Laat Vitesse maar winnen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:25 schreef Vatta het volgende:
Vanavond naar Sparta. Oh man wat zou een finaleplek prachtig zijn.
Ik ben voor vitesse vanavond.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:25 schreef Vatta het volgende:
Ik sluit het niet uitquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:23 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Denk je dat die twee wel eens van billenstein zijn geweest?
Ik ook. Henk Fraser heeft een speciaal plekje in ons hart.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ben voor vitesse vanavond.
Inderdaad.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:27 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ook. Henk Fraser heeft een speciaal plekje in ons hart.
Eens,quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:25 schreef Vatta het volgende:
Je bent een goor vet zwijn en dat mag gezegd worden.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eet smakelijk of geniet ervan is hier meer op zijn plek.
Jazeker. Het is tenslotte de dag van de complimenten.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een goor vet zwijn en dat mag gezegd worden.
Dat is geen reden om je als een goor zwijn te gedragen.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:32 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jazeker. Het is tenslotte de dag van de complimenten.
Mijn complimenten voor het aandeel wat jij hier in hebt.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:33 schreef onlogisch het volgende:
Er hangt de laatste tijd een goede sfeer hier boys
Dat mag gezegd worden.
Niet zo bescheiden makker, dit hebben we ook vooral aan jou te dankenquote:Op woensdag 1 maart 2017 12:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Mijn complimenten voor het aandeel wat jij hier in hebt.
Moet jij niet bij een of ander schoolplein staan nu?quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen reden om je als een goor zwijn te gedragen.
Ja, dat is waar.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden makker, dit hebben we ook vooral aan jou te danken
Verander het onderwerp niet.quote:Op woensdag 1 maart 2017 12:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet jij niet bij een of ander schoolplein staan nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |