7/10quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:17 schreef Caland het volgende:
WORDT HET DAN TOCH NOG EEN BAKERWEDSTRIJD
Ik ben altijd een beetje laat met dat soort dingenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:17 schreef GGMM het volgende:
Nou was dat bij mij al een tijdje duidelijk, maar voor jou moet dit nieuw zijn.
Sterktequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb de beide goals in de tweede helft gemist.
ik heb alles gemistquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb de beide goals in de tweede helft gemist.
Voor de duidelijkheid wil ik wel even zeggen dat ik geen band heb met Patricia Paayquote:
Oke Hans, dankje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Keyos het volgende:
Laat het maar verlenging worden met Vitesse die aan het langste eind trekt. Sparta helemaal kapot voor zondag en Vitesse die met de rem speelt tegen Feyenoord in april de week voor de finale. Iedereen blij, behalve dat zielige Sparta dat liever Ajax kampioen ziet worden dan Feyenoord.
Hef je zelf maar op dan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze stand had ik pas na verlenging. Verdorie.
Dat durf ik nu dus niet meer te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat er gebeurt als GGMM gaat poepen.
ik kijk nu ook ff meequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk Real-Las Palmas en Lazio - AS
Al zap ik nu naar deze pot
Volgens mij willen de meeste Spartanen toch wel Rotterdams succes?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Keyos het volgende:
Laat het maar verlenging worden met Vitesse die aan het langste eind trekt. Sparta helemaal kapot voor zondag en Vitesse die met de rem speelt tegen Feyenoord in april de week voor de finale. Iedereen blij, behalve dat zielige Sparta dat liever Ajax kampioen ziet worden dan Feyenoord.
Ik zou het ook wel prettig vinden als Vitesse zich helemaal moe moet strijden al geloof ik niet echt dat dat een groot verschil maakt bij moderne profs.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Keyos het volgende:
Oprotten met je Feyenoord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Keyos het volgende:
Lucky Feyenoord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Keyos het volgende:
Meh, valt wel meequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste Spartanen toch wel Rotterdams succes?
Dit had ik niet willen missenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Wat een KNOTSGEKKE wedstrijd is dit toch jongens
Nee joh.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
#SWAGquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:20 schreef klaasweetalles het volgende:
jezus die trainer van sparta heeft zijn golf pakkie maar aangetrokken
Totaal niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bij hem specifiek zou ik het niet weten, maar in het algemeen is dat niet echt bij Sparta hoorquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gevoel kreeg ik altijd bij mensen als Hugo Borst.
Excelsior is een parodie op een clubquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij hem specifiek zou ik het niet weten, maar in het algemeen is dat niet echt bij Sparta hoor
Dan eerder bij Excelsior ofzo
Nee oké, verder gunnen Sparta en Ajax het elkaar meer ja. Heb ik het idee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bij hem specifiek zou ik het niet weten, maar in het algemeen is dat niet echt bij Sparta hoor
Dat zal je nog verbazen. Iets met een groot minderwaardigheidscomplex volgens mij. Mensen gelijk mad hier door het woord 'Feyenoord', prachtig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spartagodenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Caland het volgende:
Ik ben ooit op het kasteel geweest voor de derby en toen gingen ze juichen toen Ajax voor stond
Sindsdien heb ik niet zoveel meer met Sparta.
Wel leuk om ze vanuit de collegezaaltjes te zien trainen maar dat is het wel jaquote:
Misschien speelde Ajax tegen een directe concurrent van Spartaquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Caland het volgende:
Ik ben ooit op het kasteel geweest voor de derby en toen gingen ze juichen toen Ajax voor stond
Veel Ajaxfans hebben ook sympathie voor Sparta. Vooral als ze uit de buurt van Rotterdam komen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat Excelsior helemaal bestaat uit halve Feyenoorders. Hadden toch ook gezamelijke opleiding tot een tijdje terug?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Yes. Satellietclub geweest ookquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat Excelsior helemaal bestaat uit halve Feyenoorders. Hadden toch ook gezamelijke opleiding tot een tijdje terug?
Dit is wel waar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Veel Ajaxfans hebben ook sympathie voor Sparta. Vooral als ze uit de buurt van Rotterdam komen.
kap eens met je acts kut mod. Zo crewbashquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:20 schreef Tagliano het volgende:
Wat een KNOTSGEKKE wedstrijd is dit toch jongens
Ik was ook vrij mad zondag.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je tirade in het Feyenoord topic was echt briljant gewoon. Zonde dat dat weg is.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sparta is ook gewoon met afstand de mooiste club van Rotterdam.
Nou nou nou hafcquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
kap eens met je acts kut mod. Zo crewbash
Excelsior!!quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sparta is ook gewoon met afstand de mooiste club van Rotterdam.
hafcfan geeft geen FUCKquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
kap eens met je acts kut mod. Zo crewbash
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sparta is ook gewoon met afstand de mooiste club van de Randstad.
Zitten wel veel lui die een scc hebben voor beide clubs.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik dacht dat Excelsior helemaal bestaat uit halve Feyenoorders. Hadden toch ook gezamelijke opleiding tot een tijdje terug?
Yep maar Excelsior staat op eigen benen nu. Doen ze ontzettend goed allemaal daar. Ook een genot om daar te komen om een wedstrijdje te kijken en een biertje te drinken. In feite is het gewoon een grote amateurclub in de Eredivisie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien als ik geld toe kreeg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Zitten wel veel lui die een scc hebben voor beide clubs.
Ik ben sinds afgelopen december ook in het bezit van een halve seizoenskaart van Excelsior. Dus mocht er iemand gratis willen gaan, gebruik hem toch maar 1 keer
Kom je met een halve kaart wel door het poortje heen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben sinds afgelopen december ook in het bezit van een halve seizoenskaart van Excelsior. Dus mocht er iemand gratis willen gaan, gebruik hem toch maar 1 keer
Gooi jezelf wegquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De leukste club uit de randstad is FC Utrecht
Alsof jij ooit naar een wedstrijd zou gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien als ik geld toe kreeg.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als in vermakelijk, vooruitquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Excelsior - PEC nog kwam zou ik dat serieus wel willen maar die spelen alleen in Zwolle nog tegen elkaar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
8/10quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vast ooit wel weer eens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Alsof jij ooit naar een wedstrijd zou gaan.
Al kreeg ik 100 euro, dan zou ik nog niet naar die wedstrijd gaanquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als Excelsior - PEC nog kwam zou ik dat serieus wel willen maar die spelen alleen in Zwolle nog tegen elkaar.
Hebben altijd wel leuke spelertjes en kunnen verrassen.quote:
Nee, maar jij gaat morgen naar Groningen dus je hebt ongeveer net zo veel recht om te klagen als de kat die onder mijn balkon zit.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:25 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Al kreeg ik 100 euro, dan zou ik nog niet naar die wedstrijd gaan
pics van je kadquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, maar jij gaat morgen naar Groningen dus je hebt ongeveer net zo veel recht om de klagen als de kat die onder mijn balkon zit.
Ga je niet naar Excelsior - Ajax of zit je dan in Heerenveen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel eens vermaken met die enorme frustraties en al die hele snelle kritiek op de tribunes daarquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben altijd wel leuke spelertjes en kunnen verrassen.
FC Dordrecht is kansloos net als Excelsior, ADO vind ik ontzettend storend en Ajax en Feyenoord, tsja...
Moet jij wetenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
ik geloof er echt geen reeet van dat ajax en sparta supporters wat sympathie voor elkaar hebben
En dat heet dan klaasweetalles.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
ik geloof er echt geen reeet van dat ajax en sparta supporters wat sympathie voor elkaar hebben
Ik ben geheel toevallig een Ajax supporter met sympathie voor Spartaquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Waarom de fuck zou ik vrijwillig naar een wedstrijd van Ajax gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ga je niet naar Excelsior - Ajax of zit je dan in Heerenveen?
Ik ken wel wat fanatieke Ajacieden die inderdaad sympathie voor Sparta hebben. Zeg maar, ze gaan niet vrijwillig naar Rotterdam maar ze kunnen wel "Sparta" zeggen en geen "Feyenoord".quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef klaasweetalles het volgende:
Rellen!!!quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom de fuck zou ik vrijwillig naar een wedstrijd van Ajax gaan.
Zie je nog eens wat echt voetbal.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Zou wel aardig legendarisch zijn als Excelsior wint en ons daarmee helpt in de titelstrijd. Beter dan thuiszitten zou ik zeggen als je toch al voor het kaartje hebt betaald.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Dan moeten ze misschien eens naar een logopedist.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken wel wat fanatieke Ajacieden die inderdaad sympathie voor Sparta hebben. Zeg maar, ze gaan niet vrijwillig naar Rotterdam maar ze kunnen wel "Sparta" zeggen en geen "Feyenoord".
Ik heb zitten genieten van Legia - Ajax johquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je nog eens wat echt voetbal.
Nou, fantastisch voetbal inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
zo SNEL mogelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moeten ze misschien eens naar een logopedist.
FPH.
Brendan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:28 schreef Vasion het volgende:
Ik gun Fraser die beker wel. Prima gozer.
hou op nuquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zit waarschijnlijk wel in Friesland dan, maar zo niet zou ik er nog niet heen gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wel aardig legendarisch zijn als Excelsior wint en ons daarmee helpt in de titelstrijd. Beter dan thuiszitten zou ik zeggen als je toch al voor het kaartje hebt betaald.
???????????????/quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
ajax is erger dan aidsquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op bezoek bij Rens?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk wel in Friesland dan, maar zo niet zou ik er nog niet heen gaan.
Wat had die dan nou weer? (Ik luister naar Leo D.)quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Leo Oldenburger weet geen neuk van de regels
Waarom verbaast me dat niks
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die Brendan Frase hypeWtf is die shit.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben altijd wel leuke spelertjes en kunnen verrassen.
FC Dordrecht is kansloos net als Excelsior, ADO vind ik ontzettend storend en Ajax en Feyenoord, tsja...
Oldenburger stelt dat je nooit meer het veld uit hoeft na verzorgingquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat had die dan nou weer? (Ik luister naar Leo D.)
Ik hoef niet zo nodig te weten wat de seksuele interesses zijn van Pol van Boekel, maar soitquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef GGMM het volgende:
Als Tagliano aan het plassen was had hij hem wel gegeven.
Die heeft wel ooit kaarten voor me geregeld meen ik.quote:
Voor een vrije trap voor Vitesse.quote:
Telstar is de leukste club uit de randstadquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Creatief ja. Dan mogen er heel wat scheidsrechters op bijscholingquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oldenburger stelt dat je nooit meer het veld uit hoeft na verzorging
Misschien, maar gefloten had ie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een vrije trap voor Vitesse.
Velsen vind ik geen randstad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Telstar is de leukste club uit de randstad
De Afrika cup is pas aidsquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt alles aids of erger dan aids
Tuurlijk wel. Ligt praktisch tegen de haven van Amsterdam en Haarlem aan. Anders is Dordt ook geen randstad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Velsen vind ik geen randstad.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk, Vitesse in de finale.
Maar goed, ik ga ervandoor.
Kenners zagen dat al in de PO tegen NEC. Al is hij sindsdien wel beter gewordenquote:
quotequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Als Sparta de 2-2 maakt dan mag Ties voor 1 maand lang een UI voor mij uitkiezen.
Alleen nog blessuretijdquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
Hoe lang nog? Zit te ver van TV om te zien.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
Dordrecht is eigenlijk ook niet echt randstad, my bad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ligt praktisch tegen de haven van Amsterdam en Haarlem aan. Anders is Dordt ook geen randstad.
Caland is gewoon een zure lul, kan ie ook niets aan doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij dat behulpzame niet in je hebt wat ik wel heb
jaa.. heus hoor Scrumquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
Alleenstaande mannen met een kat zijn wel vaker van die halve tammen inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jammer dat jij dat behulpzame niet in je hebt wat ik wel heb
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord Ajax - Vitesse de JC schaal zeker
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alleen de titel gezien en ik heb het al in mijn hoofd. Thanks.
3 meter overquote:
Die is er al uit jaquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:35 schreef Scrummie het volgende:
Breuer gaat scoren. Of speelt ie niet meer?
Ik wil een vlijmscherpe comeback posten, maar ik kan ff niks verzinnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Alleenstaande mannen met een kat zijn wel vaker van die halve tammen inderdaad.
Bij IS kunnen ze daar wel bij helpen.quote:
Helemaal niet.quote:
Dat hoop ik niet.quote:
Sow wat een conclusie!quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hoopt op Vitesse - Cambuur als finale?
Jij bent ontzettend scherp!quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij hoopt op Vitesse - Cambuur als finale?
Moet je iets mee doen, strafpleiter worden ofzoquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is mijn ijzersterke deductische vermogen.
Wat een complimenten, thanks hey.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij bent ontzettend scherp!Maar inderdaad.
Nouja als Cambuur de beker wint, zou dat wel hilarisch zijnquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een complimenten, thanks hey.
Maar dat wordt echt een zaadpot. Die krijgen de Kuip nog niet halfvol.
Gooi jezelf wegquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat een complimenten, thanks hey.
Maar dat wordt echt een zaadpot. Die krijgen de Kuip nog niet halfvol.
Cambuur in Europaquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Nouja als Cambuur de beker wint, zou dat wel hilarisch zijn
Haha, en dat van de man die over elke wedstrijd loopt te kankeren nog voor die is begonnen.quote:
We hebben gezien dat Heracles in Europa geen goed idee is, ook niet voor de supportersquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is voor jou ook beter. Als AZ of Vitesse de beker pakt dan mag de nr 9 play offs spelen.
Ik vond GAE tijdens de europese uitwedstrijd leuker.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
We hebben gezien dat Heracles in Europa geen goed idee is, ook niet voor de supporters
Maar dan mag cambuur de finale wel halenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Is voor jou ook beter. Als AZ of Vitesse de beker pakt dan mag de nr 9 play offs spelen.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik vind Kashia wel een baas, al is het wel een beetje een surrogaatverdediger soms.
17.500, lukt Vitesse ook makkelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:45 schreef Scrummie het volgende:
Van mij mag Cambuur wel winnen. En die krijgen echt wel de kaarten uitverkocht. Krijgen toch maar iets van 17.000 kaarten ofzo?
Goeie gozer. Beetje zoals GGMM.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:45 schreef Caland het volgende:
Ik vind Kashia wel een baas, al is het wel een beetje een surrogaatverdediger soms.
Lopen dan wel veel dorpsgekkies rond die normaal nooit gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Precies. Zwolle ook wel tegen Ajax toen (5-1), en Heracles ook wel paar jaar terug.
Ja uiteraard.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Lopen dan wel veel dorpsgekkies rond die normaal nooit gaan.
Dagjesmensenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
En Anders huren we Polen in. Zo moeilijk zijn de liedjes niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:47 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Beetje raar om Kashia met een pedofiel te vergelijken.
Cambuur heeft nog wel een lekker fanatiek groepje, van mij mogen die het wel worden. Wellicht ga ik dan nog wel, heb familie in Leeuwarden wonen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:50 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
En Anders huren we Polen in. Zo moeilijk zijn de liedjes niet.
Die kon je later ook gewoon in het casino inleveren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:50 schreef Scrummie het volgende:
Ik weet nog dat ik vroeger een flippo van Glenn Helder had.
Ik heb ook familie in Leeuwarden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Cambuur heeft nog wel een lekker fanatiek groepje, van mij mogen die het wel worden. Wellicht ga ik dan nog wel, heb familie in Leeuwarden wonen.
Dat zou frappant zijn zeg!quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:53 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Misschien zijn jullie wel familie van elkaar!
Jij zou eens mod moeten worden, ik denk dat jij een uitstekende mod zou zijnquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:54 schreef Caland het volgende:
Remlof. Dat was net als GGMM echt een waardeloze mod.
Ga nou niet zo doen. Ik was een uitstekende mod.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:54 schreef Caland het volgende:
Remlof. Dat was net als GGMM echt een waardeloze mod.
Goeiequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:55 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jij zou eens mod moeten worden, ik denk dat jij een uitstekende mod zou zijn.
Jij bent echt keihard.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was een zeer goede mod.
Doublepain vond dit ook. Als het anders is, moet je het maar zeggen Dp.
Gelukkig kon ik je een beetje bijsturen toen ik er bij kwam.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:57 schreef Jojoortje het volgende:
Ik was een zeer goede mod.
Doublepain vond dit ook. Als het anders is, moet je het maar zeggen Dp.
Ik denk dat jij eerder blij moet zijn dat je haar als leermeesteres had.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig kon ik je een beetje bijsturen toen ik er bij kwam.
God, wat was je daarvoor slecht zeg.
In bed was het andersom.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig kon ik je een beetje bijsturen toen ik er bij kwam.
God, wat was je daarvoor slecht zeg.
Op persoonlijk vlak zeker, maar ik heb het nu over het forum.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij eerder blij moet zijn dat je haar als leermeesteres had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |