Nee, heb een ingeboren hekel aan christendom en nu ook aan islam gekregen en dus is wmb de enige redding secularisme.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
Jij bent precies op het juiste tijdstip geboren om het verschil aan den lijve te ondervinden.
Anderhalf jaar geleden waren er 3,8 miljoen mensen met een niet Nederlandse achtergrond. Hier zijn alleen de eerste en tweede generatie allochtonen meegerekend.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgens mij iets van 14 miljoen, als je ook ex-pats en westerse en EU-leden meerekent. Maar dat werd niet bij aardrijkskunde in midden jaren 70 meegerekend.
Ik zou kunnen denken dat ze bij het CBS niet kunnen rekenen maar dat kunnen ze wel. Het is en blijft een politiek correcte club die met behoorlijk verdachte cijfers komt. Dit viel me al op in de jaren '90.quote:Op woensdag 1 maart 2017 20:26 schreef Ryan3 het volgende:
Verder is het natuurlijk een beetje argumentatief allemaal wrs. Ik bedoel in de 17de eeuw waren
er maar 1,2 tot 1,3 NL'ers, waar ook buitenlanders tussen zaten. Dan heb je in 1940 8,8 miljoen en in 1945 9,2 miljoen. Toen ik werd geboren had je er al 11,8 miljoen.
Toen zijn de NL'ers ook nog in de lengte gaan groeien ook.
CBS zegt 17,9 in 2060.(15 miljoen mensen op dat kleine stukje aarde, was alweer 25 jaar geleden).
Het is iig zo dat ik in de jaren 70 idd niet geleerd heb dat we in 2015 al rond de 17 miljoen zouden zitten, dat klopt. Dat getal was 2015. Nou ja toen zaten we tegen de 17 miljoen aan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:33 schreef .Alektorophobia. het volgende:
[..]
Anderhalf jaar geleden waren er 3,8 miljoen mensen met een niet Nederlandse achtergrond. Hier zijn alleen de eerste en tweede generatie allochtonen meegerekend.
[..]
Ik zou kunnen denken dat ze bij het CBS niet kunnen rekenen maar dat kunnen ze wel. Het is en blijft een politiek correcte club die met behoorlijk verdachte cijfers komt. Dit viel me al op in de jaren '90.
In 2008 beweerde het CBS dat we in pas in 2038 op de 17 miljoen inwoners zouden uitkomen
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)17-5-miljoen-in-2038
Het CBS beweerde in 2012 dat we pas in 2040 op de 17 miljoen inwoners zouden uitkomen.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)nederlanders-in-2040
Een behoorlijke 'misrekening'.
Nou ja, het grootste probleem is dat de islam erg is, maar het christendom maar een stukje minder erg en die lui houden alle touwtjes in handen nog en die willen uiteraard niet dat het geloof ter discussie wordt gesteld.quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:49 schreef michaelmoore het volgende:
klopt en een stel provincie die het verdommen om bouwgrond ter beschiking te stellen, wordt het hier een mooie klerezooi
goed dat ik over een paar jaar elders woon op deze aardkloot
Ik vertrouw erop dat inteelt in de islamitische gemeenschap zn werk wel heeft gedaan. Zal wel loslopen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 19:12 schreef Aloulu het volgende:
Daarom moeten blanke Nederlanders ook dimmen. Jullie strijden een verloren strijd. En als wij islamieten straks aan de touwtjes trekken is het bijltjesdag. Eigenlijk kan je je beter al van kant maken, gezien de cijfers ia er geen ontkomen meer aan.
Aloulu is geradicaliseerd, lijkt het.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:05 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Ik vertrouw erop dat inteelt in de islamitische gemeenschap zn werk wel heeft gedaan. Zal wel loslopen.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:30 schreef hugecooll het volgende:
Nu moeten mensen niet zo xenofobisch doen
wattequote:Op woensdag 1 maart 2017 22:11 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]![]()
Stop toch eens met dat gezeur over xenofobie![]()
Er is niemand die een hekel aan alle buitenlanders heeft, ik hoor niemand klagen over Belgen, Duitsers, Denen etc etc.
Denk gebbetje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:11 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]![]()
Stop toch eens met dat gezeur over xenofobie![]()
Er is niemand die een hekel aan alle buitenlanders heeft, ik hoor niemand klagen over Belgen, Duitsers, Denen etc etc.
Leek me eerder van jouw kant een probleem.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:12 schreef bluemoon23 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is niet nodig om moderator te worden ?
Goede jijbak.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:16 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Leek me eerder van jouw kant een probleem.
Ja en dan is de meerderheid moslim, kan jij wauwelen over seculier blijven wat je wil, maar als die groep daar zelf dan niet bepaald veel zin in heeft, houdt het op he. Wat ga je dan doen? Nog harder roepen dat ze seculier moeten blijven?quote:Op woensdag 1 maart 2017 21:32 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, heb een ingeboren hekel aan christendom en nu ook aan islam gekregen en dus is wmb de enige redding secularisme.
Daar hebben die OostEuropese landen volledig gelijk in natuurlijk, dat wij onze kop al in de strop hebben zitten wil niet zeggen dat zij ook zo dom moeten zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:42 schreef KrappeAuto het volgende:
Landen als Polen en Roemenië die ontzettend veel geld ontvangen van ons via de EU en ook nog eens meer zetels hebben gekregen in het Europees Parlement weigeren vluchtelingen opvangen, er is totaal geen solidariteit.
Leg uit ?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:16 schreef hugecooll het volgende:
Leek me eerder van jouw kant een probleem.
Uit de rest van de post zou je kunnen opmaken dat dat niet iets is wat ik vind, maar iets is wat tegen hen gezegd wordt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:30 schreef bluemoon23 het volgende:
Wat heb ik dan gemist aan jouw oorspronkelijke post ?
Jij gebruikte het woord xenofobie, dat is een modewoord geworden om tegenstanders van het immigratiebeleid de mond te snoeren.
Zielig dat je dat gebruikt.
^dat geeft al aan dat ik het argument hierna niet deelquote:Puntje is ook dat zo'n percentage niet veel zegt als die mensen niet evenredig over het land worden verdeeld.
^argument dat door mensen wordt gebruikt om mensen xenofobie aan te pratenquote:Nu moeten mensen niet zo xenofobisch doen want er zijn in Nederland niet zo veel allochtonen als zij denken
een argument van mij om aan te geven dat die xenofobie geen xenofobie isquote:maar in hun buurten zijn er relatief gezien veel meer dan gemiddeld in Nederland.
komt ook niet heel erg over als iemand die er wel op zit te wachtenquote:Met tien procent zit je waarschijnlijk al op grote steden die voor de helft of meer bewoond worden door allochtonen.
Meerderheid is niet moslim, gaat het ook niet worden, dus ik weet niet wat je bedoelt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:29 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ja en dan is de meerderheid moslim, kan jij wauwelen over seculier blijven wat je wil, maar als die groep daar zelf dan niet bepaald veel zin in heeft, houdt het op he. Wat ga je dan doen? Nog harder roepen dat ze seculier moeten blijven?
Dan zou ik het liever zelf doen, geen Rusland voor mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef freeman1 het volgende:
Onze toekomst ziet er inderdaad niet echt rooskleurig uit. Echter verwacht ik eerst dat Frankrijk en Engeland zullen vallen.
Hoop tegen die tijd dat Rusland samen met de Oostblok landen de boel schoon komt vegen voordat wij aan de beurt zijn.
Bevolkingsaanwas in het Oostblok is nog lager dan de (autochtone) aanwas hier. Sterft ook langzaam uit daar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:40 schreef freeman1 het volgende:
Onze toekomst ziet er inderdaad niet echt rooskleurig uit. Echter verwacht ik eerst dat Frankrijk en Engeland zullen vallen.
Hoop tegen die tijd dat Rusland samen met de Oostblok landen de boel schoon komt vegen voordat wij aan de beurt zijn.
Is grapje?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:47 schreef Oosthzn het volgende:
Hoe kan het eigenlijk deze richting opgaan, na zo'n lange tijd met een rechtse partij aan het roer?
Nee, helaas niet, maar wel een beetje sarcastisch. Misschien had ik het anders moeten verwoorden. Een relatief rechtse partij.quote:
Ja, maar dat weet je toch wel dan ook? Rechtse partijen willen graag goedkope arbeidskrachten importeren, want zo verdienen zij meer en degenen die in hen hebben geïnvesteerd. Toch?quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:51 schreef Oosthzn het volgende:
[..]
Nee, helaas niet, maar wel een beetje sarcastisch. Misschien had ik het anders moeten verwoorden. Een relatief rechtse partij.
Het is nogal kortzichtig aangezien de goedkope arbeidskrachten netto vrijwel niks toevoegen, misschien zelfs alleen maar kosten maken. Wat de overheid uiteindelijk moet betalen. Nederlandse ondernemers hebben baat bij een gezonde Nederlandse staatskas en betrouwbare werknemers die hoge kwaliteit leveren lijkt mij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 22:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet je toch wel dan ook? Rechtse partijen willen graag goedkope arbeidskrachten importeren, want zo verdienen zij meer en degenen die in hen hebben geïnvesteerd. Toch?
Als er problemen zijn sociaal gezien dan wentelen ze dat af op de samenleving.
Zeg ik nou wat raars?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |