Op een fiets?quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:11 schreef Dagoduck het volgende:
Knokkels gespot vanmiddag op de Marsdiepstraat.
quote:
Geen idee.quote:
quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
En de laatste oma van mw. MM is zojuist overleden...![]()
Het zat er al een tijdje aan te komen, maar ze heeft een mooi leven gehad...
gecondoleerd!quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:03 schreef MadMaster het volgende:
En de laatste oma van mw. MM is zojuist overleden...![]()
Het zat er al een tijdje aan te komen, maar ze heeft een mooi leven gehad...
ja, ondanks het feit dat de fiets verzekerd is heb ik er vannacht slecht van geslapen. Op slot, vastgezet met een kettingslot, kettingslot lijkt nog intact, ik snap er niets van.quote:Op donderdag 2 maart 2017 08:43 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen![]()
Just me wat balen van je fiets zeg...
De veer gestolen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, nu weet ik waarom ik zondag alle kuilen van de weg zo bizar voelde, de rechter achterveer van de auto van Symph is verdwenen, waarschijnlijk gestolen. Auto werd net bij de APK daarop afgekeurd. Nieuwe veren bestellen, bankrekening plunderen en dan is het morgen weer in orde.
Ik zou ergens anders heen gaan. De veer zit namelijk zo.quote:
alleen de achterverenquote:Op donderdag 2 maart 2017 10:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ik zou ergens anders heen gaan. De veer zit namelijk zo.
[ afbeelding ]
Lijkt mij, met het wiel er voor, heel lastig te stelen.
En ze willen 4 veren vervangen?of 2?
Bizar inderdaad. Maar ze hebben zo hun trucjes.quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:19 schreef just me het volgende:
[..]
ja, ondanks het feit dat de fiets verzekerd is heb ik er vannacht slecht van geslapen. Op slot, vastgezet met een kettingslot, kettingslot lijkt nog intact, ik snap er niets van.
Fietssleutel is er alleen uit te halen als het kettingslot goed in het slot gestoken is. Dan maar geen nieuwe fiets meer?
Dat is al over 12 dagen!!quote:Nou ja, het is gebeurd, nu maar een afspraak maken met mijn belastingmeneer, kijken hoe blij ik daarvan ga worden![]()
dat weet ik de 14e pas want het is druk
quote:Op donderdag 2 maart 2017 09:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Damn, nu weet ik waarom ik zondag alle kuilen van de weg zo bizar voelde, de rechter achterveer van de auto van Symph is verdwenen, waarschijnlijk gestolen. Auto werd net bij de APK daarop afgekeurd. Nieuwe veren bestellen, bankrekening plunderen en dan is het morgen weer in orde.
ik kromp steeds ineen van de schokken in mijn rug en schouders, ik schrok ervan dat ik het zo erg voelde, maar nu hebben we de verklaring, veer is foetsiequote:
is dat bij paleis Soestdijk of elders?quote:Op donderdag 2 maart 2017 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en wij gaan naar Doe Maar op 9 september![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |