7/10quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:17 schreef Caland het volgende:
WORDT HET DAN TOCH NOG EEN BAKERWEDSTRIJD
Ik ben altijd een beetje laat met dat soort dingenquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:17 schreef GGMM het volgende:
Nou was dat bij mij al een tijdje duidelijk, maar voor jou moet dit nieuw zijn.
Sterktequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb de beide goals in de tweede helft gemist.
ik heb alles gemistquote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb de beide goals in de tweede helft gemist.
Voor de duidelijkheid wil ik wel even zeggen dat ik geen band heb met Patricia Paayquote:
Oke Hans, dankje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Keyos het volgende:
Laat het maar verlenging worden met Vitesse die aan het langste eind trekt. Sparta helemaal kapot voor zondag en Vitesse die met de rem speelt tegen Feyenoord in april de week voor de finale. Iedereen blij, behalve dat zielige Sparta dat liever Ajax kampioen ziet worden dan Feyenoord.
Hef je zelf maar op dan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Deze stand had ik pas na verlenging. Verdorie.
Dat durf ik nu dus niet meer te doen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Scrummie het volgende:
Ben nu wel benieuwd wat er gebeurt als GGMM gaat poepen.
ik kijk nu ook ff meequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk Real-Las Palmas en Lazio - AS
Al zap ik nu naar deze pot
Volgens mij willen de meeste Spartanen toch wel Rotterdams succes?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Keyos het volgende:
Laat het maar verlenging worden met Vitesse die aan het langste eind trekt. Sparta helemaal kapot voor zondag en Vitesse die met de rem speelt tegen Feyenoord in april de week voor de finale. Iedereen blij, behalve dat zielige Sparta dat liever Ajax kampioen ziet worden dan Feyenoord.
Ik zou het ook wel prettig vinden als Vitesse zich helemaal moe moet strijden al geloof ik niet echt dat dat een groot verschil maakt bij moderne profs.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Keyos het volgende:
Oprotten met je Feyenoord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Keyos het volgende:
Lucky Feyenoord.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:18 schreef Keyos het volgende:
Meh, valt wel meequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij willen de meeste Spartanen toch wel Rotterdams succes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |