wat een flopquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
On March 25, 2011, the system launched in Europe, selling 303,000 units during its first two days of its release.
Ik denk dat de 3DS echt wel goed verkocht is in Nederland hoor. Wel meer dan een paar tienduizenden. Al zal het wel een stuk minder zijn dan de Gameboy of de DS Lite.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wereldwijd ja, verkoopt vooral in Japan en andere Aziatische landen. In Nederland zal het over een paar tienduizenden gaan denk ik.
Meest succesvolle launch ooit in ieder geval.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk dat de 3DS echt wel goed verkocht is in Nederland hoor. Wel meer dan een paar tienduizenden. Al zal het wel een stuk minder zijn dan de Gameboy of de DS Lite.
Voor mijn gevoel had bijna iedereen een gameboy in die tijd.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ik denk dat de 3DS echt wel goed verkocht is in Nederland hoor. Wel meer dan een paar tienduizenden. Al zal het wel een stuk minder zijn dan de Gameboy of de DS Lite.
Dat klopt wel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel had bijna iedereen een gameboy in die tijd.
Ik hoop voor Nintendo dat die Switch goed uitpakt. Ik heb mij er niet zo heel erg in verdiept.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:50 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Hoe zou dat komen eigenlijk?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Die tijden zijn definitief voorbij. Gamen is door de jaren heen steeds minder populair aan het worden.
Gelukkig maarquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Die tijden zijn definitief voorbij. Gamen is door de jaren heen steeds minder populair aan het worden.
Ik had toen Pokemon Red. Alleen geen link cable, dus Alakazam, Gengar, Golem en ik mis er nog 1 kon ik niet krijgenquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:52 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor mijn gevoel had bijna iedereen een gameboy in die tijd.
Tegenwoordig gebruikt bijna niemand meer de mobiel of tablet voor een snel spelletje.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Dit is niet waar. Spelcomputers zijn minder populair. Veel mensen spelen op PC, tablet of mobiel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Terwijl dat best een goede handheld is/was. Zitten een paar toffe en mooie games op zoals Killzone.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:53 schreef Pascalus het volgende:
De Vita is natuurlijk wel een beetje een treurig verhaal. Die is gewoon binnen vijf jaar dood verklaard buiten Japan. Bedankt Sony.
Ik had ook Pokémon Roodquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik had toen Pokemon Rood. Alleen geen link cable, dus Alakazam, Gengar, Golem en ik mis er nog 1 kon ik niet krijgen
hahahahaquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt wel.
Elan valt even door de mand zeg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
hahahaha
gamen is populaider dan ooit
Ik vind er ook niks meer aan.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had vroeger nog een PSP maar eigenlijk heb ik daar best kort op gespeeld
Dat dus ja.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
hahahaha
gamen is populaider dan ooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |