De Nintendo DS is 91miljoen keer verkocht.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie bijna nooit iemand met een handheld. Als console zijn er toch betere opties? Zo'n hybride is niks meer dan een gimmick.
Feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:55 schreef Pascalus het volgende:
[..]
De Switch heeft geen motion controls.
Ik heb zo'n kleiner formaat iPadje waar ik altijd mee zit te kloten.. Maar ik speel nooit spelletjes.. Ik lees altijd zware literatuur onderweg..quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik zie bijna nooit iemand met een handheld. Als console zijn er toch betere opties? Zo'n hybride is niks meer dan een gimmick.
Lijkt mij een prima alternatief.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus ik kan niet genieten van een episch stuk black metal, of Alive in Athens van Iced Earth?
Verdomme, vanaf nu ga ik hiphop luisteren, want dat zijn pas echt oorstrelende klanken
Pak 'm Drizzt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dus ik kan niet genieten van een episch stuk black metal, of Alive in Athens van Iced Earth?
Verdomme, vanaf nu ga ik hiphop luisteren, want dat zijn pas echt oorstrelende klanken
Geen idee. Er zijn games waar je met dat ding moet bewegen. Zelda lijkt me niet zo'n game though.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kun je toch met je zwaard zwaaien.
Dus? Waarschijnlijk liggen die voornamelijk te verstoffen of spelen mensen alleen op het toilet. Zie er nooit iemand mee op straat.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
De Nintendo DS is 91miljoen keer verkocht.
Luister jij ook naar zwaardere metalsoorten? Ik vond jou het prototype van wansmaak op muzikaal gebied, eigenlijk, van wat ik je hier wel eens heb zien droppen..quote:
Goed zo. Misschien helpt dat je wat uit je sociale isolement.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zijn we het toch eens met elkaar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Luister jij ook naar zwaardere metalsoorten? Ik vond jou het prototype van wansmaak op muzikaal gebied, eigenlijk, van wat ik je hier wel eens heb zien droppen..
Heeft het bij jou geholpen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Goed zo. Misschien helpt dat je wat uit je sociale isolement.
Ik ben gezegend met de meest wijde muzieksmaak die er bestaat. Van hardcore tot Celine Dion en van Metal tot klassieke stukken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:00 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Luister jij ook naar zwaardere metalsoorten? Ik vond jou het prototype van wansmaak op muzikaal gebied, eigenlijk, van wat ik je hier wel eens heb zien droppen..
Ik luister én metal én hiphop én techno én klassiek én wereldmuziek..quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zijn we het toch eens met elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:02 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik luister én metal én hiphop én techno én klassiek én wereldmuziek..Niks mis met een beetje Afrikaanse klanken op zijn tijd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS4 en Xbox One zijn veel krachtiger. De Switch is eigenlijk te zwak om een goede console te zijn maar te lomp om een goede handheld te zijn. Dat is mijn indruk in ieder geval.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet aan alles wat men koopt is echt behoefte.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus je insinuatie dat er geen behoefte aan is, is onjuist en ridicuul.
Ik neem dit graag van je aan. Jammer dat niet iedereen zo'n techexpert is.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:03 schreef Pascalus het volgende:
[..]
PS4 en Xbox One zijn veel krachtiger. De Switch is eigenlijk te zwak om een goede console te zijn maar te lomp om een goede handheld te zijn. Dat is mijn indruk in ieder geval.
Ik ga lekker Horizon Zero Dawn spelen, die Switch kan wel effe wachten.
Uh, prima.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niet aan alles wat men koopt is echt behoefte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |