Excuus, Het was inderdaad een christelijke bedenk ik mij nu. Dat maakt het nog frappanter. Laten we een iemand uit Iran die geen moslim is en ook nog eens succesvol is aan het woord komen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De geïnterviewde vrouw was volgens mij geen moslima, maar een christen. Er zijn altijd wel succesvolle allochtonen te vinden. Die mensen zijn het probleem niet. Het probleem is de groep die niet integreert, die hun kinderen niet opvoedt, etc.
In Denemarken vindt de helft van de bevolking dat er een begrenzing moet zijn aan het percentage moslims in een land. Ik heb weinig reden om aan te nemen dat dat cijfer in Nederland heel anders is.
Valt het jullie ook op hoe veel tijd lafbek Wilders heeft voor buitenlandse media? De BBC, de Duitse tv, de Canadese tv.... hij geeft het ene na het andere interview. In Nederland zegt -ie bijna alle debatten af en wil -ie bijna nergens verschijnen. Dat terwijl de verkiezingen toch echt HIER zijn, in Nederland....quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:49 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Eva & Jeroen, Geert Wilders, Jules Deelder, Emile Ratelband, Peter Jan Rens en Willibrord Frequin
Ho ho, volgende week staat hij ook gewoon kwaliteitsmedia te woord:quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op hoe veel tijd lafbek Wilders heeft voor buitenlandse media? De BBC, de Duitse tv, de Canadese tv.... hij geeft het ene na het andere interview. In Nederland zegt -ie bijna alle debatten af en wil -ie bijna nergens verschijnen. Dat terwijl de verkiezingen toch echt HIER zijn, in Nederland....
twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 21:12:45Volgende week mooie interviews in de @story_nl én de @prive_nl !Daar kan geen @nieuwsuur tegenop 😉 reageer retweet
Zou die dat doen omdat in die Man Bijt Hond-sketch van Henk en Ingrid ze altijd in die roddelblaadjes zitten te lezen?quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:54 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ho ho, volgende week staat hij ook gewoon kwaliteitsmedia te woord:twitter:geertwilderspvv twitterde op dinsdag 28-02-2017 om 21:12:45Volgende week mooie interviews in de @story_nl én de @prive_nl !Daar kan geen @nieuwsuur tegenop 😉 reageer retweet
Hij doet het omdat zijn doelgroep daar zit. Hij heeft niks te winnen bij debatten, moeilijke interviews en Nieuwsuur-optredens. De man toont een totale minachting voor de Nederlandse kiezer door zich op deze manier te gedragen. Maar de fanclub maalt daar niet om. Die stemt massaal op deze wegloper.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:56 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zou die dat doen omdat in die Man Bijt Hond-sketch van Henk en Ingrid ze altijd in die roddelblaadjes zitten te lezen?
Dat idd. Geen moeilijke vragen en hij heeft zijn doelgroep daar te pakken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij doet het omdat zijn doelgroep daar zit. Hij heeft niks te winnen bij debatten, moeilijke interviews en Nieuwsuur-optredens. De man toont een totale minachting voor de Nederlandse kiezer door zich op deze manier te gedragen. Maar de fanclub maalt daar niet om. Die stemt massaal op deze wegloper.
Hehehe... kijk, dit is waarom Jacques Monasch een man naar mijn hart is. En ik zweer je dat ik het bovenstaande eerst heb getypt en zojuist pas dit Facebook-bericht lees:quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij doet het omdat zijn doelgroep daar zit. Hij heeft niks te winnen bij debatten, moeilijke interviews en Nieuwsuur-optredens. De man toont een totale minachting voor de Nederlandse kiezer door zich op deze manier te gedragen. Maar de fanclub maalt daar niet om. Die stemt massaal op deze wegloper.
Bron: Facebook Nieuwe Wegenquote:Debatten en minachting van kiezers
Zondagavond. RTL4. Het lijsttrekkersdebat met Ascher, Buma, Klaver en Roemer. En dus zonder Rutte en Wilders. Ik vond het een mislukt debat. Ik vind debatten belangrijk, omdat je als kiezer juist daardoor kunt zien waar de verschillen tussen de politici en partijen zitten. Ik kan aan een fraai geschreven en langdurig bijgevijld partijprogramma niet vragen waar de nuance zit. Of hoe men denkt over een niet genoemd thema.
Tijdens een debat komen deze zaken wel aan het licht en daarom zijn debatten waardevol. Ze vormen een belangrijk onderdeel van de meningsvorming van kiezers. Daarom is deelname aan een debat ook een teken van respect voor de kiezer en voor de democratie.
Je afmelden voor een debat omdat dat politiek-strategisch beter uit komt, vind ik de ultieme minachting van de kiezer. Dan ga je dus puur voor de eigen machtspositie en wordt de oproep om vooral een beetje ‘normaal te doen’ ongeloofwaardig. Premier Rutte zou deze verdenking niet op zich moeten willen laden.”
Dat is juist wel nodig, want aan elk geloof hangt een politieke kant en aangezien dit een politiek programma is, moeten de kandidaten kritisch worden benaderd op hun politieke opvattingen en in hoeverre die beinvloed worden door hun geloof.quote:Op woensdag 1 maart 2017 00:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee, dat is het punt niet, ik vind pauw juist zeer fijn. Dit was gewoon iets waar ik me een paar keer aan stoorde, dat het niet nodig was om op dat moment zijn gast aan te vallen op zijn geloof maar pauw het toch deed.
Die eerste generatie gaat echt de taal niet meer leren, dat is een verloren zaak. Dus zo slecht is dat voorstel van Kuzu nou ook weer niet. Het is nu zaak om te leren van onze fouten en het voor de 3e en 4e generatie wél goed te doen. Ik ben helemaal met je eens dat dat soort onderwerpen altijd bespreekbaar moeten blijven, maar dat bereik je niet door 'joods-christelijke waarden' door de strot te gaan duwen bij mensen. Dat zet alleen maar kwaad bloed en zorgt voor meer polarisatie.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:49 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Betere integratie moet je afdwingen. Het is 40 jaar veel te vrijblijvend geweest, met als gevolg onder meer dat Graaf Denkula vandaag in de krant pleit voor tolken in het ziekenhuis, omdat zijn achterban na 40 jaar verblijf in Nederland nog steeds de taal niet spreekt.
Je hebt geen fuck aan scholing als scholen bepaalde onderwerpen mijden uit angst. En dat gebeurt momenteel gewoon. Er zijn scholen waar onderwerpen als de Holocaust en homoseksualiteit niet besproken kunnen worden, omdat leerlingen dan compleet flippen. Dus gebeurt het maar niet.
D66 komt nooit verder dan halfzachte taal als "treden we op". Ik zou bijna Arjen Lubach willen parafraseren: hoe dan?
Mmm, ja, misschien is hij de Nederlandse politiek nu wel een beetje moe en wil hij een carriere in het buitenland beginnen? Ik vind zijn campagne tot nu toe heel weinig voorstellen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Valt het jullie ook op hoe veel tijd lafbek Wilders heeft voor buitenlandse media? De BBC, de Duitse tv, de Canadese tv.... hij geeft het ene na het andere interview. In Nederland zegt -ie bijna alle debatten af en wil -ie bijna nergens verschijnen. Dat terwijl de verkiezingen toch echt HIER zijn, in Nederland....
Ben ik het niet mee eens. Zaken als de Holocaust en homoseksualiteit (en seksualiteit in het algemeen) moeten worden besproken op scholen. Ook zwemmen en naakt douchen moet verplicht worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die eerste generatie gaat echt de taal niet meer leren, dat is een verloren zaak. Dus zo slecht is dat voorstel van Kuzu nou ook weer niet. Het is nu zaak om te leren van onze fouten en het voor de 3e en 4e generatie wél goed te doen. Ik ben helemaal met je eens dat dat soort onderwerpen altijd bespreekbaar moeten blijven, maar dat bereik je niet door 'joods-christelijke waarden' door de strot te gaan duwen bij mensen. Dat zet alleen maar kwaad bloed en zorgt voor meer polarisatie.
Zorg dat de rotte appels (haatpredikers en stelselmatige criminelen) er tussenuit worden gehaald en geef les in burgerschap op school, dat zou het grootste deel van de problemen al op moeten lossen.
Bedoel je 'samen naakt douchen'? Dat is wel iets dat onder autochtone Nederlanders ook wel behoorlijk aan verandering onderhevig is. Nederlandse gewoonten en gebruiken zijn ook dynamisch natuurlijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:21 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Zaken als de Holocaust en homoseksualiteit (en seksualiteit in het algemeen) moeten worden besproken op scholen. Ook zwemmen en naakt douchen moet verplicht worden.
Ik vind dat godsdienst in het onderwijs helemaal verbannen moet worden. Doe maar alleen openbaar onderwijs. Als die ouders zo belangrijk vinden dat die kinderen religieus opgevoed worden, dan doen ze dat maar in hun eigen tijd.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:21 schreef grrrrg het volgende:
Ook naakt douchen moet verplicht worden (..) in het onderwijs
quote:
Jan Roos had daar nooit moeten gaan zitten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:56 schreef Atak het volgende:
Wat was die Jannetje die in z'n hol genomen, eerst door Jinek dan door die D66'er.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:20 schreef grrrrg het volgende:
[..]
Juist niet in godsnaam![]()
Die preutsheid moet er uit geslagen worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Ja, dat zag je ook aan zijn gezicht op het eind.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:11 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Jan Roos had daar nooit moeten gaan zitten.
Er is een reden waarom Wilders waarschijnlijk nooit bij DWDD of Pauw zal aanschuiven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |