Het belangrijkste 'product' van die goedkope arbeidskrachten is het drukken van de loonkosten. Dus ook Nederlandse arbeid wordt dankzij hen goedkoper. Er wordt een overaanbod gecreeerd.Vroeger had de Nl-se economie best vaak last van stakingen of arbeiders met een grote mond. Dat is nu definitief verleden tijd geworden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:58 schreef Oosthzn het volgende:
[..]
Het is nogal kortzichtig aangezien de goedkope arbeidskrachten netto vrijwel niks toevoegen, misschien zelfs alleen maar kosten maken. Wat de overheid uiteindelijk moet betalen. Nederlandse ondernemers hebben baat bij een gezonde Nederlandse staatskas en betrouwbare werknemers die hoge kwaliteit leveren lijkt mij.
En dat diversiteit noemen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:36 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ieder land waar de islam de overhand krijgt vervalt uiteindelijk in een achterlijk middeleeuws apenland.
[ afbeelding ]
Daar zou ik maar niet op rekenen. Over het algemeen komen er in landen waar islamieten aan de touwtjes trekken ook veel interne islamtwisten voor. Oftewel jullie gaan elkaar de hersens inslaan, met je bijltjesdag.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:12 schreef Aloulu het volgende:
Daarom moeten blanke Nederlanders ook dimmen. Jullie strijden een verloren strijd. En als wij islamieten straks aan de touwtjes trekken is het bijltjesdag. Eigenlijk kan je je beter al van kant maken, gezien de cijfers ia er geen ontkomen meer aan.
Laat dat misschien maar weg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:58 schreef Oosthzn het volgende:
[..]
Het is nogal kortzichtig aangezien de goedkope arbeidskrachten netto vrijwel niks toevoegen, misschien zelfs alleen maar kosten maken. Wat de overheid uiteindelijk moet betalen. Nederlandse ondernemers hebben baat bij een gezonde Nederlandse staatskas en betrouwbare werknemers die hoge kwaliteit leveren lijkt mij.
Ze blinken meestal niet uit in het opbouwen van succesvolle samenlevingen nee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Daar zou ik maar niet op rekenen. Over het algemeen komen er in landen waar islamieten aan de touwtjes trekken ook veel interne islamtwisten voor. Oftewel jullie gaan elkaar de hersens inslaan, met je bijltjesdag.
Nog afgezien van het feit dat het te ridicuul is om zelfs maar te opperen dat islamisten hier aan de touwtjes zouden gaan trekken. Ze blinken over het algemeen niet erg uit in bestuurlijke en andere vaardigheden.
Je gaat er dan al van uit dat de immigranten uberhaupt de kennis en competenties hebben om hier aan het werk te gaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:17 schreef LXIV het volgende:
Het belangrijkste 'product' van die goedkope arbeidskrachten is het drukken van de loonkosten. Dus ook Nederlandse arbeid wordt dankzij hen goedkoper. Er wordt een overaanbod gecreeerd.Vroeger had de Nl-se economie best vaak last van stakingen of arbeiders met een grote mond. Dat is nu definitief verleden tijd geworden.
Autochtoon NL is geradicaliseerd, lijkt het. We hebben een probleemquote:
Eerst gaan we de PVV-ers kaalscheren en nog veel meer. Als we dan vervolgens de hand aan "onszelf slaan", so be it. Als de PVV-ers maar definitief worden uitgeschakeld. In naam van het vaderland (NL) en vrijheid. We hebben nog een appeltje te schillen met ze. En de aankomende jaren gaan we steeds meer de ware kleur van deze mensen en sympathisanten ervan zien. Goed om te onthouden als wij straks aan de touwtjes trekken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 23:37 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
Daar zou ik maar niet op rekenen. Over het algemeen komen er in landen waar islamieten aan de touwtjes trekken ook veel interne islamtwisten voor. Oftewel jullie gaan elkaar de hersens inslaan, met je bijltjesdag.
Antwoord: plotse en totale armoede: 1. Geen ruimte om 'progressief' te zijn (armoede = benodigd egoïsme). 2. Directe annulering decadentie: zeef onder de maatschappij. 3. Vermindering aantrekkingskracht (minder migranten). 4. Terugkeer realiteitszin.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, heb een ingeboren hekel aan christendom en nu ook aan islam gekregen en dus is wmb de enige redding secularisme.
Mensen mogen wat mij betreft prima moslim van de vrede zijn dus.
Maar wahabisme/salafisme gaat verder dan dat, dat zorgt voor een bepaalde interpretatie die niet strookt met hoe wij hier in een tolerant land met elkaar willen omgaan. Dat is het hele punt.
Echter onze GW kan geen verweer tegen het wahabisme/salafisme vormen, We hebben dus een probleem.
Onzin, je leek wel iemand die een beetje begreep waarom het draaide, zie je afgelopen tijden gekke posts maken.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:19 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Autochtoon NL is geradicaliseerd, lijkt het. We hebben een probleem
Nou ja, wat ik zeg: mensen mogen moslims zijn alleen het wahabisme/salafisme moeten we echt paal en perk aan stellen, dan kan ook een gematigde islam in NL, juist in NL, wortel schieten.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:24 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Antwoord: plotse en totale armoede: 1. Geen ruimte om 'progressief' te zijn (armoede = benodigd egoïsme). 2. Directe annulering decadentie: zeef onder de maatschappij. 3. Vermindering aantrekkingskracht (minder migranten). 4. Terugkeer realiteitszin.
Een soort resetknop. Schijnbaar nodig elke zoveel jaar.
We zien de trend al jaren op FOK, in de maatschappij met als klap op de vuurpijl de populariteit van de PVV. Niet de kop in het zand steken Ryan, we hebben een probleem. Ik chargeer het even maar het punt blijft staan; autochtoon NL is geradicaliseerd en lijkt steeds meer in waanbeelden te vervallen als dat een 6% minderheid het land dreigt over te nemen .....6% en dat is enkel op basis van etniciteit gemetenquote:Op donderdag 2 maart 2017 00:27 schreef Ryan3 het volgende:
Onzin, je leek wel iemand die een beetje begreep waarom het draaide, zie je afgelopen tijden gekke posts maken.
Onmogelijk. Je hebt islam en je hebt mensen die zich moslim noemen maar eigenlijk niet echt geloven. In seculiere context zijn dat dan de 'gematigde'. Zoiets bestaat niet in een islamitisch land.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik zeg: mensen mogen moslims zijn alleen het wahabisme/salafisme moeten we echt paal en perk aan stellen, dan kan ook een gematigde islam in NL, juist in NL, wortel schieten.
Dat zie ik dus niet echt hoor.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:30 schreef Aloulu het volgende:
[..]
We zien de trend al jaren op FOK, in de maatschappij met als klap op de vuurpijl de populariteit van de PVV. Niet de kop in het zand steken Ryan, we hebben een probleem. Ik chargeer het even maar het punt blijft staan; autochtoon NL is geradicaliseerd en lijkt steeds meer in waanbeelden te vervallen als dat een 6% minderheid het land dreigt over te nemen .....6% en dat is enkel op basis van etniciteit gemeten
Maar hier wel, je kunt hier uitstekend cultuur-moslim zijn. Zoals je cultuur-katholieken hebt. Alleen moet je dan geen wahabisten/salafisten in je omgeving hebben die het religieuze vuurtje aanwakkeren.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:31 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Onmogelijk. Je hebt islam en je hebt mensen die zich moslim noemen maar eigenlijk niet echt geloven. In seculiere context zijn dat dan de 'gematigde'. Zoiets bestaat niet in een islamitisch land.
Wat bedoel je? Gaat allemaal uitstekend met alles in islamitische landen?quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:36 schreef Mathemaat het volgende:
Iedereen die hier doemscenario's maaktBijna in geen één van de moslimlanden gaat het zo, dus waarom wel in Nederland, als de meerderheid nog niet eens islamitisch is.
Hoe kan je dat nou niet zien? Je kan het toch alleen al staven aan de al jarenlange populariteit van de PVV met miljoenen stemmers? Of is dat geen partij die standpunten uitdraagt die je als extreem kan betitelen?quote:
Ik snap niet wat je hier precies mee bedoelt.quote:Verder denk ik dus voor de grote en middelgrote steden dat secularisme een oplossing is.
Dan zou het wel goed kunnen komen eventueel. Eventueel.
Dat percentage overall zegt niet zoveel btw.
Het enige touwtje waar jij aan trekt is van de tampon die in je behaarde kut zit.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:22 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Eerst gaan we de PVV-ers kaalscheren en nog veel meer. Als we dan vervolgens de hand aan "onszelf slaan", so be it. Als de PVV-ers maar definitief worden uitgeschakeld. In naam van het vaderland (NL) en vrijheid. We hebben nog een appeltje te schillen met ze. En de aankomende jaren gaan we steeds meer de ware kleur van deze mensen en sympathisanten ervan zien. Goed om te onthouden als wij straks aan de touwtjes trekken.
Henk, we gaan jou toch echt op die stoel zetten en de tondeuze op je koppie hoor. Of je het nou wilt of niet.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:50 schreef Hathor het volgende:
Het enige touwtje waar jij aan trekt is van de tampon die in je behaarde kut zit.
Kom het maar proberen Mohammed.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:51 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Henk, we gaan jou toch echt op die stoel zetten en de tondeuze op je koppie hoor. Of je het nou wilt of niet.
Nou dat denk ik niet, ik denk wel dat men gewoon bang is voor de islam. Is wel een beetje als The Borg in Star Trek. En mensen zien dat de jonge moslims zich niet gedragen c.q. erg crimineel zijn of erg onbehoorlijk. Verder zien de mensen ook dat de wahasiten/salafisten gewoon op een conflict uit zijn. Zo willen we dat niet in NL. We willen het allemaal gezellig houden, ondanks al onze verschillen, denk ik.quote:Op donderdag 2 maart 2017 00:47 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Hoe kan je dat nou niet zien? Je kan het toch alleen al staven aan de al jarenlange populariteit van de PVV met miljoenen stemmers? Of is dat geen partij die standpunten uitdraagt die je als extreem kan betitelen?
Nederland heeft een probleem, en dat is een irrationeel angstbeeld, waanbeeld, voor een minderheid die gemeten op basis van etniciteit (kan het niet vaak genoeg herhalen, dus niet eens religie) slechts 6% van de bevolking uitmaakt.
Punt is dat als je in een dorp woont zoals ik woon heb je nergens last van, maar mensen zijn hier wel bang. Wat echt wel te begrijpen valt.quote:[..]
Ik snap niet wat je hier precies mee bedoelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |