Nee man.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Er hangt de laatste tijd een goede sfeer hier boys
Dat mag gezegd worden.
Zie je later makkerquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo, ik ga weer eens wat doen. Daaaaaaaaaggggg
Ja, klinkt aannemelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij hoopt op een finale Sparta - AZ?
FAILLIET VAN HET NEDERLANDSE VOETBAL..quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:40 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ja, klinkt aannemelijk.
De drie grootste clubs van NL liggen uit de beker, dus hoor van alle kanten dat de beker er verder niet toe doet. In dat geval zou een finale Cambuur- Sparta toch mooi zijn voor dergelijke cluppies.
Mooie UI makkerquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het selectieve 'maatje en vriend niveau' heeft weinig met een goede sfeer te doen.
Jammer dat je dit zo ervaart. Ik denk dat je hier namelijk redelijk alleen in staatquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het selectieve 'maatje en vriend niveau' heeft weinig met een goede sfeer te doen.
Potentiële kliekjesvorming.. Ik sta met scrup..quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je dit zo ervaart. Ik denk dat je hier namelijk redelijk alleen in staat
Kunnen we je zien in een pedofiel episode?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:42 schreef GGMM het volgende:
American Crime Story staat op Netflix.
Einde bericht.
Heb jij daar last van? Ik kreeg toch het idee dat je wel redelijk bent ingeburgerd hierquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Potentiële kliekjesvorming.. Ik sta met scrup..
zou kunnen, niet iedereen is opmerkzaam.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Jammer dat je dit zo ervaart. Ik denk dat je hier namelijk redelijk alleen in staat
In tegenstelling tot DoublePain.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij daar last van? Ik kreeg toch het idee dat je wel redelijk bent ingeburgerd hier
Eens. Het lijkt op onzeker bevestiging zoeken.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:41 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
zou kunnen, niet iedereen is opmerkzaam.
Probeer dit maar niet meer.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:43 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Kunnen we je zien in een pedofiel episode?
Ouch.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In tegenstelling tot DoublePain.
Hopelijk tot gauwquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dankje vriend.
Fijne middag nog allen.
Nee..quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Heb jij daar last van? Ik kreeg toch het idee dat je wel redelijk bent ingeburgerd hier
quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:47 schreef Elan het volgende:
Volgens DP is onlogisch gay, gelukkig was de moeder van Shadowkid hier net om deze bizarre aantijging te ontkrachten
quote:
shadowkid is grappiger dan jij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:47 schreef Elan het volgende:
Volgens DP is onlogisch gay, gelukkig was de moeder van Shadowkid hier net om deze bizarre aantijging te ontkrachten
En voor mijzelf. BotW voor mij, de overige spellen zullen voor hem zijn jaquote:
#spannend Zo komt het allemaal toch wel dichtbij.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:49 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Er heeft zowaar iemand geboden op mijn PS4. De Switch komt wel dichtbij zo.
Link?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En voor mijzelf. BotW voor mij, de overige spellen zullen voor hem zijn ja
Groot Zelda fan hier
New Nintendo 3DS XL toen speciaal gekocht voor Majora's Mask, Between Worlds en Ocarina of Time.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:50 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En voor mijzelf. BotW voor mij, de overige spellen zullen voor hem zijn ja
Groot Zelda fan hier
Ocarina of Timequote:Op woensdag 1 maart 2017 12:56 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
New Nintendo 3DS XL toen speciaal gekocht voor Majora's Mask, Between Worlds en Ocarina of Time.
Ik vond trouwens Phantom Hourglas echt een geniaal spel btw.
Ik moet em nog kopen. Ik krijg pas vanaf 13 maart 20% werknemers korting.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ocarina of Timena Link to The Past mijn favoriete Zelda-game
Heb je de collectors edition van BOTW, of de normale?
OOT beste game ooit samen met WoW.quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Ocarina of Timena Link to The Past mijn favoriete Zelda-game
Heb je de collectors edition van BOTW, of de normale?
Je hebt morgen een switch maar geen game?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:03 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik moet em nog kopen. Ik krijg pas vanaf 13 maart 20% werknemers korting.
Sunrise is van zijn vbl ban af ja?quote:Op woensdag 1 maart 2017 13:03 schreef Befbekje het volgende:
Ik dacht even dat ik Doublepain zag, alhier in VBL.. Bleek het Sunrise te zijn..
Ik heb morgen ook geen switch hoorquote:Op woensdag 1 maart 2017 13:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt morgen een switch maar geen game?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |