoel als je je eigen stad binnenrijdt is wel baas. In mijn geval dat je de IJssel oversteekt en dan voor het eerst de Peperbus in de verte ziet.
Nepotisme.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederland biedt niet genoeg kansen voor neptisme. Tegenwoordig hang je al vanwege een paar luttele ruggen.
Jachtseizoen lijkt ook geopend.quote:Krol heeft geen flauw idee waar hij zorgplannen 50Plus van gaat betalen
Wat dat betreft zit je wat zuidelijker inderdaad beter.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:57 schreef Reya het volgende:
[..]
Nederland biedt niet genoeg kansen voor neptisme. Tegenwoordig hang je al vanwege een paar luttele ruggen.
quote:
Dit is echt 1 op 1 afgekeken van Trump.quote:Het zorgstelsel in Nederland moet anders, vindt 50Plus. Maar hoe dat stelsel er precies uit komt te zien en hoe het wordt betaald, wordt na de verkiezingen pas bekendgemaakt.
"We doen er nog geen uitspraken over als in: het zal zeker zus of het zal zeker zo gaan. We zijn er wel van overtuigd dat die zorg anders moet en anders kan", zegt lijsttrekker Henk Krol tegen NU.nl.
Krol erkent dat hij liever een complete doorrekening zou hebben gehad van de zorgplannen, "maar ik kan het niet uit de hoge hoed toveren".
Mis jij dan zelfvertrouwen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Klopt. Maar in dat wereldje wist ik alles en kende ik iedereen.
Nu moet ik goddomme bij elke scheet om advies vragen.
Mwah, ik zou net zeggen "gebaseerd op", maar ze lijden wel aan hetzelfde kwaaltje: incompetentie.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Dit is echt 1 op 1 afgekeken van Trump.
Het is ook moeilijker dan iemand ooit had kunnen denken, natuurlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
"We gaan iets veranderen, en het nieuwe systeem wordt veel beter, en als ik gekozen wordt zul je er achter komen hoe geweldig het wel niet is, want eigenlijk weet ik het nog niet".quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:59 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Mwah, ik zou net zeggen "gebaseerd op", maar ze lijden wel aan hetzelfde kwaaltje: incompetentie.
Goh, nou dachten wij toch dat het CPB dat doorrekenen voor je doet, Krol. Weten wij veel...quote:Op donderdag 2 maart 2017 13:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Sorry John, ik ga met jou geen gesprek aan over mijn carrière.quote:
Wil ik ook niet, maar als jij bij iedere scheet moet vragen dan weet ik genoeg!quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:01 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Sorry John, ik ga met jou geen gesprek aan over mijn carrière.
Juist jij zou dat moeten weten, lijkt me.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:01 schreef Kaas- het volgende:
Lijkt regelrecht van de Speld te komen. Hoe moet je die Krol in hemelsnaam serieus nemen?
Make AOW (Of was het nu de WAO, Henkie?) Great Again!quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
"We gaan iets veranderen, en het nieuwe systeem wordt veel beter, en als ik gekozen wordt zul je er achter komen hoe geweldig het wel niet is, want eigenlijk weet ik het nog niet".
Hehehe je was me te snel af.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Juist jij zou dat moeten weten, lijkt me.
quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Juist jij zou dat moeten weten, lijkt me.
Wat was het nou zorgstelsel van de PvdA of dat van Schippers?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:03 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Make AOW (Of was het nu de WAO, Henkie?) Great Again!
Prima.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:02 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wil ik ook niet, maar als jij bij iedere scheet moet vragen dan weet ik genoeg!
Of zijn baas, Nagel.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:01 schreef Kaas- het volgende:
Lijkt regelrecht van de Speld te komen. Hoe moet je die Krol in hemelsnaam serieus nemen?
De PVV weigert pertinent om haar standpunten uit te leggen. In de grotemensen-kieswijzer staat ook geen enkele motivatie.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
Op Radio 1 net een gesprek over de Jongeren kieswijzer. 50Plus en PVV doen niet mee met die kieswijzer. Dat Krol & Co niet meedoen snap ik nog, maar waarom doet de PVV niet mee?
En woonzaam op een plek waarvan niemand weet of het echt bestaat.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:09 schreef GSbrder het volgende:
Koos is gewoon Kaas, maar dan hetero en 10 jaar ouder.
Lekker plaatje chef, verschijnt alleen niet in beeld.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste peilingwijzer. Iedereen kruipt naar elkaar toe, eigenlijk. VVD/PVV wordt spannend, net als D66/CDA/GL en onderin FvD/VNL/Denk.
*woonachtigquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En woonzaam op een plek waarvan niemand weet of het echt bestaat.
Ik zie hem gewoon..quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:11 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Lekker plaatje chef, verschijnt alleen niet in beeld.
Voor jou hoop ik van wel; waar moet je je anders aan ergeren?quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
Ben wel benieuwd of we over 4 jaar nog steeds een PVV hebben als Greet deze keer weer niet de grootste wordt en weer niet mee mag regeren.
No way dat hij de eer aan zichzelf gaat houden en eens zijn conclusies trekt na de zoveelste deksel op zijn neus.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
Ben wel benieuwd of we over 4 jaar nog steeds een PVV hebben als Greet deze keer weer niet de grootste wordt en weer niet mee mag regeren.
Mag? Wil, bedoel jequote:Op donderdag 2 maart 2017 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
Ja maar bij de Jongeren Kieswijzer doen ze helemaal niet mee. Je kan dus geen PVV eruit krijgen, en dat kan wel bij de gewone kieswijzer. Terwijl ze het normaal best goed doen bij de jongeren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:10 schreef Tchock het volgende:
[..]
De PVV weigert pertinent om haar standpunten uit te leggen. In de grotemensen-kieswijzer staat ook geen enkele motivatie.
Er is altijd wel iets te vinden in tokkieland waar je je groen en geel aan kan ergeren natuurlijk.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:12 schreef Reya het volgende:
[..]
Voor jou hoop ik van wel; waar moet je je anders aan ergeren?
Er verscheen ook een rode streep onder, maar meestal weet ik het beter dan de automatische taalcorrector en dus schonk ik er geen aandacht aan. Oei.quote:
Jawel hoor, zolang hij vanaf de zijlijn kan blijven roepen dat het allemaal niet eerlijk is, en dat ze door hem te negeren 3 miljoen Nederlanders negeren blijft hij gewoon doorgaan.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:12 schreef xpompompomx het volgende:
Woonzaam is een mooie samentrekking tussen eenzaam en woonachtig.quote:Op donderdag 2 maart 2017 14:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Er verscheen ook een rode streep onder, maar meestal weet ik het beter dan de automatische taalcorrector en dus schonk ik er geen aandacht aan. Oei.
Oh, ik koppelde eerzaam een woonachtig.... maar dat zie ik dan kennelijk verkeerdquote:Op donderdag 2 maart 2017 14:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Woonzaam is een mooie samentrekking tussen eenzaam en woonachtig.
Dat klopt ook voor jullie, natuurlijk. Koos heeft af en toe de fles, jij af en toe de nicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |