Nee.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mijn observatie doet er niet toe?
SOW..quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Feit: Er worden ziek veel Nintendo handhelds verkocht. Dat jij vervolgens niemand er mee ziet zegt eigenlijk weinig tot niets.
Kan ook gewoon komen door het feit dat je nooit buiten komt. Of omdat je blind bent. Geen idee waarom dat is.
Batterijduur schijnt echt heel laag te zijn. Sommige games draaien heel slecht zodra je dat scherm loskoppelt. Daar baseer ik dat op. Maar ik zei ik dat dat mijn indruk was. Kan er natuurlijk naast zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een complete nonsens. Als er nou iets belangrijk is voor een handheld (of console) is met wel de gameslibrary. De PS Vita flopte hier door. De uitstekende verkoopcijfers van de DS bewijzen dit eens te meer.
En hoe weet jij of de Switch te lomp is, heb je er al op gespeeld?
Zie jij wel veel Nintendo handhelds in het straatbeeld?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:18 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Feit: Er worden ziek veel Nintendo handhelds verkocht. Dat jij vervolgens niemand er mee ziet zegt eigenlijk weinig tot niets.
Kan ook gewoon komen door het feit dat je nooit buiten komt. Of omdat je blind bent. Geen idee waarom dat is. Doet er ook helemaal niet toe verder.
6-8 uur is niet heel slecht, integendeel.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:20 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Batterijduur schijnt echt heel laag te zijn. Sommige games draaien heel slecht zodra je dat scherm loskoppelt. Daar baseer ik dat op. Maar ik zei ik dat dat mijn indruk was. Kan er natuurlijk naast zitten.
Toen ik nog op de basisschool zatquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie jij wel veel Nintendo handhelds in het straatbeeld?
Daar gaat het toch niet om, ze worden blijkbaar op grote schaal verkocht.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:20 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zie jij wel veel Nintendo handhelds in het straatbeeld?
Ik ontken ook nergens dat ze niet verkocht worden. Wel dat ze nauwelijks gebruikt worden als handheld voor onderweg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar gaat het toch niet om, ze worden blijkbaar op grote schaal verkocht.
Verder denk ik dat ouders omdat het vrij kostbare speeltjes zijn hun kinderen eerder in de auto of thuis/binnen laten spelen, dan ergens op straat. Dat zou jouw observatie kunnen verklaren...
Dat zou goed kunnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ontken ook nergens dat ze niet verkocht worden. Wel dat ze nauwelijks gebruikt worden als handheld voor onderweg.
En daarnaast zijn ze dus vooral voor kinderen.
Nintendo maakt echt prachtgames maar Zelda heb altijd al saai gevonden. Ik heb meerdere games uit die serie geprobeerd te spelen maar iedere keer haakte ik na een paar uur weer af.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speelde liever gewoon GTA vroeger dan Zelda.
Tjek deze:quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die ene url van Drizzt heeft mij verslaafd gemaakt aan die muziek, althans, aan die 2 uur durende shizzle
Ook in het vliegtuig nog nooit gezien. Meeste mensen slapen, zijn met het entertainmentsysteem van het vliegtuig bezig of tablet/telefoon (waar je ook op kunt gamen als je wilt).quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen.
Ga niet zoveel met het OV. In het vliegtuig en zeker de lange vluchten zie je mensen wel vaak met hun DS pielen, ook volwassenen.
Wat een onzin.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die switch presenteren ze als je kunt hem overal gebruiken, maar uiteindelijk gebruiken mensen zelfs een handheld vooral thuis. Voornamelijk omdat het er vaak zo absurd uit ziet.
Dit kan jij beterquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:33 schreef GGMM het volgende:
Opperkleurder heeft geen geen flauw idee wat er speelt in de maatschappij.
Daarom stemt hij ook CDA
Wat ga jij stemmen dan? Of is dat te persoonlijk voor jequote:Op woensdag 1 maart 2017 14:33 schreef GGMM het volgende:
Opperkleurder heeft geen geen flauw idee wat er speelt in de maatschappij.
Daarom stemt hij ook CDA
Oke manquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ook in het vliegtuig nog nooit gezien. Meeste mensen slapen, zijn met het entertainmentsysteem van het vliegtuig bezig of tablet/telefoon (waar je ook op kunt gamen als je wilt).
In Japan doen ze wel meer dingen die te bizar zijn voor woorden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat een onzin.
In Japan, bijvoorbeeld, doen ze niet anders dan on the go gamen met die dingen.
DM 'm even. Luister ik vanavondquote:
Ik zie regelmatig mensen een boek lezen. Ook dit soort fantasy. Dit klopt dus niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:36 schreef Typisch het volgende:
Ik zie ook niet zo vaak mensen Harry Potter of Game of Thrones lezen in het openbaar.
Dus mensen doen dat gewoon bijna niet in het OV.
Aldus opper.
Je lult dus gewoon uit je nek.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Japan doen ze wel meer dingen die te bizar zijn voor woorden.
Piratengoden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga jij stemmen dan? Of is dat te persoonlijk voor je
Nee, in Nederland is er bijna geen volwassen persoon die in het openbaar met zijn spelcomputer speelt.quote:
Heb 2 pre-orders staan. Maar ik denk dat ik ze aan iemand anders geef of eventjes wacht. Wacht ik op een pakketje met Mario Kart 8 oid denk ik.quote:
Ik heb geen interesse.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb 2 pre-orders staan. Maar ik denk dat ik ze aan iemand anders geef of eventjes wacht. Wacht ik op een pakketje met Mario Kart 8 oid denk ik.
Gek voorbeeld, dat heb ik namelijk best vaak langs zien komen in het OV.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:36 schreef Typisch het volgende:
Ik zie ook niet zo vaak mensen Harry Potter of Game of Thrones lezen in het openbaar.
Dus mensen doen dat gewoon bijna niet in het OV.
Aldus opper.
Oh ja, jij had ze pre-ordered iddquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb 2 pre-orders staan. Maar ik denk dat ik ze aan iemand anders geef of eventjes wacht. Wacht ik op een pakketje met Mario Kart 8 oid denk ik.
Bron? Behalve jouw zeer beperkte zicht hier op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, in Nederland is er bijna geen volwassen persoon die in het openbaar met zijn spelcomputer speelt.
Ben benieuwd of het qua productie weer zo'n drama gaat worden als met de NES Mini.quote:
Ik heb geen bron, maar denk dat dit een gedeeld beeld is hier. Als het niet zo is hoor ik het graag.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bron? Behalve jouw zeer beperkte zicht hier op.
Dat is een bewuste keuze heb ik mij laten vertellen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het qua productie weer zo'n drama gaat worden als met de NES Mini.
As of December 31, 2016, Nintendo reports 65.30 million Nintendo 3DS units have been sold worldwide.[1] Ik heb een vermoeden dat daar best wel een aantal Nederlanders tussen kunnen zitten die het on the go gebruiken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb geen bron, maar denk dat dit een gedeeld beeld is hier. Als het niet zo is hoor ik het graag.
Om de Switch te hypen? Ze hadden er 3 x zoveel kunnen verkopen in principe (van die mini)quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een bewuste keuze heb ik mij laten vertellen.
Meer dan de PS4.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:42 schreef Typisch het volgende:
65 miljoen is trouwens een aardig aantal.
Wereldwijd ja, verkoopt vooral in Japan en andere Aziatische landen. In Nederland zal het over een paar tienduizenden gaan denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:42 schreef Typisch het volgende:
65 miljoen is trouwens een aardig aantal.
Is toch een totaal ander publiek. Die mini is pure nostalgie voor mensen van rond de 30-40. De switch vooral voor kinderen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Om de Switch te hypen? Ze hadden er 3 x zoveel kunnen verkopen in principe (van die mini)
Je onderschat het.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wereldwijd ja, verkoopt vooral in Japan en andere Aziatische landen. In Nederland zal het over een paar tienduizenden gaan denk ik.
63.000 in Nederland.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wereldwijd ja, verkoopt vooral in Japan en andere Aziatische landen. In Nederland zal het over een paar tienduizenden gaan denk ik.
On March 25, 2011, the system launched in Europe, selling 303,000 units during its first two days of its release.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
63.000 in Nederland.
In de eerste week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |