Ook.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:17 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je bedoelt Pokemon Sun/Moon die er aan zaten te komen?
Zitten er hier ook pedo's ja?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Breek een been, klootzak.
Vond het wel meevallen.Vieze gezwellen en dikke pedofielen worden hier ook gewoon toegestaan.
Doel je nu op GGMM?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Vond het wel meevallen.Vieze gezwellen en dikke pedofielen worden hier ook gewoon toegestaan.
Vind het wel leuk, maar ik ben er niet zo goed in.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Shooters vond ik toch altijd maar kut, vooral Call of Duty.
Dit was een vrij normale discussie, dus best dat er uit het niets dat soort dingen worden geplaatst.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Elan zat in verloren positie. Dan doen sommige mensen zulke dingen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit was een vrij normale discussie, dus best dat er uit het niets dat soort dingen worden geplaatst.
Bijna 26% rendement vorig jaar. Netto. Try againquote:Op woensdag 1 maart 2017 15:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hij denkt er uit te komen met vastgoed in Detroit. Over een verloren positie gesproken.
Ja, zelfde filmuniversum als die Gozilla film van 1 of 2 jaar terug.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh er komt een nieuwe King Kong film uit
Ik vond die film King Kong met Jack Black toen wel tof.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, zelfde filmuniversum als die Gozilla film van 1 of 2 jaar terug.
Want alles moet tegenwoordig een filmuniversum zijn.
Die vond ik eerlijk gezegd al matig.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond die film King Kong met Jack Black toen wel tof.
Maar deze trailer kreeg ik dan weer typische blockbusteraids van.
Ja als ik die film nu zou gaan rewatchen zou ik het waarschijnlijk ook al matig vinden, maar nu is het nog jeugdsentiment.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vond ik eerlijk gezegd al matig.
Maar deze trailers doen me echt helemaal niets.
Sws was die Godzilla film al pure aids.
Ik heb hem halverwege uitgezet. Wát een aids.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Godzilla niet gezien, dat sprak me ook helemaal niet aan.
En dan komt er dus een Kong vs. Godzilla film, en ik zag mensen op Moviemeter zich daar op verheugen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb hem halverwege uitgezet. Wát een aids.
Die mensen zijn het leven niet waard.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan komt er dus een Kong vs. Godzilla film, en ik zag mensen op Moviemeter zich daar op verheugen.
Wtf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |