Oldenburger stelt dat je nooit meer het veld uit hoeft na verzorgingquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat had die dan nou weer? (Ik luister naar Leo D.)
Ik hoef niet zo nodig te weten wat de seksuele interesses zijn van Pol van Boekel, maar soitquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef GGMM het volgende:
Als Tagliano aan het plassen was had hij hem wel gegeven.
Die heeft wel ooit kaarten voor me geregeld meen ik.quote:
Voor een vrije trap voor Vitesse.quote:
Telstar is de leukste club uit de randstadquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De leukste club uit de randstad is FC Utrecht
Creatief ja. Dan mogen er heel wat scheidsrechters op bijscholingquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oldenburger stelt dat je nooit meer het veld uit hoeft na verzorging
Misschien, maar gefloten had ie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een vrije trap voor Vitesse.
Velsen vind ik geen randstad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Telstar is de leukste club uit de randstad
De Afrika cup is pas aidsquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt alles aids of erger dan aids
Tuurlijk wel. Ligt praktisch tegen de haven van Amsterdam en Haarlem aan. Anders is Dordt ook geen randstad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Velsen vind ik geen randstad.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Leuk, Vitesse in de finale.
Maar goed, ik ga ervandoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |