quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hebben altijd wel leuke spelertjes en kunnen verrassen.
FC Dordrecht is kansloos net als Excelsior, ADO vind ik ontzettend storend en Ajax en Feyenoord, tsja...

Oldenburger stelt dat je nooit meer het veld uit hoeft na verzorgingquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat had die dan nou weer? (Ik luister naar Leo D.)

Ik hoef niet zo nodig te weten wat de seksuele interesses zijn van Pol van Boekel, maar soitquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef GGMM het volgende:
Als Tagliano aan het plassen was had hij hem wel gegeven.

Die heeft wel ooit kaarten voor me geregeld meen ik.quote:

Voor een vrije trap voor Vitesse.quote:

Telstar is de leukste club uit de randstadquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De leukste club uit de randstad is FC Utrecht

Creatief ja. Dan mogen er heel wat scheidsrechters op bijscholingquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oldenburger stelt dat je nooit meer het veld uit hoeft na verzorging

Misschien, maar gefloten had ie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een vrije trap voor Vitesse.

Velsen vind ik geen randstad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Telstar is de leukste club uit de randstad

De Afrika cup is pas aidsquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt alles aids of erger dan aids

Tuurlijk wel. Ligt praktisch tegen de haven van Amsterdam en Haarlem aan. Anders is Dordt ook geen randstad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Velsen vind ik geen randstad.

quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk, Vitesse in de finale.
Maar goed, ik ga ervandoor.

Kenners zagen dat al in de PO tegen NEC. Al is hij sindsdien wel beter gewordenquote:

quotequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:31 schreef KingRoland het volgende:
Als Sparta de 2-2 maakt dan mag Ties voor 1 maand lang een UI voor mij uitkiezen.

Alleen nog blessuretijdquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
Hoe lang nog? Zit te ver van TV om te zien.

quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:

quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:32 schreef Scrummie het volgende:
 !
 !

Dordrecht is eigenlijk ook niet echt randstad, my bad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Ligt praktisch tegen de haven van Amsterdam en Haarlem aan. Anders is Dordt ook geen randstad.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |