Gamen enkel linken aan verkochte consoles.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:02 schreef Elan het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_game_consoles
Gamen is populairder dan ooit
Typisch 2017.
Jij bent écht kkdom.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:02 schreef Elan het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_game_consoles
Gamen is populairder dan ooit
Typisch 2017.
Als je dat echt wil weten zoek je dat zelf maar even op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hoeveel was dat in 2016 dan? En hoeveel in 2017?
Gamen is ook meer iets voor als je jong bentquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niks mis mee als je een sterke computer hebt, en dan gewoon met controller gamen.
Maarja nu niet echt zin in, en daarbij heb ik nu een matige videokaart erin zitten.
Consolegaming is redelijk dood t.o.v. 15 jaar geleden. PC verkoop loopt al terug, dus ik vind je uitspraak dat gamen "populairder is dan ooit" nogal gevleugeld.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt tegenwoordig inderdaad alleen zien hoe populair iets is aan de verkoop van een console.
Muah dat hoeft niet perse, het kan later ook wel ontspanning zijn. Maar er zijn zoveel vormen van entertainment dat je dat gamen wel eens laat voor wat het is, zet nu liever een serietje op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:06 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gamen is ook meer iets voor als je jong bent
De verkoop van PC's loopt terug ja, maar niet van PC games. Daarnaast zijn er ook veel "gratis" games.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Consolegaming is redelijk dood t.o.v. 15 jaar geleden. PC verkoop loopt al terug, dus ik vind je uitspraak dat gamen "populairder is dan ooit" nogal gevleugeld.
Dat er nog altijd een shitload aan geld in omgaat, ja prima...
Dit heb ik moeten missen in mijn leven, jouw epische jeugdverhaal maakt me een beetje mistroostig nu.. zal zo wel weer over zijn.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik was nog vergeten te vertellen dat we daardoor met alle 3 de starterpokemon begonnen.
Dit slaat echt nergens op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:08 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
De verkoop van PC's loopt terug ja, maar niet van PC games. Daarnaast zijn er ook veel "gratis" games.
Vond de trailer wel leuk, de eerste 30 seconde.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb gisteren 5 minuten gezien van 'Sausage Party'
Wat was dat slecht zeg.
Er is veel meer keuze op gamesgebied dan vroeger. Waar je vroeger kon kiezen uit 100 spelletjes in de winkel heb je er nu duizenden op omgevingen als Steam. Vaak kosten de games ook nog eens minder, dus bezitten mensen meer games dan ooit.quote:
Ik had na 5 minuten al genoeg van die grappen ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vond de trailer wel leuk, de eerste 30 seconde.
Game jij eigenlijk nog?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er worden veel meer license keys verkocht, Hans. Platforms zoals Steam etc.
Facebook pro gamers? Candycrush, farmville en andere freemium games...quote:
Ik merk dat Elan afhaakt als je daadwerkelijk met relevante bronnen komt tijdens een discussie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:11 schreef onlogisch het volgende:
Elan wordt fijntjes gefileerd door eerwaarde Typisch
koop nou crusader kings 2quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er alleen Football Manager mee gespeeld.
Nee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ook geen andere games?
Als je ook debiele apps als flappybird en Pokemon Go en die Facebook spelletjes meerekend zal je best tot een dergelijke marge kunnen komen. Dat past echter niet in het beeld dat ik heb van gaming.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:08 schreef Typisch het volgende:
Ik heb daar toevallig vorig jaar nog wat over getikt.
https://newzoo.com/games-(...)games-market-report/
Het linkje is helaas kapot, maar in 2013 ging de gamings industrie met een omzet van ruim 70 miljard dollar best lekker.
En volgens Polygon (prima websiteje) zat dat in 2014 op ruim 13 miljard dollartjes meer.
En in Amerika groeide de industrie in 2016 ook gewoon weer een beetje: http://www.polygon.com/2017/1/22/14350810/gaming-revenues-2016
Geen dank Elan.
Nice.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er alleen Football Manager mee gespeeld.
Oh sorry. We vergaten even dat wat jouw perceptie van gamen is, leidend is voor datgene wat er in de wereld gebeurt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je ook debiele apps als flappybird en Pokemon Go en die Facebook spelletjes meerekend zal je best tot een dergelijke marge kunnen komen. Dat past echter niet in het beeld dat ik heb van gaming.
Ik vond het maar vaag waar ik die GoT mod moet downloaden dan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
koop nou crusader kings 2
lui stuk vreten
Niemand is geïnteresseerd in jouw beperkte beeld van de wereld. Kom je nooit buiten of ben je blind ofzo?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Als je ook debiele apps als flappybird en Pokemon Go en die Facebook spelletjes meerekend zal je best tot een dergelijke marge kunnen komen. Dat past echter niet in het beeld dat ik heb van gaming.
Niet echt een enorme drang ernaar. Als je iets in m'n handen zou drukken, zou ik het gerust meespelen hoor. Zo ben ik wel.quote:
http://citadel.prophpbb.com/post105173.html#p105173quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond het maar vaag waar ik die GoT mod moet downloaden dan.
Grappig dat je dit zegt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:14 schreef opperkleurder het volgende:
Elan heeft de hele hype met Pokemon Go waarschijnlijk ook niet meegekregen.
Nee gamen is anno 2017 morsdood en begraven.
fifaquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat voor games speel je normaliter?
boos?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt.
Die Pokemon Go hype zorgde voor een enorme boos van de 3DS (die volgens jou toch niemand kocht)
Je bedoelt Pokemon Sun/Moon die er aan zaten te komen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Grappig dat je dit zegt.
Die Pokemon Go hype zorgde voor een enorme boos van de 3DS (die volgens jou toch niemand kocht)
Ah oké, kijken of dit wat is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
http://citadel.prophpbb.com/post105173.html#p105173
Installeert verder automatisch als je na het downloaden op het bestandje klikt.
Misschien kan je ook wel een versie piraten. Al is de basegame geloof ik echt iets van 3 of 4 euro op verschillend keywebsites.quote:
CSSquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shooters vond ik toch altijd maar kut, vooral Call of Duty.
Breek een been, klootzak.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer, net te laat. Kan je in DM zenden wat daar stond?
Ook.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bedoelt Pokemon Sun/Moon die er aan zaten te komen?
Zitten er hier ook pedo's ja?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Breek een been, klootzak.
Vond het wel meevallen.Vieze gezwellen en dikke pedofielen worden hier ook gewoon toegestaan.
Doel je nu op GGMM?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen.Vieze gezwellen en dikke pedofielen worden hier ook gewoon toegestaan.
Vind het wel leuk, maar ik ben er niet zo goed in.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shooters vond ik toch altijd maar kut, vooral Call of Duty.
Dit was een vrij normale discussie, dus best dat er uit het niets dat soort dingen worden geplaatst.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elan zat in verloren positie. Dan doen sommige mensen zulke dingen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was een vrij normale discussie, dus best dat er uit het niets dat soort dingen worden geplaatst.
Bijna 26% rendement vorig jaar. Netto. Try againquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij denkt er uit te komen met vastgoed in Detroit. Over een verloren positie gesproken.
Ja, zelfde filmuniversum als die Gozilla film van 1 of 2 jaar terug.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh er komt een nieuwe King Kong film uit
Ik vond die film King Kong met Jack Black toen wel tof.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zelfde filmuniversum als die Gozilla film van 1 of 2 jaar terug.
Want alles moet tegenwoordig een filmuniversum zijn.
Die vond ik eerlijk gezegd al matig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond die film King Kong met Jack Black toen wel tof.
Maar deze trailer kreeg ik dan weer typische blockbusteraids van.
Ja als ik die film nu zou gaan rewatchen zou ik het waarschijnlijk ook al matig vinden, maar nu is het nog jeugdsentiment.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik eerlijk gezegd al matig.
Maar deze trailers doen me echt helemaal niets.
Sws was die Godzilla film al pure aids.
Ik heb hem halverwege uitgezet. Wát een aids.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godzilla niet gezien, dat sprak me ook helemaal niet aan.
En dan komt er dus een Kong vs. Godzilla film, en ik zag mensen op Moviemeter zich daar op verheugen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem halverwege uitgezet. Wát een aids.
Die mensen zijn het leven niet waard.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan komt er dus een Kong vs. Godzilla film, en ik zag mensen op Moviemeter zich daar op verheugen.
Wtf
Elan?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan komt er dus een Kong vs. Godzilla film, en ik zag mensen op Moviemeter zich daar op verheugen.
Wtf
Ik heb alle reacties verwijderd, GGMM.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:47 schreef GGMM het volgende:
Juist en dan mijn reactie verwijderen
Dwaas.
Dat was ik, deze quote had ik even nodig.quote:
quote:Op dinsdag 28 februari 2017 15:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga je nou serieus op Elan in? Je bent niet goed
Jeetjequote:Op woensdag 1 maart 2017 15:45 schreef Scrummie het volgende:
Even voor jullie beeldvorming: Elan flikte 2 weken terug hetzelfde, met nog meer topics uit die periode. Ik ben niet iemand die voor dat soort dingen een kloon aanmaakt en schaam me ook niet voor dingen uit het verleden. Wel vind ik het bijzonder triest dat iemand er voldoening in haalt zoiets omhoog te halen.
Ik ben wat dat betreft een vrij open boek, iedereen kan en mag alles teruglezen, maar dan wel omdat hij of zij daar ook interesse in heeft, niet om iemand voor lul te zetten of een oor aan te naaien. Man man man.
Daar kan ik mij wel in vinden, ja. Misselijkmakend ventje is het.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jouw mening over Elan is een zeer verstandige
Ga gewoon weg, iedereen vindt je een mongool.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
JeetjeHaat je me nu
Je verkondigt ook leugens waardoor ik dm-blok krijg, En een ban. Doe niet zo sneu man
Jij blijft toch ook gewoon postenquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga gewoon weg, iedereen vindt je een mongool.
Klopt. Laagste vorm van menselijk leven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar kan ik mij wel in vinden, ja. Misselijkmakend ventje is het.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb alle reacties verwijderd, GGMM.
Knap dat je je weer in de slachtofferrol weet te manoeuvreren terwijl je net zo goed ook in mijn DM liep te stoken onlangs.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:51 schreef Elan het volgende:
Tevens begon je nu zelf met stoer doen, pot, ketel.
Nooit gelogen betreffende jou.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:50 schreef Elan het volgende:
[..]
JeetjeHaat je me nu
Je verkondigt ook leugens waardoor ik dm-blok krijg, En een ban. Doe niet zo sneu man
Neem nog een stroopwafel, dikke.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Daar kan ik mij wel in vinden, ja. Misselijkmakend ventje is het.
Leugens.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Knap dat je je weer in de slachtofferrol weet te manoeuvreren terwijl je net zo goed ook in mijn DM liep te stoken onlangs.
LOEKquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:53 schreef Happel het volgende:
Ik altijd maar denken dat het aan mij lag, maar Loek is gewoon wereldvreemd en een engnek. Zonde van de zuurstof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |