Hoe anders, oogappeltje van mequote:Op woensdag 1 maart 2017 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je keuze bepalen aan de hand van partijprogramma's![]()
Het gaat meer om de mensen die de programma's uitvoeren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt mij een prima manier om je keuze te maken, als je die programma's maar goed kan interpreteren.
Ja dat weet ik, maar daaruit blijkt wel hun ideaal en wat ze aan de kaak zullen stellen. En met goede argumenten kunnen ze de andere partijen dan ook wel overtuigen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die programma's zijn geen ruk meer waard zodra er een coalitie gevormd moet worden.
Daar kijk ik ook wel naar, maar om partijprogramma's als helemaal nutteloos te bestempelen is weer het andere uiterste. Je moet je keuze ergens op baseren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Het gaat meer om de mensen die de programma's uitvoeren.
Gewoon op basis van de onderbuik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook wel naar, maar om partijprogramma's als helemaal nutteloos te bestempelen is weer het andere uiterste. Je moet je keuze ergens op baseren.
Lees m'n post nog eens terug anders.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar kijk ik ook wel naar, maar om partijprogramma's als helemaal nutteloos te bestempelen is weer het andere uiterste. Je moet je keuze ergens op baseren.
Ik zei dus niet dat je er überhaupt niet naar moet kijken. Tuurlijk moet je het wel enigszins eens zijn met een partij. En liever pvdd dan sp of gl maar stemmen op de mensen die in die partij zitten naast Thieme? No wayquote:
Ik krijg er 2700 terugquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:50 schreef Caland het volgende:
Ik krijg volgens de belastingdienst 2900 euro terug.
Ik gok dat er ergens iets mis is gegaan
Met een eigen koophuis is het altijd genot.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:50 schreef Caland het volgende:
Ik ken iemand en die kreeg 3100 terug, hij was vergeten loonheffingskorting aan te zettenquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:50 schreef Caland het volgende:
Dat weet ik niet. Want mijn 2700 komt voort uit het feit dat ik een kind heb. Jij hebt geen kinderen toch? Iig niet hier in Nederland, wellicht dat er een paar rond lopen op de Costa Blanca.quote:
Dat is bij mij niet het geval.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Met een eigen koophuis is het altijd genot.
Ik kreeg vorig jaar 3600 terug. Ook eens goed na laten kijken daarna en het klopte.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik ken iemand en die kreeg 3100 terug, hij was vergeten loonheffingskorting aan te zetten.
Komt dat door die ouderheffingskorting, of iets dergelijks?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Want mijn 2700 komt voort uit het feit dat ik een kind heb. Jij hebt geen kinderen toch? Iig niet hier in Nederland, wellicht dat er een paar rond lopen op de Costa Blanca.
Ik kreeg vorig jaar 7k terug. Maar dat komt omdat ik van 3 jaar terugkreeg in één keer. Dat was wel genotquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar 3600 terug. Ook eens goed na laten kijken daarna en het klopte.
Heb je twee banen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is bij mij niet het geval.
Laat er wel even een vriend naar kijken, apart want alles stond vooraf ingevuld.
Tandjes. Dat is een hoop in 1 keer ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kreeg vorig jaar 7k terug. Maar dat komt omdat ik van 3 jaar terugkreeg in één keer. Dat was wel genot
Inkomensafhankelijke combinatiekortingquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt dat door die ouderheffingskorting, of iets dergelijks?
Nee.quote:
oh dat ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Inkomensafhankelijke combinatiekorting
Overigens vind ik het wel bizar dat ik het krijg. Ik vind het mokerveel. Ik verdien meer dan modaal.quote:
Zo gek is het leven niet met een kind.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overigens vind ik het wel bizar dat ik het krijg. Ik vind het mokerveel. Ik verdien meer dan modaal.
wat ik er nog van weet is dat die geldt tot het 12de jaar?quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Overigens vind ik het wel bizar dat ik het krijg. Ik vind het mokerveel. Ik verdien meer dan modaal.
Heel veel is al ingevuld. Gewoon goed na kijken met wat je hebt, jaaropgave e.d. Dan zou het toch moeten kloppen, lijkt mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:59 schreef Caland het volgende:
Ik word er ook echt niks wijzer van waar ik dan naar moet kijken.
Geoquote:
Ja maar 2900 euro terwijl ik een vrij simpel baantje had en verder geen bezittingen lijkt me vrij absurd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel veel is al ingevuld. Gewoon goed na kijken met wat je hebt, jaaropgave e.d. Dan zou het toch moeten kloppen, lijkt mij.
werkgever een nulletje te veel ingevuld bij de jaaropgave?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja maar 2900 euro terwijl ik een vrij simpel baantje had en verder geen bezittingen lijkt me vrij absurd.
Je moeder.quote:
Hey Geoquote:
niks duurder dan kinderenquote:Op woensdag 1 maart 2017 19:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo gek is het leven niet met een kind.
Eindelijk douche je eens, ranzig varken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:05 schreef GGMM het volgende:
Ik denk ik doe nog ff snel een boodschapje, begint het keihard te regenen.
Dit is echt niet grappig.
hij doucht alleen als ie naar de hoeren gaatquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eindelijk douche je eens, ranzig varken.
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Eindelijk douche je eens, ranzig varken.
Iets met je moeder.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
hij doucht alleen als ie naar de hoeren gaat
Er is niks grappigs aan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:08 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heb jij deze voor Drizzt gemaakt, JR?
[ afbeelding ]
Nee, dat klopt allemaal wel. Zie wel dat er een flink deel aan (eerdere) studiekosten zijn afgetrokken. Maar ook dat stond vooraf ingevuld. En die studie heb ik ook niet eens afgemaaktquote:Op woensdag 1 maart 2017 20:03 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
werkgever een nulletje te veel ingevuld bij de jaaropgave?
prima, bij jou ook?quote:
Ik kan ook iets van 1300 aan studiekosten aftrekken,quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, dat klopt allemaal wel. Zie wel dat er een flink deel aan (eerdere) studiekosten zijn afgetrokken. Maar ook dat stond vooraf ingevuld. En die studie heb ik ook niet eens afgemaakt![]()
RAAR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |