Rellen!!!quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom de fuck zou ik vrijwillig naar een wedstrijd van Ajax gaan.

Zie je nog eens wat echt voetbal.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]

Zou wel aardig legendarisch zijn als Excelsior wint en ons daarmee helpt in de titelstrijd. Beter dan thuiszitten zou ik zeggen als je toch al voor het kaartje hebt betaald.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef Caland het volgende:
[..]

Dan moeten ze misschien eens naar een logopedist.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ken wel wat fanatieke Ajacieden die inderdaad sympathie voor Sparta hebben. Zeg maar, ze gaan niet vrijwillig naar Rotterdam maar ze kunnen wel "Sparta" zeggen en geen "Feyenoord".

Ik heb zitten genieten van Legia - Ajax johquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zie je nog eens wat echt voetbal.

Nou, fantastisch voetbal inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

zo SNEL mogelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:28 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan moeten ze misschien eens naar een logopedist.
FPH.

Brendan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:28 schreef Vasion het volgende:
Ik gun Fraser die beker wel. Prima gozer.

hou op nuquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De leukste club uit de randstad is FC Utrecht

Ik zit waarschijnlijk wel in Friesland dan, maar zo niet zou ik er nog niet heen gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:28 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zou wel aardig legendarisch zijn als Excelsior wint en ons daarmee helpt in de titelstrijd. Beter dan thuiszitten zou ik zeggen als je toch al voor het kaartje hebt betaald.

???????????????/quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De leukste club uit de randstad is FC Utrecht

ajax is erger dan aidsquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]

Op bezoek bij Rens?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zit waarschijnlijk wel in Friesland dan, maar zo niet zou ik er nog niet heen gaan.

Wat had die dan nou weer? (Ik luister naar Leo D.)quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:28 schreef Tagliano het volgende:
Leo Oldenburger weet geen neuk van de regels
Waarom verbaast me dat niks

quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die Brendan Frase hypeWtf is die shit.

quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben altijd wel leuke spelertjes en kunnen verrassen.
FC Dordrecht is kansloos net als Excelsior, ADO vind ik ontzettend storend en Ajax en Feyenoord, tsja...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |