Van Toorenburg studeerde rechten aan de Rijksuniversiteit Utrecht en Europees en internationaal recht aan de Universiteit van Londen. Ze promoveerde in 1998 aan de Katholieke Universiteit Brabant in de rechtsgeleerdheid op de aansprakelijkheid van de medepleger van strafbare feiten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:31 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Krijgen we weer een ex-Tilburg Universiteit persoon in het kabinet. De uni neemt ondertussen de positie van Leiden in lijkt het wel. Maar okay, zij was gepromoveerd in het strafrecht toch?
Dat dacht ik al, al denk ik niet dat als de CDA met de VVD in de regering komt ze een plek afdwingen bij V&J.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Van Toorenburg studeerde rechten aan de Rijksuniversiteit Utrecht en Europees en internationaal recht aan de Universiteit van Londen. Ze promoveerde in 1998 aan de Katholieke Universiteit Brabant in de rechtsgeleerdheid op de aansprakelijkheid van de medepleger van strafbare feiten.
Weer een VVD'er op dat ministerie is lachwekkend. Al kan Dijkhof misschien doorschuiven.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:37 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, al denk ik niet dat als de CDA met de VVD in de regering komt ze een plek afdwingen bij V&J.
Welke posten heeft de PvdA eigenlijk gehad deze periode?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weer een VVD'er op dat ministerie is lachwekkend. Al kan Dijkhof misschien doorschuiven.
Dijkhoff lijkt mij gevaarlijk met zijn verhaal bij de bonnetjesaffaire. Ik las gisteren nog een goed stuk met Bas Haan. Er zijn genoeg mensen die met de waarheid rondlopen en zo Rutte kunnen vloeren.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Weer een VVD'er op dat ministerie is lachwekkend. Al kan Dijkhof misschien doorschuiven.
Onderwijs, Binnenlandse Zaken, Buitenlandse Zaken, Financiën o.a.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Welke posten heeft de PvdA eigenlijk gehad deze periode?. Die zijn echt kampioen afwezigheid geweest denk ik zo.
Ik heb altijd het gevoel gehad dat Dijsselbloem meer in Brussel zat dan in Den Haag.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Onderwijs, Binnenlandse Zaken, Buitenlandse Zaken, Financiën o.a.
Als er meer dan twee zinnen in het spel komen, rent GGMM snel met de na vier woorden weggeslopen Davy hard weg.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Jij mag zo een onderwerp kiezen okay?
[ afbeelding ]
Hallo amicequote:Op woensdag 1 maart 2017 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er meer dan twee zinnen in het spel komen, rent GGMM snel met de na vier woorden weggeslopen Davy hard weg.
Goedemorgen Onlogisch. Gisteren heb ik een Doublepain in het wild gespot.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, of jouw verhalen slaan gewoon als een kut op Dirk.quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als er meer dan twee zinnen in het spel komen, rent GGMM snel met de na vier woorden weggeslopen Davy hard weg.
quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Goedemorgen Onlogisch. Gisteren heb ik een Doublepain in het wild gespot.Wat een onwaarhedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hiddema, schei uit.. Die man loopt inmiddels weer met een luier van de ouderdom.. Die laat je toch niet zo'n positie bekleden?quote:Op woensdag 1 maart 2017 09:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik was er voor heen ook vrij gemakkelijk uit, maar tegenwoordig is het gewoon te moeilijk. Vooral als meer dan de helft van de wetgeving/regels toch gewoon vrolijk uit Brussel komen is het nut van een nationale regering een beetje verdwenen. VVD wordt het sowieso niet, omdat ik nu eens een capabel persoon wil op V&J. Linkse partijen liggen mij sowieso niet dus ben ik overgeleverd aan de andere partijen. Ik denk nog steeds aan Hiddema als een serieuze kandidaat.
De Nederlandse media zit er net zo naast als de Amerikaanse. Waar Trump ondenkbaar werd geacht geldt dat hier ook voor Geertgod.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:50 schreef opperkleurder het volgende:
Buma weet daarom ook als geen ander dat hij deze verkiezingen de Balkenende-rol kan vervullen. De ogenschijnlijke sukkel, misschien niet sexy, misschien niet de grote verlosser, maar he. Iedereen vecht met elkaar. Wilders en Rutte, ze krabben elkaars ogen uit. De mensen worden het beu. Ze zoeken de laagste rente voor dertig jaar vast: Sybrand Van Haersma Buma. Wordt vervolgd.
aldus politiek commentator Frank Poorthuis in het AD
Buma 1
Zelfs al wordt hij de grootste dan nog zal hij geen premier worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 10:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De Nederlandse media zit er net zo naast als de Amerikaanse. Waar Trump ondenkbaar werd geacht geldt dat hier ook voor Geertgod.
Geert dendert de huiskamer straks binnen met 40/45 zetels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |