Al redelijk wat partijen schuiven naar de standpunten van Wilders op. De PVV houdt de andere politici ook goed op scherp. Er zijn andere prestaties dan alleen regeren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Weggegooide stemmen. De partij bereikt niks, is compleet geïsoleerd. Wilders is een tandarts die heel hard GAATJE! roept, maar 't vervolgens niet vult.
De andere partijen hebben wel veel soeps? Ik vind van niet. Allemaal 1 pot nat. (En ja de PVV hoort er ook bij)quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wilders heeft geen enkel werkbaar plan en geen geld naar innovatie is een van de meest domme punten die ik tijdens deze verkiezingen heb gehoord.
Fortuyn had inderdaad wel wat meer dan Wilders en had nog wel wat werkbare ideeënquote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Maar het is ongelooflijk jammer dat je wilders inderdaad aan het roer hebt van een dergelijke partij. Fortuyn was dat betreft een stuk beter, behalve dat zijn partij een chaos was.
Hoi Zelfscanner!quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
De andere partijen hebben wel veel soeps? Ik vind van niet. Allemaal 1 pot nat. (En ja de PVV hoort er ook bij)
Doet het niet slecht in de gemeenteraad van Den Haag volgens mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:22 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Dat is wel zo'n beetje waar de capaciteiten van de Mos ophouden ook.
Interview van Thieme gezien bij Nieuwsuur, kon haar verhaal waarderen en vind haar een beter alternatief dan GL, maar ze is wel erg overdreven in haar verhaal over een economie dat om de natuur draait.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PvdD heeft nu mijn voorkeur, maar dat kan morgen weer anders zijn.
Ja hoor, concrete plannen met financiële onderbouwing vind je in de meerderheid van de verkiezingensprogrammas.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef Zelfscanner het volgende:
[..]
De andere partijen hebben wel veel soeps? Ik vind van niet. Allemaal 1 pot nat. (En ja de PVV hoort er ook bij)
Die hele partij was om Fortuyn heen gebouwd. Nogal logisch dat het dan instort.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:23 schreef skysherrif het volgende:
Maar het is ongelooflijk jammer dat je wilders inderdaad aan het roer hebt van een dergelijke partij. Fortuyn was dat betreft een stuk beter, behalve dat zijn partij een chaos was.
Kunstacademie Enschede.. Architectuur, geloof ik..quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft zij ook iets gestudeerd of zo? (Serieuze vraag hoor).
Die hoort lekker op de Albert Cuyp in de schoenenkraam.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is die Agema een vreselijk eng vrouwtje
Toerisme.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Heeft zij ook iets gestudeerd of zo? (Serieuze vraag hoor).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |