Dit gezeur noemen.quote:
Het vriest niet meer buiten. Zwervers mogen weer naar buiten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:40 schreef superniger het volgende:
Ze hadden Hugo Borst moeten uitnodigen.
Die kennen we nou wel..quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:40 schreef superniger het volgende:
Daar word je toch alleen maar depressief vanquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:40 schreef superniger het volgende:
Nee, die is de laatste tijd vaak genoeg aan het woord geweest in de media en heeft zijn doel inmiddels bereikt, aangezien de politiek zijn manifest heeft omarmd. Het is juist goed dat er nu eens anderen aan het woord komen.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:40 schreef superniger het volgende:
Voor 300 miljoen wil ik best iemand vermoorden hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:43 schreef marcodej het volgende:
300 miljoen extra lost toch geen systeemfout op?
Zorg. Verrassend genoeg.quote:
Ik kijk ook pas sinds nu. Ik heb dezelfde vraagquote:Op donderdag 2 maart 2017 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik schakel net in. Is Buma bezig om Asscher af te maken?
Z'n broer.quote:
Wat?quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Hè bah, Buma. Had meer respect voor hem gehad als ie gewoon zijn volledige achternaam had gebruikt.
Neequote:
Van Haersma Buma.quote:
Inderdaadquote:
Van Haersma Buma bekt niet lekker. Buma is lekker kort.quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:44 schreef Dagoduck het volgende:
Hè bah, Buma. Had meer respect voor hem gehad als ie gewoon zijn volledige achternaam had gebruikt.
Ah bedankt, kwam niet voor op de inburgeringscursus.quote:
Oh, ja sorry, herken het allemaal niet meer naar zoveel #AZGENOTquote:
quote:
quote:Op donderdag 2 maart 2017 23:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik ben bijna in slaap gevallen en ik heb 2 minuten gezien
quote:
Dit zijn duidelijke tekstenquote:
Ik hou ervan. Historie. Schitterend.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |