Ik zie regelmatig mensen een boek lezen. Ook dit soort fantasy. Dit klopt dus niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:36 schreef Typisch het volgende:
Ik zie ook niet zo vaak mensen Harry Potter of Game of Thrones lezen in het openbaar.
Dus mensen doen dat gewoon bijna niet in het OV.
Aldus opper.
Je lult dus gewoon uit je nek.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:37 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Japan doen ze wel meer dingen die te bizar zijn voor woorden.
Piratengoden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat ga jij stemmen dan? Of is dat te persoonlijk voor je
Nee, in Nederland is er bijna geen volwassen persoon die in het openbaar met zijn spelcomputer speelt.quote:
Heb 2 pre-orders staan. Maar ik denk dat ik ze aan iemand anders geef of eventjes wacht. Wacht ik op een pakketje met Mario Kart 8 oid denk ik.quote:
Ik heb geen interesse.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb 2 pre-orders staan. Maar ik denk dat ik ze aan iemand anders geef of eventjes wacht. Wacht ik op een pakketje met Mario Kart 8 oid denk ik.
Gek voorbeeld, dat heb ik namelijk best vaak langs zien komen in het OV.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:36 schreef Typisch het volgende:
Ik zie ook niet zo vaak mensen Harry Potter of Game of Thrones lezen in het openbaar.
Dus mensen doen dat gewoon bijna niet in het OV.
Aldus opper.
Oh ja, jij had ze pre-ordered iddquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Heb 2 pre-orders staan. Maar ik denk dat ik ze aan iemand anders geef of eventjes wacht. Wacht ik op een pakketje met Mario Kart 8 oid denk ik.
Bron? Behalve jouw zeer beperkte zicht hier op.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee, in Nederland is er bijna geen volwassen persoon die in het openbaar met zijn spelcomputer speelt.
Ben benieuwd of het qua productie weer zo'n drama gaat worden als met de NES Mini.quote:
Ik heb geen bron, maar denk dat dit een gedeeld beeld is hier. Als het niet zo is hoor ik het graag.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Bron? Behalve jouw zeer beperkte zicht hier op.
Dat is een bewuste keuze heb ik mij laten vertellen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het qua productie weer zo'n drama gaat worden als met de NES Mini.
As of December 31, 2016, Nintendo reports 65.30 million Nintendo 3DS units have been sold worldwide.[1] Ik heb een vermoeden dat daar best wel een aantal Nederlanders tussen kunnen zitten die het on the go gebruiken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb geen bron, maar denk dat dit een gedeeld beeld is hier. Als het niet zo is hoor ik het graag.
Om de Switch te hypen? Ze hadden er 3 x zoveel kunnen verkopen in principe (van die mini)quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is een bewuste keuze heb ik mij laten vertellen.
Meer dan de PS4.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:42 schreef Typisch het volgende:
65 miljoen is trouwens een aardig aantal.
Wereldwijd ja, verkoopt vooral in Japan en andere Aziatische landen. In Nederland zal het over een paar tienduizenden gaan denk ik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:42 schreef Typisch het volgende:
65 miljoen is trouwens een aardig aantal.
Is toch een totaal ander publiek. Die mini is pure nostalgie voor mensen van rond de 30-40. De switch vooral voor kinderen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Om de Switch te hypen? Ze hadden er 3 x zoveel kunnen verkopen in principe (van die mini)
Je onderschat het.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wereldwijd ja, verkoopt vooral in Japan en andere Aziatische landen. In Nederland zal het over een paar tienduizenden gaan denk ik.
63.000 in Nederland.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wereldwijd ja, verkoopt vooral in Japan en andere Aziatische landen. In Nederland zal het over een paar tienduizenden gaan denk ik.
On March 25, 2011, the system launched in Europe, selling 303,000 units during its first two days of its release.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:48 schreef Elan het volgende:
[..]
63.000 in Nederland.
In de eerste week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |