Mmm, ja, misschien is hij de Nederlandse politiek nu wel een beetje moe en wil hij een carriere in het buitenland beginnen? Ik vind zijn campagne tot nu toe heel weinig voorstellen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op hoe veel tijd lafbek Wilders heeft voor buitenlandse media? De BBC, de Duitse tv, de Canadese tv.... hij geeft het ene na het andere interview. In Nederland zegt -ie bijna alle debatten af en wil -ie bijna nergens verschijnen. Dat terwijl de verkiezingen toch echt HIER zijn, in Nederland....
Ben ik het niet mee eens. Zaken als de Holocaust en homoseksualiteit (en seksualiteit in het algemeen) moeten worden besproken op scholen. Ook zwemmen en naakt douchen moet verplicht worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die eerste generatie gaat echt de taal niet meer leren, dat is een verloren zaak. Dus zo slecht is dat voorstel van Kuzu nou ook weer niet. Het is nu zaak om te leren van onze fouten en het voor de 3e en 4e generatie wél goed te doen. Ik ben helemaal met je eens dat dat soort onderwerpen altijd bespreekbaar moeten blijven, maar dat bereik je niet door 'joods-christelijke waarden' door de strot te gaan duwen bij mensen. Dat zet alleen maar kwaad bloed en zorgt voor meer polarisatie.
Zorg dat de rotte appels (haatpredikers en stelselmatige criminelen) er tussenuit worden gehaald en geef les in burgerschap op school, dat zou het grootste deel van de problemen al op moeten lossen.
Bedoel je 'samen naakt douchen'? Dat is wel iets dat onder autochtone Nederlanders ook wel behoorlijk aan verandering onderhevig is. Nederlandse gewoonten en gebruiken zijn ook dynamisch natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:21 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Zaken als de Holocaust en homoseksualiteit (en seksualiteit in het algemeen) moeten worden besproken op scholen. Ook zwemmen en naakt douchen moet verplicht worden.
Ik vind dat godsdienst in het onderwijs helemaal verbannen moet worden. Doe maar alleen openbaar onderwijs. Als die ouders zo belangrijk vinden dat die kinderen religieus opgevoed worden, dan doen ze dat maar in hun eigen tijd.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:21 schreef grrrrg het volgende:
Ook naakt douchen moet verplicht worden (..) in het onderwijs
quote:
Jan Roos had daar nooit moeten gaan zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:56 schreef Atak het volgende:
Wat was die Jannetje die in z'n hol genomen, eerst door Jinek dan door die D66'er.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:20 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Juist niet in godsnaam![]()
Die preutsheid moet er uit geslagen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ja, dat zag je ook aan zijn gezicht op het eind.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jan Roos had daar nooit moeten gaan zitten.
Er is een reden waarom Wilders waarschijnlijk nooit bij DWDD of Pauw zal aanschuiven.
Hihi, de reacties zijn lachen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:59 schreef tompsv18 het volgende:
Reactie van Roos: http://www.dumpert.nl/med(...)reden_bij_jinek.html
Dan was ze mogelijk nog pissiger geworden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:10 schreef DrDentz het volgende:
Dat had hij gisteren moeten zeggen, dat hij Jinek gaat wegbezuinigen.
Flopshowquote:Op woensdag 1 maart 2017 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond met Mona Keijzer en Fleur Agema.
Of toen hij volstrekt kritiekloos 20 minuten werd geïnterviewd door Marcia Luyten bij Buitenhof.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:10 schreef DrDentz het volgende:
Dat had hij gisteren moeten zeggen, dat hij Jinek gaat wegbezuinigen.
Is al feitelijk een van de kleinste van Europa.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:09 schreef Tuned22 het volgende:
"wij willen niet voor niks bezuinigen op de NPO"
De Paul de Leeuw die ik ken, is alles behalve fatsoenlijk. De Paul de Leeuw in zijn jonge jaren had schijt aan alles en iedereen. De aidspatiënt waar jij aan refereert was Rene Klijn en natuurlijk was Rene Klijn een prooi voor Paul de Leeuw, een dramatisch verhaal verkoopt namelijk op televisie en zo ook de muziek die hij geschreven had. Dit soort producties zit zo in elkaar, dat de VARA en Paul de Leeuw mee verdienen aan de verhalen, de talenten of de kunsten van een ander, dat is algemeen bekend.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:29 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Oneens. Paul de Leeuw was de eerste die aidspatiënten een menselijk gezicht gaf op landelijke televisie, in plaats van ze neer te zetten als uitschot , zondebokken of paria's.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:59 schreef tompsv18 het volgende:
Nou. Jan Roos trapte er gewoon in. Hij had zijn punt moeten maken en antwoord geven op de vraag ipv met adhominems strooien. Dat is gewoon niet slim. Terecht dat ze hem dan aanpakken. Hij wil in de kamer, dus dan heb je je te verantwoorden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:15 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Dan was ze mogelijk nog pissiger geworden.
Jinek vertoont steeds vaker Henk Krol-achtige trekjes.
Bijzonder dat Agema zomaar mag aanschuiven van de Grote Leider.quote:Op woensdag 1 maart 2017 14:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond met Mona Keijzer en Fleur Agema.
Hoe is Jinek dan buiten de camera?quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:28 schreef MakkieR het volgende:
[..]
De Paul de Leeuw die ik ken, is alles behalve fatsoenlijk. De Paul de Leeuw in zijn jonge jaren had schijt aan alles en iedereen. De aidspatiënt waar jij aan refereert was Rene Klijn en natuurlijk was Rene Klijn een prooi voor Paul de Leeuw, een dramatisch verhaal verkoopt namelijk op televisie en zo ook de muziek die hij geschreven had. Dit soort producties zit zo in elkaar, dat de VARA en Paul de Leeuw mee verdienen aan de verhalen, de talenten of de kunsten van een ander, dat is algemeen bekend.
Verder zette hij alleen maar anderen te kakken neer, om te beginnen alle sidekicks zoals adje. Hij was dan wel een acteur, maar daarmee creëert Paul wel een beeld dat nerds geen knip voor de neus waard zijn. Net als het schofferen van hele bevolkingsgroepen zoals streng gelovigen. Aan gehandicapten komt hij niet, want zijn eigen nichtje Magrietje is gehandicapt. Dat zelfde geldt natuurlijk ook voor homo's omdat hij zelf gay is. En als hij homo's belachelijk maakt is het zijn voorrecht zoals hij dat waarschijnlijk zelf ziet. De fatsoen is alleen maar met de jaren gekomen, daarvoor was het ook een hufter eerste klas net als Jan Roos. Wat overigens wel gewoon een rol is van beide. Zo zit de televisie namelijk in elkaar. Eva gedraagt zich namelijk ook anders voor de camera dan achter de camera.
Zal dus wel alleen maar over de zorg gaan? Gaap.quote:Op woensdag 1 maart 2017 15:57 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bijzonder dat Agema zomaar mag aanschuiven van de Grote Leider.
Ik kan me niet voorstellen dat ze een speciale fluwelen behandeling krijgt van Jinek en Pauw.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:20 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Zal dus wel alleen maar over de zorg gaan? Gaap.
Dit noemen ze toch gewoon "huilie huilie doen" in die kringen waarin Roos zich begeeft?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:59 schreef tompsv18 het volgende:
Ik denk dat Fleur dit keer sterker kan staan wat betreft Zorg. Ze wijst op Twitter vaak op besluiten van het Kunduzakkoord na de val van het kabinet. Enige probleem is dat PVV geen fundament heeft in haar programma en daar op kan worden aangepakt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Kijken welk opzetje ze voor Fleurtje hebben
Zolang ze het maar objectief behandelen waar ik mijn grote twijfels bij heb met die namen linksboven op het schermquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat Fleur dit keer sterker kan staan wat betreft Zorg. Ze wijst op Twitter vaak op besluiten van het Kunduzakkoord na de val van het kabinet. Enige probleem is dat PVV geen fundament heeft in haar programma en daar op kan worden aangepakt.
Dolf zit ook aan tafel. Ik voel mijn maag al omdraaien.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zolang ze het maar objectief behandelen waar ik mijn grote twijfels bij heb met die namen linksboven op het scherm
Je hoeft niet te kijken naar dat schepselquote:Op woensdag 1 maart 2017 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolf zit ook aan tafel. Ik voel mijn maag al omdraaien.
Ik zet mijn TV wel op spaarstand zodat ik alleen het geluid hoef te horen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken naar dat schepsel
Dat is de NPO, politici aan tafel zetten met linkse cabaretiers en zangeresjes die liedjes zingen over vluchtelingen die welkom zijn en schuilen bij elkaar enzo, die dragen geen verantwoordelijkheid.quote:Op woensdag 1 maart 2017 16:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dolf zit ook aan tafel. Ik voel mijn maag al omdraaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |