Of hij liet jullie happenquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Elan valt even door de mand zeg.
Wat een pijnlijke uitglijder maakt deze user zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Die tijden zijn definitief voorbij. Gamen is door de jaren heen steeds minder populair aan het worden.
Wie is je favoriete esporter?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:59 schreef KingRoland het volgende:
Ik vind dat eSports wel geinig eigenlijk.
op de pc heb ik nooit gedaan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ook nog een tijdje op mijn computer gegamed maar doe ik ook al niet meer, zelfs geen FM
Wellicht op de smartphone/tablet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
hahahaha
gamen is populaider dan ooit
Geen idee. Ik hoorde vrij recentelijk dat die eSporters die meedoen aan de Eredivisie niet eens met hun eigen spelers spelen.quote:
Niks mis mee als je een sterke computer hebt, en dan gewoon met controller gamen.quote:
Dankquote:
Dit is een leuk feitjequote:Op woensdag 1 maart 2017 14:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ook Pokémon Rood
Mijn broertje had Blauw.
En we hadden een linkkabel.
Echt hé. Ik tel af tot vrijdagmiddagquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat duurt deze dag voor het gevoel mokerlang zeg.
Vorige week voor Ajax - Legia speelden de eSporters van beide clubs wel met de echte teams. Toch al een stuk vermakelijker.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoorde vrij recentelijk dat die eSporters die meedoen aan de Eredivisie niet eens met hun eigen spelers spelen.
Alleen Steam verkocht in 2015 al voor ruim 3 miljard aan games joh.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:00 schreef Elan het volgende:
[..]
Wellicht op de smartphone/tablet.
Niet op consoles/handhelds in elk geval. PC verkoop loopt ook al jaren terug....
Van de DS werden er 2 x zoveel verkocht als de 3DS, Wii WiU idem.
Hier nog een.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Ik tel af tot vrijdagmiddag
Je kunt tegenwoordig inderdaad alleen zien hoe populair iets is aan de verkoop van een console.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:02 schreef Elan het volgende:
https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_game_consoles
Gamen is populairder dan ooit
Typisch 2017.
Hoeveel was dat in 2016 dan? En hoeveel in 2017?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Alleen Steam verkocht in 2015 al voor ruim 3 miljard aan games joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |