De Switch is een ideale console voor kinderen. De spelletjes die Nintendo altijd uitbrengt zijn altijd een stuk kindervriendelijker dan de PS of Xbox.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PS4 en Xbox One zijn veel krachtiger. De Switch is eigenlijk te zwak om een goede console te zijn maar te lomp om een goede handheld te zijn. Dat is mijn indruk in ieder geval.
Ik ga lekker Horizon Zero Dawn spelen, die Switch kan wel effe wachten.
En een stuk educatiever, ook..quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Switch is een ideale console voor kinderen. De spelletjes die Nintendo altijd uitbrengt zijn altijd een stuk kindervriendelijker dan de PS of Xbox.
Ik speelde liever gewoon GTA vroeger dan Zelda.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Switch is een ideale console voor kinderen. De spelletjes die Nintendo altijd uitbrengt zijn altijd een stuk kindervriendelijker dan de PS of Xbox.
Wat heb je daar van geleerd JR?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik speelde liever gewoon GTA vroeger dan Zelda.
Dat als je kaal bent en naar de kapper gaat je terug kan komen met een dikke afro.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:09 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wat heb je daar van geleerd JR?
Vast een pruik.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat als je kaal bent en naar de kapper gaat je terug kan komen met een dikke afro.
Wat een complete nonsens. Als er nou iets belangrijk is voor een handheld (of console) is met wel de gameslibrary. De PS Vita flopte hier door. De uitstekende verkoopcijfers van de DS bewijzen dit eens te meer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PS4 en Xbox One zijn veel krachtiger. De Switch is eigenlijk te zwak om een goede console te zijn maar te lomp om een goede handheld te zijn. Dat is mijn indruk in ieder geval.
Ik ga lekker Horizon Zero Dawn spelen, die Switch kan wel effe wachten.
Goedemorgen JRquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als je met een tank door de stad gaat rijden wordt de politie boos.
Nadat je een dame hebt betaald voor haar diensten is het acceptabel haar overhoop te schieten voor cash. Ze heeft dan inmiddels al wel een deel van het geld uitgegeven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als je met een tank door de stad gaat rijden wordt de politie boos.
Die switch presenteren ze als je kunt hem overal gebruiken, maar uiteindelijk gebruiken mensen zelfs een handheld vooral thuis. Voornamelijk omdat het er vaak zo absurd uit ziet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mist het punt. Het blijft een succes. Of jij er nou mensen mee ziet lopen of niet.
Oke en nu?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die switch presenteren ze als je kunt hem overal gebruiken, maar uiteindelijk gebruiken mensen zelfs een handheld vooral thuis. Voornamelijk omdat het er vaak zo absurd uit ziet.
Die hoertjes gingen als enige terugvechten op straat, die kerels gingen altijd bang wegrennen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:13 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Nadat je een dame hebt betaald voor haar diensten is het acceptabel haar overhoop te schieten voor cash. Ze heeft dan inmiddels al wel een deel van het geld uitgegeven.
Je vergist je enorm.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:13 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die switch presenteren ze als je kunt hem overal gebruiken, maar uiteindelijk gebruiken mensen zelfs een handheld vooral thuis. Voornamelijk omdat het er vaak zo absurd uit ziet.
Dat was na 9 maanden dus?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:13 schreef Befbekje het volgende:
Ik heb van GTA geleerd dat je rustig je geld kunt terugpakken als de prostitué niet beviel..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |