Fluisterden ze ook over Adolf.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zelfs al wordt hij de grootste dan nog zal hij geen premier worden.
oh, dan stem ik maar wel op Wilders. Voor je het weet gaan ze het kiesregister af en langs de deurenquote:Op woensdag 1 maart 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Nederlandse media zit er net zo naast als de Amerikaanse. Waar Trump ondenkbaar werd geacht geldt dat hier ook voor Geertgod.
Geert dendert de huiskamer straks binnen met 40/45 zetels
Dat zou genot zijnquote:Op woensdag 1 maart 2017 11:43 schreef KingRoland het volgende:
Trump zou ook keihard verliezen. Ik kan niet wachten als die peilingen van die hond er flink naast zitten.
Dan heb je slecht de Amerikaanse media gevolgd..quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:43 schreef KingRoland het volgende:
Trump zou ook keihard verliezen. Ik kan niet wachten als die peilingen van die hond er flink naast zitten.
buma is een goeie gozerquote:Op woensdag 1 maart 2017 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
Buma weet daarom ook als geen ander dat hij deze verkiezingen de Balkenende-rol kan vervullen. De ogenschijnlijke sukkel, misschien niet sexy, misschien niet de grote verlosser, maar he. Iedereen vecht met elkaar. Wilders en Rutte, ze krabben elkaars ogen uit. De mensen worden het beu. Ze zoeken de laagste rente voor dertig jaar vast: Sybrand Van Haersma Buma. Wordt vervolgd.
aldus politiek commentator Frank Poorthuis in het AD
Buma 1
Ja, ik heb daar een bijzonder handige site voor.quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:56 schreef Elan het volgende:
Goedemorgen.
Weet iemand waar je actuele statistieken van spelers kunt terugvinden? Niet alleen doelpunten maar ook bijvoorbeeld de assists e.d.
Die wil je vast wel delen met mij, op basis van statistiek ben je tenslotte mijn beste vriend hier op het forum .quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik heb daar een bijzonder handige site voor.
http://www.squawka.com/home/quote:Op woensdag 1 maart 2017 11:56 schreef Elan het volgende:
Goedemorgen.
Weet iemand waar je actuele statistieken van spelers kunt terugvinden? Niet alleen doelpunten maar ook bijvoorbeeld de assists e.d.
Volgens mij heeft ze aan het stijfje van Jeroen gezeten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:20 schreef Befbekje het volgende:
Ik kijk even Pauw en Jinek van gisterenavond terug.. Ik krijg een stijfje van Eva..
Denk je dat die twee wel eens van billenstein zijn geweest?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:22 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze aan het stijfje van Jeroen gezeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |